בקיץ הישראלי החם שלוש חברות המזגנים טורנדו, אלקטרה ותדיראן מגיעות לתודעת הצופים, אבל הייסנס נותר בחוץ - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת למותג הסלולר wecom שגייס את אנה זק, אולם היא נותרה מחוץ למדד
אחרי שבועיים באוויר, הבחירה של בנק הפועלים בעמוס תמם כפרזנטור מוביל משתלמת - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהודה ביותר השבוע שייכת לביטוח 9 בכיכובם של אודי כגן ובדיחות האבא
חברת המזון המהיר משלמת את המחיר על כך שנעדרה מהמסך במשך שנים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומות לדיסקונט ולבנק טפחות מוכיחות עד כמה להתמדה יש יתרון
הבנקים הגדולים מפגינים נוכחות אינטנסיבית על המסך, אך השפה הפרסומית של הפועלים עדיין נבלעת בסבך ההפקות הגרנדיוזיות וריבוי הפרזנטורים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הכספית של שופרסל לא מוכיחה את עצמה השבוע
הטקסט השנון והמצחיק, תוך שמירה על הדמויות המוכרות והאהובות, הופכים את הפרסומת של קופת החולים לאהובה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בקטגוריית הפיננסים ממשיכים דווקא הבנקים הבינוניים ללחוץ על הגז
האהדה לקמפיינים של מאוחדת ומכבי שירותי בריאות, בכיכובים של הטורטלים ואדיר מילר בהתאמה, עומדת על שיעור דומה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין של בזק מתרחק מתכני "קופה ראשית", אבל זוכה לאהדה גבוהה
פרסומות מקטגוריית ההיגיינה הנשית לרוב אינן משיגות זכירות או אהדה גבוהה, מה שהופך את קמפיין הדם של מודיבודי ליוצא דופן - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • למרות השקעה של כמיליון שקל, הזכירות של יטבתה נמוכה ביחס לאהדה
ההומור של אודי כגן וחברת הביטוח 9 מתקבל היטב אצל הצופים, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הבחירה של רשת אופטיקנה לתת לפרזנטור עומר אדם להקריא את התגובות נגדו עדיין לא מוכיחה את עצמה
שינוי הקו ודיוק השפה הפרסומית השתלם לחברת הביטוח, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההיעדרות של שני כהן ופנגו מהטבלה מוכיחה כי גם קומיקאי מוכשר יתקשה להחזיק קמפיין ללא כתיבה שנונה ומדויקת
בשבוע האחרון שלה באוויר, הצופים התחברו סוף-סוף לפרסומת מזרחי טפחות עם דביר בנדק ואור שפיץ, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בחברת הפניקס החליטו לשנות שפה, והתמקדו בקומיקס במקום בדרור קרן
הקמפיין של חברת מוצרי החלב מנצל היטב את מומנטום החג וזוכה ליותר מ־28% אהדה, הרחק משאר הפרסומות במדד • כשחם בחוץ, קר בבית: רותם סלע בקמפיין טורנדו הגיעה לשיעור הזכירות הגבוה ביותר של השבוע, 4.9%
למרות שכמעט כל חברות החלב הצטיידו בפרזנטורים מוכרים כמו מירי בוהדנה, רותי ברודו ואייל שני, הן לא התברגו בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין של סופר-פארם מגוון בלי להתאמץ
השקעה גבוהה במדיה לא יכולה לחפות על קריאטיב חלש בפרסומת עצמה- כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • דיסקונט ומזרחי טפחות מבקשים למצב עצמם כמספר 3 חזק בדירוג הבנקים, אך לא זוכים לאהדה גדולה
חלק מהקמפיינים שעלו לאחרונה לאוויר היו מושקעים מאוד מבחינה כספית אולם נחוו כרעש לבן - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בדלתא מציגים קמפיין נועז יחסית, שמצליח בזכות החן והקסם האישי של לי בירן
השקעה מאסיבית במדיה ותוספת יח"צ בעקבות השימוש בדמותו של רוס מ"חברים" השתלמו לבית ההשקעות מיטב SA - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • למרות קליפ מושקע וצבעוני, קרן פלס ועומר אדם משיגים תוצאות ממוצעות לאופטיקנה
הגעגועים של הישראלים לנתב"ג עזרו לקמפיין החדש של ג'יימס ריצ'רדסון לבלוט בהפסקת הפרסומות למרות השקעה נמוכה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שיעורי האהדה הגבוהים לפרסומת של ביטוח 9 מעידים כי הקהל התרגל לקו החדש של החברה
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות