הרפורמה בנמלים הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
נמל חיפה בשנות ה־60 / צילום: פריץ כהן, לע"מ

דעה: לך אל הנמל עצל - השיטה שמעודדת עובדים לסחטנות ואלימות

עובדי דור א' בנמל חיפה שיפרשו בהסכם הרפורמה הם התגלמות כל הטוב של השיטה: תפוקות נמוכות, מוסר עבודה ירוד ותנאי שכר שמנכ"ל משרד ממשלתי יכול רק לחלום עליהם • חבילת הפרישה של כל אחד שווה בממוצע 2.7 מיליון שקל

עמירם ברקת 02.02.2020
ארנון בר דוד. יו"ש ראש ההסתדרות / צילום: כדיה לוי

"המצב בנמל אשדוד יותר מסובך, אבל יש התקדמות לקראת הסכם עם העובדים"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד מדבר על ההסכמים בנמלים ("חשוב לא להגיע למצב שבו הנמלים החדשים יתחילו לפעול, מבלי שנגיע להסדר עם הישנים"), דוחה את הביקורת על ההסדר הנדיב שמעניק לכל עובד פיצוי ממוצע של 2.7 מיליון שקל, ומסמן את היעד הבא

עמירם ברקת 29.01.2020
ארנון בר–דוד/ צילום: תמר מצפי

הסכם היסטורי בנמלים: עובדי מחלקת ים עוברים לידי חברה ממשלתית

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד חתם הערב על הסכם היסטורי להסדרת תנאי המעבר של פעילות מחלקת הים של נמל חיפה לידי חברה-בת ממשלתית חדשה שתהיה בבעלות מלאה של חברת נמלי ישראל

שירות גלובס 27.08.2019
ישראל כ"ץ / צילום: שלומי יוסף

שר התחבורה וההסתדרות סיכמו: יחודש המו"מ להסכם רפורמה בנמל אשדוד

כך סוכם בתום פגישה בין שר התחבורה ישראל כ"ץ, מחליפו המיועד ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, בכירי האוצר, ראשי חברת נמל אשדוד והוועדים בנמל • גורם שהשתתף בפגישה: "הייתה הסכמה שאחרי שש שנים הגיע הזמן לסגור את הסיפור הזה"

עמירם ברקת ודניאל שמיל 20.06.2019
מחלקת ים, נמל חיפה / צילום: ארכיון

מסמך סודי ברפורמה בנמל חיפה מגלה: האם המדינה פספסה הזדמנות להפחית את יוקר המחיה?

הרפורמה בנמל חיפה שנחתמה בשבוע שעבר כללה מסמך צד שנחשף כאן לראשונה ובו, לטענת יו"ר חברת נמלי ישראל רם בלינקוב, מופיעה התחייבות של המדינה שלא להוזיל את תעריפי הטיפול באוניות • המשמעות: עלייה ביוקר המחייה • האוצר: "לא התחייבנו לדבר" • גורם בכיר בענף: "אבי ניסנקורן עשה למדינה בית ספר בהסכם הזה"

עמירם ברקת וסוניה גורודיסקי 26.12.2018
השר ישראל כץ / צילום: שלומי יוסף
הפרטה | בלעדי

ריח הבחירות באוויר? כ"ץ מסכים לדרישת עובדי נמל אשדוד להישאר חברה ממשלתית

אתמול נפגשו עובדי הנמל עם שר התחבורה ישראל כ"ץ; לאחר הפגישה מסתמן כי נמל אשדוד לא יופרט ויישאר לפעול כחברה ממשלתית למשך 5 השנים הקרובות • בכיר בוועד נמל אשדוד ל"גלובס": "השר כיבד את רצוננו להישאר חברה ממשלתית ולא לצאת למכרז למשקיע פרטי" • משרד התחבורה: "אין לזה שום קשר לבחירות"

סוניה גורודיסקי 25.12.2018
אורנה הוזמן-בכור /צילום: שלומי יוסף

הוזמן-בכור: "נמל אשדוד יחתום על הסכם אסטרטגי בקרוב"

כך אמרה היום יו"ר נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור, בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" • "אם רוצים שתהיה תחרות אמיתית, צריך שתהיה רפורמת ים פתוח כמו השמיים הפתוחים"

אריק מירובסקי 19.12.2018
נמל חיפה / צילום: יח"צ

נחתם הסכם עקרונות של הרפורמה בנמל חיפה במעמד שר התחבורה ושר האוצר

ההסכם נועד להכין את הנמל לתחרות הצפויה מול הנמל החדש שייפתח כבר בעוד שנתיים במפרץ חיפה • במסגרת הסכם העקרונות הוחלט כי בתוך כחצי שנה יפורסם מכרז למכירת נמל חיפה בשלמותו למשקיע אסטרטגי • כמו כן סוכמו צעדי התייעלות הכוללים תוכנית פרישה וביטול משרות לא יצרניות

סוניה גורודיסקי 18.12.2018
נמל אשדוד/ צילום: תמר מצפי

ועד נמל אשדוד: לא להפרטה, רוצים להישאר חברה ממשלתית

מגורם בוועד הנמל נמסר: "אופציית המשקיע ירדה מבחינתנו מסדר היום. הוועדים בנמל הבינו שהצורה שהמדינה רוצה למכור את הנמל לחברה זרה לא נותנת שום תמורה לעובדים, ומישהו רוצה 'לגזור קופון'"

סוניה גורודיסקי 13.12.2018
נמל אשדוד / צילום: איל יצהר
בונוס | בלעדי

אף שלא שילמו דיבידנד למדינה וחרף השביתות: בכירי נמל אשדוד מבקשים בונוסים בגובה 6 משכורות

מנכ"ל נמל אשדוד, יצחק בלומנטל, פנה לרשות החברות הממשלתיות בבקשה לקבל אישור לשלם לבכירי הנמל בונוסים על רווחי חברת הנמל בשנת 2017 • מחברת נמל אשדוד נמסר בתגובה: "החברה פנתה לרשות החברות לקבלת אישור לחלוקת בונוסים לחברי ההנהלה בהתאם לזכאותם ועפ"י נוהלי רשות החברות הממשלתיות הרווחיות, וזאת טרם אישור הדירקטוריון"

יובל אזולאי וסוניה גורודיסקי 07.11.2018
עבודות הרכבת הקלה / צילום: רויטרס

חברות הענק הסיניות פתחו איגוד שייצג אותן מול הרשויות המקומיות

המטרה הרשמית של האיגוד היא "לפעול לקידום ופיתוח היחסים הכלכליים והמסחריים בין חבריו לבין ארגונים ומוסדות הממשלה בישראל" • החברות מסין, בהיותן ממשלתיות, מסוגלות להציע מחירים נמוכים יותר ממתחריהם המקומיים והאירופאים ולכן זוכות במכרזים רבים • נשיא איגוד החברות הסיניות בישראל: "לצד הידוק היחסים בין החברות באיגוד, מטרתנו להוות גשר בין האיגוד לבין הגופים השונים בישראל"

סוניה גורודיסקי 24.10.2018
פורקים סחורה מיובאת בנמל אשדוד / צילום: תמר מצפי

מעלות: יחסי העבודה בנמל אשדוד יפגעו בהכנסותיו השנה

ב-S&P מעלות צופים המשך צמיחה בהכנסות הנמל עד כניסת המתחרים החדשים לפעילות, הצפויה ב-2021, ומרווח תפעולי פוחת לאור צמיחה מהירה יותר בהוצאות • בחברת הדירוג מציינים את המינוף הנמוך של הנמל, וכן "ניהול וממשל תאגידי חיוביים יחסית למרות קשיים מול הוועד" • נמל אשדוד סיים את 2017 עם יותר מ-200 מיליון שקל רווח תפעולי

אביב לוי 10.10.2018
נמל חיפה - המנופים עם הזרועות מעלה / צילום: עושים עניין

רפורמת הנמלים: חתימה על ההסכם בנמל חיפה בתחילת 2019

הנהלת נמל חיפה הודיעה היום כי בעקבות פגישה שנערכה נסגרו רוב הפרטים בהסכם העקרונות של נמל חיפה לקראת הרפורמה והתחרות בנמלים, פרט לנושא מחלקת ים • המחלקה נחשבת ל"שאלטר" של הנמלים, ולכן המדינה התעקשה במהלך המו"מ על הרפורמה על הוצאתה מהנמלים לחברה ממשלתית נפרדת, אולם היום התברר שהעובדים בנמל חיפה ממשיכים להתנגד להוצאתה מהנמל

סוניה גורודיסקי 08.10.2018
נמל אשדוד / צילום: איל יצהר
הליכוד | בלעדי

ליכודניקים חדשים: עובדי נמל אשדוד מתפקדים למפלגה

המשא ומתן על הרפורמה בנמל אשדוד מתנהל בעצלתיים, וכעת העובדים מנסים להשפיע מבפנים על מקבלי ההחלטות • ל"לגלובס" נודע כי מחצית מהעובדים בנמל הדרומי ובני משפחותיהם התפקדו למפלגת השלטון שחבריה התבטאו לא פעם נגד עובדי הנמל וכוחם המונופוליסטי

סוניה גורודיסקי ועמירם ברקת 21.08.2018

כך נגמר לנו הים: כל הרפורמות מוסיפות עוד נמלים, לא תחרות

לאורך חופי ישראל, 196 ק"מ שנושקים לים התיכון, יפעלו 5 נמלי ים שעוד שנתיים-שלוש יריבו ביניהם, לצד שורה ארוכה של מפעלי התפלת מי ים • כך הולך ונגמר לנו הים • פרשנות

סטלה קורין-ליבר 31.07.2018
נמל חיפה / צילום: איל יצהר

הסכם הפיצוי הנדיב שחתמה המדינה עם עובדי נמל חיפה

ההסכם של עובדי נמל חיפה עם המדינה על רפורמה בנמל מותיר את עובדי נמל אשדוד לבד בקרב על התנאים ומחליש מאוד את האיום שלהם בשביתה • "גלובס" מנתח את את ההישגים של ההסתדרות ברפורמה בחיפה מול רפורמות אחרות ואת האיומים על עובדי נמל אשדוד

סוניה גורודיסקי 31.07.2018

   12345678910   

   נמצאו 146 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988