וידאו

כתבות אחרונות

 
טיקטוק. תקנות מחמירות יותר על תוכן של אתרים לשיתוף קבצי וידיאו / צילום: Shutterstock, XanderSt

רגולטור התקשורת בבריטניה קובע תקנות חדשות שיחייבו את פלטפורמות לשיתוף וידאו לפעול נגד תוכן מזיק

התקנות החדשות נועדו להגן על משתמשים בכלל ועל בני 18 ומטה מפני תוכן מזיק כמו שיח שנאה ומפני סרטונים או מודעות שעלולים לעורר שנאה ואלימות כלפי קבוצות מוגנות

נבו טרבלסי 06.10.2021
''שמחים להצטרף לפריון''. עובדי וידאזו / צילום: יח''צ

האקזיט של וידאזו: פריון תשלום עד 93 מיליון דולר תמורת סטארט-אפ הווידאו הישראלי

וידאזו שהוקמה ב-2014 פיתחה פלטפורמה המאפשרת לאתרי תוכן ליהנות מהכנסות באמצעות כלים ליצירת תכני וידאו • מנכ"ל פריון: שילוב הטכנולוגיות שלנו עם נגן הווידאו הייחודי של וידאזו מאפשר לנו להציע פתרון מקצה לקצה לאתרי תוכן, מבלי להזדקק לספקים חיצוניים"

שירי חביב-ולדהורן 04.10.2021
ארטליסט. היזמים איציק אלבז (מימין) ועירא בלסקי. "רק התחלנו לגרד את הפוטנציאל" / צילום: מתן פורטנוי

מייסדי ארטליסט מציגים: לגלגל עשרות מיליונים מחדר האוכל של הקיבוץ

עירא היה יוצר וידאו שלא מצא מוזיקה לסרטונים שלו, ורצה להקים אתר שיפתור את הבעיה • אסף לא הבין מי יקנה את זה, אבל זרם • איציק התלבט אבל נתן צ'אנס • היום הם מספקים מוזיקה ליוטיוברים הכי חמים ברשת, וגם פרנסה לאמנים ישראלים • כך מגלגלים עשרות מיליוני ד' מחדר האוכל בקיבוץ

אופיר דור 21.11.2020
מייסדי מג'יסטו / צילום: אודי תירוש

מג'יסטו הישראלית הגיעה להסכם עם פלטפורמת הווידאו Vimeo לפיו תירכש בכ-200 מיליון דולר

מג'יסטו מפתחת אפליקציה לעריכה חכמה של סרטוני וידאו, שמסוגלת להרכיב סרטון וידאו מסרטונים ותמונות סטילז • המוצר שפיתחה יודע לנתח את הווידאו ואת התמונות, במטרה להבין אילו דברים כדאי להבליט ומתי להשתמש בהם במהלך הסרטון • על בסיס התובנות הללו, מג'יסטו לוקחת ומחברת באופן אוטומטי לכדי סרטון קצר שמטרתו לרגש ולעניין

יסמין יבלונקו 15.04.2019
לינקדאין linkedin / צלם: יחצ

לינקדאין תשיק פיצ'ר שיאפשר למשתמשים לצלם ולשתף בווידאו לייב

הפיצ'ר יתן למשתמשים אפשרות להגדיר האם הווידאו ישודר לקבוצות נבחרות, או שישודר באופן פומבי ויהיה חשוף לכל משתמשי לינקדאין • הרשת החברתית המקצועית מקווה שהפיצ'ר ישתלב במגוון פעולות: החל מהכרזות על מוצרים ועד לשיחות עם משקיעים

אושרית גן-אל 12.02.2019
אסף יצחיאק / צילום: שלומי יוסף

סומוטו ממשיכה להשתפר: פרסמה תוצאות מקדמיות לרבעון השלישי

חברת השיווק באינטרנט, פרסום בווידיאו ובמובייל ואספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות דיווחה כי הכנסותיה ברבעון החולף צפויות להסתכם ב-14-14.5 מיליון דולר - שיפור של 6%-7% לעומת הרבעון השני, אבל ירידה של 6%-7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

קובי ישעיהו 14.10.2018
יוני בלוך / צילום: איל יצהר

המיזם המשותף של וולמארט ויוני בלוך יוצא לדרך בהשקעה של 250 מיליון דולר

המיזם, שנחשף לראשונה ב"גלובס" ביוני האחרון, אמור לחזק את וולמארט שעדיין נשרכת מבחינה טכנולוגית מאחורי אמזון ומנסה להדביק את הקצב • וולמארט מחפשת טכנולוגיות חדשות בעולמות הקמעונאות, וכעת נראה שהיא מבקשת להתרחב גם למגרש הווידאו

שני מוזס ויסמין יבלונקו 11.10.2018
פייסבוק / צילום: רויטרס

פייסבוק משיקה את שירות הווידאו Watch בכל העולם

הפלטפורמה מציגה תכנים בתחומים שונים כמו בידור, ספורט וחדשות ומתאימה אותם לכל משתמש • לפי פייסבוק, מדי חודש יותר מ-50 מיליון משתמשים בארה"ב צופים בתכנים של ווטש

אושרית גן-אל 29.08.2018
ארז אליעד, עמית גולן, מעוז מלמד וניק לניאדו / צילום יחצ

Minute.ly משיקה אלגוריתם שמנתח שידורים חיים בזמן אמת

החברה הישראלית חושפת היום את היכולות החדשות שפיתחה, בהן אלגוריתם בינה מלאכותית שמאפשר לנתח שידורים חיים בזמן אמת ולייצר תקצירים בעת השידור, שמגדילים משמעותית את שיעור הכניסה והצפייה • הטכנולוגיה נכנסה לשימוש במשחקי המונדיאל במוסקבה, ולדברי החברה הביאה לצמיחה דו-ספרתית בחשיפה לשידורים חיים

טל שחף 13.08.2018
מארק קלטנברג / צילום: רויטרס

למה לכל הרוחות לא השתמשו בווידאו בכדורגל עד היום?

תחשבו כמה טעויות שיפוט שהכריעו משחקים ניתן היה למנוע, ולהרוויח צדק ספורטיבי - וכלכלי

טל וולק 23.06.2018
אינסטגרם / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

אינסטגרם: מיליארד משתמשים ופלטפורמת וידאו חדשה

החברה הודיעה על פלטפורמה חדשה להצגת סרטונים ארוכים בשם IGTV, שתתחרה ביוטיוב ובסנפצ'אט

אושרית גן-אל 21.06.2018
יוני בלוך / צילום: איל יצהר
אמזון | בלעדי

הנשק הסודי של וולמארט נגד אמזון: יוני בלוך

ענקית הקמעונאות תתבסס על הטכנולוגיה של אקו כדי להקים פלטפורמת תכני וידאו חדשה • המודל הזה עשוי להפוך את הסטארט-אפ לרווחי ולאפשר לוולמארט לתקוף את אמזון במגרש שלה

יסמין יבלונקו ושני מוזס 10.06.2018
פרסומות חוצות של קנון / צילום: קנון

אקזיט נוסף לחברה ישראלית: קנון היפנית רכשה את BriefCam

BriefCam, שהוקמה ב-2007, פיתחה מוצר המבוסס על טכנולוגית תיקצור וידאו שפותחה באוניברסיטה העברית, המאפשרת לסרוק ולנתח צילומי וידאו גולמיים במהירות •  הערכת סכום הרכישה - 90 מיליון דולר

יסמין יבלונקו 09.05.2018
פרסומת לחברת תעופה אוסטרלית / צילום: יחצ

ironSource החלה לשווק פרסומות אינטראקטיביות

מדובר בפרסומות שבהן הגולש יכול לקבוע את העלילה בהתאם להעדפותיו, והדבר מסייע למפרסם להתאים למשתמש את המסר הפרסומי • ironSource פועלת כפלטפורמה לפרסום במובייל, והטכנולוגיות שהיא מפתחת מסייעות למפתחי אפליקציות לשפר את ייצור ההכנסות תוך שילוב פרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2018
פרטנר TV / צילום: צחי הופמן

שירות אמזון פריים וידאו יהיה זמין על גבי ממיר פרטנר TV

פרטנר הודיעה היום כי חתמה על הסכם שלפיו לקוחותיה יוכלו לגשת לשירות הווידאו של אמזון, שנכנס לישראל בסוף 2016, באמצעות אפליקציה מתוך ממיר האנדרואיד של החברה • עלות השירות: 3 דולר לחודש בחצי השנה הראשונה ולאחר מכן 6 דולר לחודש

יונתן כיתאין 15.04.2018

   12345678910   

   נמצאו 145 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988