חברות סלולר הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
ניר שטרן  / צילום: תמר מצפי

פיטורים בסלקום? ניר שטרן מאיים לשלוח הביתה 250 עובדים

מדובר בעד 5% ממצבת העובדים • המנכ"ל ניר שטרן: "במהלך החודשיים האחרונים קיימנו דיאלוג עם יו"ר הוועד בניסיון כן למציאת פתרונות כדי להימנע מפיטורי עובדים; לא הגענו להסכמות לגבי תוכנית התייעלות שלא תכלול פיטורים" • סלקום לא דיווחה למשקיעים על הפיטורים, מה שמעלה את הסברה כי מדובר במנוף לחץ על הוועד לקצץ ברווחה • יו"ר ההסתדרות ניסנקורן הודיע כי בכוונתו להודיע על סכסוך עבודה • יו"ר הוועד: "250 עובדים לא ישלמו על פאשלות של הנהלה"

גד פרץ 21.01.2019
לוגו חדש הוט / צילום: יחצ

חשבתם ששוק הסלולר נרגע? הוט מובייל פותחת את 2019 במבצע אגרסיבי

מציעה 100 ג'יגה גלישה ב-29 שקל לחודש ל-3 מצטרפים ומעלה או 39 שקל לחודש למנוי בודד • כעת יהיה מעניין לראות האם מתחרותיה של הוט מובייל יגיבו למבצע החדש

גד פרץ 16.01.2019
ניר שטרן/ צילום: תמר מצפי
SMS | בלעדי

סלקום מקטינה את היקף השימוש בחבילות ל-2,500 דקות והודעות בחודש

הסיבה: מניעת ניצול לרעה של החבילה • הלקוח הממוצע לא ייפגע, היות שהיקף דקות השיחות בממוצע עומד על כ-400 דקות לערך בחודש

גד פרץ 06.01.2019
אנטנה סלולרית/ צילום: תמר מצפי

מפעילי הסלולר מאוכזבים: ללא הפחתה משמעותית באגרות התדרים, לא יהיה דור 5 בישראל

משרד התקשורת הציג בחמישי האחרון את מפת הדרכים לשוק הסלולר העתידי, שכוללת פרישת תשתיות דור 5 • המפעילים מצדם מאוכזבים וטוענים כי במתווה הנוכחי אין להם אפשרות לעמוד בהוצאות הכבדות הנלוות • הסיבה העיקרית לפסימיות: חוסר הנכונות של האוצר להפחית את אגרות התדרים

גד פרץ 02.01.2019
משתמשי סלולר / צילום: Shutterstock

סיכום הניודים בסלולר ל-2018: מצבן של החברות השתפר, למעט פרטנר והוט מובייל

נתוני הניודים בשוק, שהגיעו לידי “גלובס”, חושפים כי פרטנר איבדה השנה 63 אלף לקוחות שהתניידו לחברות מתחרות, יותר מכל חברה אחרת • החברה שגייסה הכי הרבה מנויים - כ–92 אלף - היא We4G שהצטרפה השנה לשוק • וגם: כיצד השפיעו העלאות המחירים על קצב הנטישות?

גד פרץ 01.01.2019
אנטנה סלולרית/ צילום: תמר מצפי

מחיר לצרכן הוא לא חזות הכול

להעדפת המחיר בשוק הסלולר על פני שיקולים כלכליים אחרים יש מחיר

עוה"ד ליאור פורת ואבנר פינקלשטיין 20.12.2018
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום

פרטנר: איכות השיחה שודרגה ל-400 אלף לקוחות

קצב ההצטרפות לשירותי VoLTE מושפע מהתאמת דגמים נוספים • הוספת דגמי סמסונג גלקסי הקפיצה את המספרים • בקרוב יתווספו גם כמה דגמים של וואווי ובהמשך גם שיאומי ונוקיה

גד פרץ 10.12.2018
מנכל סלקום ניר שטרן  ומנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי צילום: תמר מצפי

העלאת המחירים בסלולר לא הובילה לנטישת לקוחות בסלקום

טבלת הניודים בחודש נובמבר מציגה מגמות סותרות: סלקום שהעלתה מחירים מסיימת את החודש בפלוס, בעוד שאצל פרטנר זה הסתיים באיבוד של כ-8,000 לקוחות נטו • המסקנה: הצלחת המהלך תיבחן רק עפ"י שורת ההכנסות

גד פרץ 03.12.2018
גיל שרון / צילום ארכיון: תמר מצפי

התקלה בגולן טלקום הסתיימה: הרשת פועלת באופן תקין

עדכון: מגולן טלקום נמסר - "אנחנו מתנצלים בפני לקוחותינו על התקלה ונעשה ככל שניתן שהיא לא תחזור"

גד פרץ 26.11.2018
מנכל סלקום ניר שטרן  ומנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי צילום: תמר מצפי

משבר עמוק בסלולר: דוחות החברות לרבעון השלישי רק יוצרים אשליה של הצלחה

חברות הסלולר גילו יצירתיות חשבונאית בדוחות הכספיים שפרסמו בשבוע החולף כדי להישאר עם הראש מעל המים ולשדר עסקים כרגיל - אלא שניתוח הדוחות מגלה שהן מצויות הלכה למעשה בגירעון תזרימי, ולא ברור כיצד יממנו את ההשקעה בפרישת סיבים אופטיים ובדור ה–5

גד פרץ 26.11.2018
גיל שרון / צילום: תמר מצפי

גולן טלקום והוט מובייל מעלות את מחירי חבילות הסלולר

מצטרפים חדשים שפותחים רק קו אחד ישלמו 8 שקלים יותר בגולן טלקום ו-5 שקלים יותר בהוט מובייל • פלאפון היא היחידה מבין חברות הסלולר שלא העלתה מחירים עד כה

גד פרץ 25.11.2018

תחרות על מחיר או מחיר התחרות?

תחום הסלולר מדגים את הבעיתיות בחוסר האיזון שבין רווחיות החברות לבין טובת הצרכן

צבי סטפק 15.11.2018
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום

פלאפון הבאה בתור? פרטנר מצטרפת לסלקום ומעלה מחירים

מהיום, החבילה של פרטנר הכוללת גלישה של 50 ג'יגה ושיחות ללא הגבלה תעלה 39 שקל לחודש, במקום 29 שקל, אך תכלול  עוד 350 דקות ליעדים בינלאומיים נייחים וניידים

גד פרץ 07.11.2018
הוט מובייל / צילום אייל יצהר

הוט מובייל הטעתה צרכנים בהבטחה למתנות - עכשיו היא תשלם

הרשות להגנת הצרכן הודיעה על כוונתה להטיל עיצום כספי של כמעט מיליון שקל על הוט מובייל בגין "הטעיית הצרכנים לגבי רכישת מוצרי קצה בנוסף לחבילת השיחות" • לטענת הרשות, "לצרכנים הובטחו מוצרים ללא עלות - אך לאחר המכירה הם גילו כי הם משלמים מחיר מלא בגינם" • הוט מובייל: "מדובר באירועים בודדים הקשורים בפעילות של נציג מסוים"

מיכל רז-חיימוביץ' 01.11.2018
ניר שטרן / צילום: סיון פרג'
חברות סלולר | פרשנות

העלאת מחיר הסלולר של סלקום יכולה להיות הבשורה שכל השוק חיכה לה. כיצד יגיבו השחקנים האחרים?

שוק הסלולר סובל ממשבר קשה: התשתיות מיושנות, המחירים נמוכים, והחברות נאלצות לעשות תרגילים חשבונאיים כדי לשמור על שורת רווח חיובית • בסלקום החליטו לעצור את הסחף עם העלאת מחיר של 10 שקלים בחודש, בתקווה שכל השוק ילך בעקבותיה • אם המהלך ייכשל והלקוחות יברחו, תמיד אפשר להוזיל בחזרה • ניתוח מיוחד

גד פרץ 29.10.2018
הוט מובייל / צילום אייל יצהר

התקלה בהוט מובייל: החברה מעדכנת כי הרשת חזרה ליציבות

(עדכון) - מהחברה נמסר כי "כמעט כלל הלקוחות חזרו לשירות תקין. מי שחווה עדיין תקלה, מתבקש לכבות ולהדליק את המכשיר. אנו מתנצלים בפני הלקוחות על אי-הנוחות הזמנית. הצוותים הטכניים שלנו ימשיכו לעקוב אחר ביצועי הרשת"

גד פרץ 28.10.2018

   456789101112131415161718   

   נמצאו 1140 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 72

צרו איתנו קשר *5988