טרה בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
קמפיין טרה / צילום: שוקה כהן
סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; טרה - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: בזק ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השני, למרות שכלל לא שודרה בו
  
 
קמפיין טרה / צילום: יחצ
הפרסומת של 9 מיליון שוב הכי אהובה; טרה עם מנשה נוי - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוהים ב-50% מהממוצע ■ גם השבוע קמפיין בזק הוא המושקע ביותר מבחינה כספית
  
 
משרד החקלאות מרחיב את פיקוח המחירים על מוצרי החלב
הודיע לתנובה, שטראוס וטרה וכן לרשתות השיווק כי לא יוכלו למכור מוצרי חלב שדומים למוצרים שבפיקוח במחיר העולה על מחיר המוצר המפוקח
  
 
איגוד השיווק: FUZE TEA - ההשקה המנצחת של 2013
האיגוד: מהלך ההשקה של FUZE TEA הציג חדשנות פורצת דרך בכך שהוכיח כי המוצר יותר חשוב מהמותג - בניגוד לחוקי השיווק המקובלים
  
 
בקשה לייצוגית ב-300 מ' ש' נגד טרה: "חומר משמר בגבינות"
מגישי הבקשה דורשים כי טרה תפסיק להציג את הגבינות כמוצרים "ללא חומר משמר", תאסוף את כל המוצרים שעליהם מוצג הכיתוב "ללא חומר משמר", או שתוסיף הבהרה כי "מצג זה אינו אמת" ■ טרה: אין חומרים משמרים במוצרינו
  
 
מנכ"ל טרה, ארן אלסנר: "לא התערבנו במחיר לצרכן"
מנכ"ל שקם אלקטריק היוצא, בני גרינאפל, בכנס הקמעונאות: "היבואנים שומרים על הקמעונאים ודואגים שהמחירים באינטרנט לא יהיו נמוכים. יד רוחצת יד"
  
 
"הממונה על ההגבלים נתן לקוקה-קולה את הכוח בידיים"
בעוד רשות ההגבלים חוקרת האם קוקה-קולה ישראל ניצלה את כוחה המונופוליסטי, בכירים בענף מאשימים את רשות ההגבלים: "הממונים בעבר טעו כשנתנו לספקיות גדולות לרכוש חברות בתחום פעילותן והפכו אותן לענקיות"
  
 
קוקה-קולה ישראל חשודה שניצלה את כוחה המונופוליסטי
עפ"י החשד, קוקה-קולה ישראל התנתה את ההנחות על מוצרי קוקה-קולה ברכישת מוצרי טרה ■ בכירים בחברה נחקרו ברשות ההגבלים ■ ח"כ מרגלית: "מונופול שתוצאותיו הכספיות לא ידועות הוא מרשם בדוק לעליית יוקר המחיה"
  
 
ישי אשלג / איור: גיל ג'יבלי
ד"ר ישי אשלג
3 מיתוסים ב-100 שקל לחודש
הנוסחה להוזלת מוצרי החלב הרבה פחות מסובכת ממה שנדמה
משנת 2006 עלו המחירים של מוצרי החלב ב-35%. בתקופה זו הייתה אמנם התייקרות עולמית של מוצרי מזון בסיסים, אולם שיעור עליית המחירים ביש...המשך
  
 
2013 בשוק החלב: תנובה התחזקה על חשבון טרה
‎‎שוק החלב אשתקד סימן בבירור את הירידה החדה של טרה, שאיבדה נתחי שוק ■ בטרה מייחסים זאת למעבר המורכב למחלבה החדשה שיצר חוסרים על המדף ■ שטראוס השיקה את מותג המעדנים ‏JOY‏ והתחזקה בקטגוריה‏
  
 
4 רשתות הורידו מהמדפים שורת מוצרי חלב של טרה
‎חצי חינם, מחסני להב, קו-אופ ופרש מרקט הורידו את הגבינה הצהובה "נעם" במעדנייה ואת כל יתר מוצרי טרה שבפיקוח, וזאת עקב צמצום ההנחות לרשתות
  
 
"נעם" של טרה מחזיקה 11.9% משוק הגבינות הצהובות
טרה השיקה ביולי 2013 את סדרת הגבינות הצהובות ללא חומר משמר ■ בתקופה זו צמחו מכירות הקטגוריה כולה ב-5%, והגידול הכספי היה 11% בשל עליות מחיר
  
 
איגוד השיווק: ההשקות המנצחות ברבעון - טרה, yes וקוקה-קולה
המהלכים נבחרו ע"י ועדת החדשנות באיגוד השיווק הישראלי, אשר מעניקה מדי רבעון את פרס ההשקה המנצחת למהלכים יוצאי דופן
  
 
אילנית חיות, כתבת גלובס לענייני קמעונאות
אילנית חיות
ממשלה חדשה, דרכים ישנות
הדבר האחרון שהצרכן צריך זה עוד ועדה שתמרח אותו בסיסמאות
3 יצרניות מוצרי החלב בישראל - תנובה, שטראוס וטרה - מספרות לנו זה זמן רב שהן הפיקו את הלקחים מחרם הקוטג', שהן הורידו מחירים, שהן בא...המשך
  
 
עקב מחסור: טרה מרחיבה את קווי הייצור לגבינה הצהובה
בשבוע שעבר הפסיקה טרה את האספקה למסעדות ■ מנכ"ל טרה: "לא תיכננו שנצטרך כבר בשלב הזה להגדיל את הייצור. לצערנו יש מחסור על חלק מהמדפים"
  
 
האם טרה לא עומדת בביקוש לגבינה צהובה?
לדברי בעל פיצרייה, סוכן של טרה קיבל הוראה להודיע ללקוחות לפנות למתחרים, אך גם בתנובה לא מיהרו לספק את הסחורה
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 229 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 15

צרו איתנו קשר *5988