עמוד הבית > אישים > יואב פרידור

יואב פרידור בחדשות

סוכן חדשות
 
יואב פרידור, מנכ"ל באזילה / צילום: איל יצהר
"מצרכן שקונה הפכנו לצרכן שמדבר על איך הוא קונה"
יואב פרידור, מנכ"ל באזילה, הציג בוועידת MAD מחקר בשיתוף עם "גלובס מחקרים" על הצרכן המודע החדש - הכולל 3 סוגים: החובבן, המקצוען והחברתי
  
 
חדר הבקרה של באזילה ינטר באינטרנט משברים בזמן אמת
חברת הניטור והמחקר במדיה החברתית באזילה משיקה כלי שיאפשר לארגונים ולעסקים ניטור שיחות באינטרנט בזמן אמת ע"י צוות אנליסטים חיצוני
  
 
Buzzilla הישראלית - אחת מחברות הסטארט-אפ החדשניות בעולם
כך נקבע בוועידת המשקיעים השנתית New England Venture Summit ■ חברת Buzzilla מתמחה בניטור וניתוח מידע במדיה חברתית
  
 
אולמרט מצטרף כשותף בחברת ניטור המידע באזילה
ראש הממשלה לשעבר קיבל מניות בחברה ■ במסגרת פעילותו יסייע אולמרט לחברה בתחום הפיתוח העסקי וקשרי משקיעים
  
 
רמי לוי: "אצלי באתר מוכרים 'פסק זמן' הרבה יותר בזול"
לוי בכנס איגוד האינטרנט הישראלי: תוך 10 שנים 20% ממכירות המזון יהיו באינטרנט ■ סטימצקי: המכירה המקוונת של ספרים - פחות מ-1% מהמכירות שלנו
  
 
גידול של 9% בשיחה ברשת על תוכנית טלוויזיה שווה לעלייה של 1% ברייטינג
מחקר של נילסן בארה"ב מראה כי הפעילות במדיה החברתית הולכת והופכת למדד מהימן להתנהגות צרכנית בעולם הממשי
  
 
חברת הניטור והמחקר באזילה החלה לסרוק את גוגל פלוס
מנכ"ל באזילה, יואב פרידור: "אנחנו סורקים רק את הפרופילים שהוגדרו כלא פרטיים, וגם בהם - רק את מה שנכתב עבור כלל הציבור"
  
 
התוכניות המדוברות: "כוכב נולד" איבדה באזז אך עדיין בפסגה
על-פי מדד התוכניות המדוברות של Buzzilla, "לה לה לנד" מופיעה ביותר מ-1,000 שיחות גולשים ברשת 5 ימים בלבד לאחר השקתה
  
 
התוכניות המדוברות ברשת: "היכל התהילה" במקום השלישי
באזילה: "כוכב נולד" מתברגת ראשונה, "Glee" במקום השני ■ הוט הכניסה לטבלה המלאה של התוכניות המדוברות ברשת 9 תוכניות - לעומת שתי תוכניות של yes
  
 
Buzzilla גייסה מיליון דולר לפי שווי של 20 מיליון דולר
עד כה התבססה החברה על הון עצמי ■ המשקיע הוא איש העסקים הישראלי-אמריקני ג'ק להב ■ Buzzilla מתמחה בניטור וניתוח תוכן אינטרנטי
  
 
"באמת שלא הייתם צריכים": מהן המתנות המועדפות לחג?
קדחת המתנות לפסח בעיצומה: מחקר שערכה Buzzilla מגלה כי רבים רואים בתרבות המתנות טרחה, מחפשים מתנות עם אמירה אישית ומעדיפים שוברים או פריטים שלא תופסים מקום
  
 
"מנהלי מותגים אוהבים להגיד: 'תעשה לי פייסבוק'"
6 שנים מאז הקמת פייסבוק ושנה מאז פריצת טוויטר לישראל, רוב משרדי הפרסום בארץ עדיין מפספסים את הפוטנציאל במדיה החברתית ■ מנכ"ל באזילה, המנטרת שיחות על מותגים ברשת, בטוח שכל זה עומד להשתנות
  
 

   1    >

   נמצאו 12 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1