עמוד הבית > אישים > יובל סיגלר

יובל סיגלר בחדשות

סוכן חדשות
 
ירון טן-ברינק / צילום: גיל ארבל
עורך חדש ל"טיים אאוט": ירון טן-ברינק יחליף את נוף נתנזון
טן-ברינק שימש בעבר כמבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" וכעורך המגזין "רייטינג" ולאחרונה ערך את תוכניתה של לוסי אהריש בערוץ רשת 13 • מו"ל "טיים אאוט" יובל סיגלר: "ירון הוא האיש הנכון בזמן הנכון"
  
 
מרב סריג, מנהלת מקצועית של מגזין "השולחן"  / צילום: יח"צ
קבוצת סיגלר תשיק מיזם תוכן חדש בתחום האוכל
מיזם "השולחן" מבוסס על שני מגזינים ותיקים, "דרך האוכל ו"על השולחן", שנרכשו לאחרונה ע"י יובל סיגלר, ויכלול מגזין חודשי ואתר אינטרנט • עפ"י הערכות, היקף השקעה במיזם הוא כ-3 מיליון שקל
  
 
גלובס לוגו
יובל סיגלר פורש מתפקיד מו"ל "גלובס"
סיגלר הודיע היום לדירקטוריון מוניטין-גלובס על רצונו לפרוש מהתפקיד על-מנת להתמקד בפיתוח עסקיו הפרטיים בתחום המגזינים והדיגיטל ■ אלונה בר און, יו"ר הדירקטוריון, תשמש כמנכ"לית בפועל של "גלובס" עד לגיוס מנכ"ל קבוע
  
 
נעמה סיקולר  / צילום: יחצ
נעמה סיקולר מונתה לעורכת "גלובס"
מו"ל "גלובס", יובל סיגלר, במייל לעובדים: "משוכנעים שהיא תוביל את מערכת 'גלובס' להישגיות ומצוינות"
  
 
מוטי בר זיו
מוטי בר זיו ביקש לסיים את תפקידו ב"גלובס"
פרישת בר זיו, המשנה למנכ"ל לענייני סחר - על רקע העברת השליטה ב"גלובס" לבעלים החדשים, שהושלמה לפני שבועות אחדים
  
 
אלונה בר און / צילום: איל יצהר
אלונה בר און וענת אגמון - שותפות בבעלות ב"גלובס"; סיגלר - מו"ל
בר און במכתב לעובדי "גלובס": "יש לנו כעת הזדמנות נדירה להצעיד את 'גלובס' לעבר עתיד דיגיטלי המשתנה תדיר, להגדיר מחדש אותו ואת תפקידו, כך שמחד ימשיך להיות כלי תקשורת מרכזי ובעל השפעה בזירה הכלכלית ובזירה הציבורית בישראל, ומאידך תישמר עצמאות המערכת העיתונאית"
  
 
גלוסיבוקס / צילום: מתוך אתר החברה
דן מנו מוכר ליובל סיגלר את "גלוסיבוקס ישראל"
GlossyBox הוא מיזם קוסטמיקה אינטרנטי המציע לנשים "קופסת הפתעות" הכוללת מוצרי טיפוח בהתאמה אישית ■ סיגלר, שנחשב היום למו"ל המגזינים הגדול בישראל, מחפש לייצר סינרגיה עם פעילות מגזין "את"
  
 
יובל סיגלר / צילום: איל יצהר
אחרי 47 שנה: "את" מתנתק מ"מעריב" - נמכר ליובל סיגלר
מו"ל "טיים אאוט" רכש את המגזינים "את" ו"ביג טיים" תמורת כמיליון שקל ■ ב-1 ביולי יוציא את מגזין "את" במתכונתו החדשה ובהמשך יוציא לו גרסה דיגיטלית
  
 
פשרה: קבוצת מוטו תחולק בין "טיים אאוט" ו"תכלת"
המגזין "גלילאו צעיר", שנחשב לנכס מבוקש, יימכר לסמנכ"לית מוטו, שירי אביב ■ בסך-הכול נמכרה הקבוצה בסכום האופטימלי שהוצע - 1.1 מיליון שקל
  
 
כל עובדי מוטו פוטרו, חשש ליציאת המגזינים באוקטובר
המשמעות: חשש כי מגזיני הקבוצה לא יצאו בחודש הבא ■ העובדים מתנגדים נחרצות למכירת המגזינים ל"תכלת" מקבצת אחוזת הירש, המחזיקה גם ב"מעריב"
  
 
עקיבא גולדבלום הקפיץ את המחיר על "מוטו" ל-1.1 מיליון שקל
גולדבלום, אחיו של מו"ל "מעריב" ו"מקור ראשון" שלמה בן-צבי, מתנגד להמלצת מפרקת "מוטו" למכור את קבוצת המגזינים למו"ל "טיים אאוט" יובל סיגלר
  
 
מסתמן: "טיים אאוט" תקנה את "מוטו" ב-800 אלף שקל
כך המליצו מפרקי הקבוצה ■ מו"ל "טיים אאוט", יובל סיגלר, הציע לקנות 9 מגזינים והתחייב להעסיק לפחות 24 עובדים מתוך כ-60 למשך שנה ולא להרע את תנאיהם
  
 
מוטו: התמחרות אחרונה בין קבוצת הירש ובין סיגלר
שני המציעים הם היחידים שהציעו רכישה של קבוצת המגזינים כולה, ועל כן נבחרו ע"י המפרקת עו"ד רחל כרמי כמועמדים הסופיים בהתמחרות
  
 
הערכה: שלמה בן-צבי יבקש לקנות את מוטו תקשורת
עוד מתעניינים בקבוצה: יובל סיגלר, מו"ל "טיים אאוט", ורו"ח אבישי עובדיה
  
 
מכירת "מעריב": העדפה למציעים לרכוש את העיתון בשלמותו
הערכה: "ג'רוזלם פוסט" הציע לרכוש את העיתון כולו ונחשב למועמד רציני לזכות בו ■ עוד בין המציעים: מו"ל "Time Out" יובל סיגלר, חביב שמעוני ויצחק בן-חמו
  
 
עובדי "טיים אאוט" הצטרפו לארגון העיתונאים החדש
מדובר בוועד עובדים תשיעי שהוקם במסגרת הארגון החדש, שהצליח ב-4 החודשים האחרונים לאגד למעלה מ-1,300 חברים במסגרת ההסתדרות
  
 

   12    >

   נמצאו 19 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2