קבוצת סיגלר תשיק מיזם תוכן חדש בתחום האוכל

מיזם "השולחן" מבוסס על שני מגזינים ותיקים, "דרך האוכל ו"על השולחן", שנרכשו לאחרונה ע"י יובל סיגלר, ויכלול מגזין חודשי ואתר אינטרנט • עפ"י הערכות, היקף השקעה במיזם הוא כ-3 מיליון שקל

קבוצת יובל סיגלר, שמוציאה לאור את המגזינים "טיים אאוט", "את" ו"אטמוספירה", מוציאה לדרך מיזם חדש בתחום האוכל שייקרא "השולחן". המיזם יכלול מגזין מודפס שיצא לאור מדי חודש ואתר אינטרנט חדש שצפוי לעלות בעוד מספר חודשים, בסמוך לראש השנה.

הפעילות החדשה של סיגלר מתבססת על שני מגזינים ותיקים בתחום האוכל שאותם רכש לאחרונה. המגזין "דרך האוכל" נרכש משלמה בן-צבי, ואילו המגזין "על השולחן" נרכש מפירוק לאחר שבעליו הודיעו על סגירתו. על-פי הערכות, לשני המגזינים יחד בסיס מנויים של כ-20 אלף לקוחות, כשהיקף ההשקעה במיזם החדש צפוי להגיע לכ-3 מיליון שקל.

בפן המקצועי מי שתוביל את המיזם היא מרב סריג, ששימשה בשנים האחרונות כעורכת מדור האוכל של "טיים אאוט".

ב"השולחן" צפויים לעבוד 12 אנשי תוכן - כותבים, עורכים, מעצבים, מפיקים - שמחציתם מגיעה מתוך עובדי המגזינים הקיימים של סיגלר, ומחציתם יגויסו במיוחד לצורך המיזם. זאת, בהתאם להסכם הקיבוצי שנחתם לאחרונה בין עיתונאי הקבוצה, המיוצגים על-ידי ארגון העיתונאים של ההסתדרות, לבין סיגלר.

במסגרת המיזם - שאחד מנכסיו המשמעותיים הוא מאגר של למעלה מ-15 אלף מתכונים שנרכשו עם שני המגזינים - יופקו גם תכנים עיתונאים וגם תכנים מסחריים, בדפוס, בדיגיטל ובווידאו. בנוסף, הוא יספק גם שירותי תוכן עבור צדדים שלישיים (White Label).

סיגלר, בעלי הקבוצה, שימש עד לפני כמה חודשים גם כמו"ל "גלובס" למשך תקופה של כ-6 חודשים.