יוחננוף מחזיקה במניות חברת העגלות החכמות A2Z, שנפלו בכ-66% מהשיא בפברואר • התוצאה - הפרשה להפסד של כ-20 מיליון שקל, שהובילה לצניחה של 65% ברווחיה ברבעון הראשון
יוחננוף תשלם 300 מיליון שקל עבור קרקע בשטח של 31.5 דונם באור יהודה שמיועדת לתעשייה, מסחר ולוגיסטיקה • מדובר בפער משמעותי מההצעה השנייה במכרז, שעמדה על 89.61 מיליון שקל בלבד • "ההצעה של יוחננוף מופרזת, אני לא מכיר מכרזים בכאלה פערים, מה גם שאין הצדקה למחיר ששולם בהשוואה למחירי הקרקעות באזור", אומר איתי שפרן, מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת גיאוקרטוגרפיה
הרווח התפעולי הסתכם בכ-227 מיליון שקל אשתקד, שיעור של כ-6.1% מההכנסות, לעומת רווח תפעולי של כ-211 מיליון שקל ב-2020 • תחלק דיבידנד של כ-100 מיליון שקל
במסגרת הפיילוט ישולבו עשרות עגלות חכמות בסניפי הרשת הכשרה, שסניפיה ממוקמים בניו יורק ובניו ג'רזי • לאחרונה חתמה A2Z על הסכם דומה עם הרשת מורטון וויליאמס בניו יורק • בישראל נמצאות העגלות החכמות של A2Z בשלב פריסה ברשת יוחננוף שמחזיקה בכ-6% ממניות החברה
רשת יוחננוף מסכמת את הרבעון השלישי עם מכירות בהיקף של 983 מיליון שקל, המשקפות גידול של כ-15% לעומת הרבעון השלישי אשתקד • הרווח הנקי לתקופה הסתכם ב-31 מיליון שקל, כלומר כ-3.4% מהמחזור
לאחר שבכירי שופרסל, שטראוס, ויקטורי, דיפלומט ורמי לוי נחקרו, כעת מדווחת רשת יוחננוף כי גם המנכ״ל והבעלים איתן יוחננוף זומן לחקירה במשרדי רשות התחרות
כשהחגים מעבר לפינה, הפרסומות הבולטות הן אלה שקשורות לקניות ולמתנות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • למרות השקעה מאסיבית במדיה, רק השבוע הצליחה הפרסומת של יוחננוף להתברג בדירוג
הזינוק ברווח הכולל מנומק בין היתר בהשקעה במיזם העגלות החכמות הקנדי A2Z • ההכנסות ברבעון השני גדלו ב-19.5% והסתכמו בכ-894 מיליון שקל
למרות החשיפה הגבוהה והמיקומים המשובחים, הפרסומות של כלל ביטוח ורשת יוחננוף נשארות מחוץ לדירוג, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומות החדשות היחידות שהצליחו להיכנס לברייק הן של הבנק הדיגיטלי פפר ושל מילקי
אחרי שהשקיעה בחברה שמפתחת עגלות חכמות, רשת הקמעונאות יוחננוף מעמיקה את דריסת הרגל שלה בעולם הטכנולוגיה: בוחנת השקעה באלגוריטייל, שמפתחת פתרון לניהול מלאי מבוסס בינה מלאכותית
למרות יציבות בשורת המכירות הציגו שש רשתות המזון הציבוריות ברבעון הראשון קפיצה משמעותית ברווח המצרפי לכ-300 מיליון שקל • ווליו בייס: "אם לא תשתנה תמונת התחרות בענף, התייקרות מחירי המזון צפויה 'להתגלגל' אל הצרכן"
מצבן המשופר של קמעונאיות המזון בשנים האחרונות, הרווחים השמנים וקופות המזומנים התפוחות, מביא את בעלי השליטה בהן לפעול להרחבת עסקיהם, לרוב לתחומים משיקים
רשת השיווק הרשמה ברבעון הראשון כנסות בהיקף של 817 מיליון שקל, המשקפות גידול של 6.7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ורווח תפעולי של 58 מיליון שקל, המשקף עלייה של 18.3%
בעקבות ההצלחה המסחררת של הנפקת מקס סטוק, יוחננוף תרכוש מניות של הרשת המתחרה זול סטוק לפי שווי חברה של 90 מיליון שקל • בכוונת יוחננוף להנפיק בעתיד את רשת המוצרים המוזלים לבית לפי שווי גבוה פי שלושה, אך שחזור ההצלחה של מקס סטוק עשוי להיות מאתגר בענף רווי התחרות
יוחננוף רוכשת את השליטה (50.1%) לפי שווי של כ-90 מיליון שקל • רשת זול סטוק מונה מעל ל-50 חנויות ברחבי הארץ, ולה מחזור מכירות של 71 מיליון שקל ב-2020
קבוצת יינות ביתן-מגה, השרויה בחובות, ניהלה מגעים עם הרשתות יוחננוף, ויקטורי ופרשמרקט למכירת 25 סניפים תמורת כ-400 מיליון שקל במזמן • אולם המהלך נבלם משלא הושג סכום שיאפשר להחזיר את מלוא החובות לנושים
איתן יוחננוףדוחות כספייםהעלאת מחיריםענף המזוןקמעונאותרמי לוירשת ויקטורירשתות שיווקשופרסלתיאום מחירים