יוניברסל מקאן בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
אמיר וייס / צילום:איל יצהר
מקאן דיגיטל בוחנת אפשרויות מיזוג לסקינדו
שנה וחצי לאחר פתיחת המשרד בניו-יורק, קבוצת מקאן עשויה למכור מניות בחברת הפרפורמנס סקינדו
  
 
ענת ארדיטי / צילום: יח"צ
ממקאן לרדיו: אלון שטיינפלד צפוי להתמנות למנכ"ל שפ"א
יחליף את ענת ארדיטי, מנכ"לית שפ"א ב-14 השנים האחרונות, שהודיעה לאחרונה על פרישתה
  
 
אילן שילוח / צילום: תמר מצפי
פקע הפטור מרשות ההגבלים שהגביל את יוניברסל מקאן
בנובמבר הסתיים הפטור שהגביל את חברת המדיה לנתח שוק של 25% בפריים-טיים ■ יוניברסל לא ביקשה פטור חדש, מאחר שהשת"פ עם גליקמן-שמיר-סמסונוב, שעבורו הוא ניתן בעבר, כבר לא קיים ■ האם לאחר שנים של מגבלה רגולטורית יחסי הכוחות התשנו?
  
 
טלוויזיה / צילומים: Shutterstock
למרות הרגולציה: יוניברסל מקאן עדיין חזקה מכל חברות המדיה
במחצית הראשונה של 2017 עומד הנתח של מקאן ברייטינג המשוקלל של הפריים-טיים על 28.4%, אף שהממונה על ההגבלים קבע תקרה שנתית של 25%, כך שבמחצית השנייה יהיה עליה לעשות תיקון מטה
  
 
המשנה למנכ"ל ידיעות אחרונות ציון פרץ / צילום: עינת לברון
צניחה דרמטית בהיקף הפרסום שרוכשת מקאן בערוץ 10
בימים האחרונים ירדה ההשקעה של יוניברסל מקאן בערוץ 10 ב-50% לעומת השבועות הקודמים ולעומת ההשקעה בערוץ 2 ■ שני הצדדים מכחישים אי-הבנות, אך גורמים בתעשייה מעריכים כי השינוי קשור ליוזמה של ערוץ 10 ולקו יזום שמוביל המשנה למנכ"ל ציון פרץ
  
 
אילן שילוח / צלם: עידו איז'ק
סאגת ועדת שחם: מקאן משכה את עתירתה נגד הרשות השנייה
למועצת הרשות השנייה יוגש בקרוב דוח על יישום ההחלטות של ועדת שחם, שמגבילות נתח שוק של חברת מדיה ל-25% מהכנסות הזכיין ■ מקאן: מחכים שמצב השוק יתבהר
  
 
דיויד גילה / צילום: יח"צ
"המהלך של גילה הרגיע את השוק אך לא שינה את המבנה בין השחקנים"
פרוטוקולים מהדיונים שקיים הממונה על ההגבלים, שהגיעו לידי "גלובס", חושפים עד כמה יש השפעה לגודל של חברת המדיה על המיקומים, העמלות, זמני השידור והכוח מול הזכייניות
  
 
סקינדו / צילום: יח"צ
יוניברסל מקאן דיגיטל פותחת סניף של סקינדו בניו-יורק
לחברת הפרופרמנס סקינדו למעלה מ-6 מיליארד חשיפות פרסום בחודש בפלטפורמות דיגיטליות ומחזור של יותר מ-200 מיליון שקל בשנה
  
 
עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו
אסף בן יהודה מצטרף לארטימדיה: יוביל את תחום הסחר בחברה
בן יהודה פרש מיוניברסל מקאן דיגיטל לאחר 5 שנים, שם ניהל לקוחות אסטרטגיים ואת תחום המובייל
  
 
לק של חברת לוריאל / צילום: יחצ
יוניברסל ו-TMF עלו לגמר במכרזי המדיה של לוריאל ואדידס
במכרז אדידס מתמודדים על מדיה וקריאייטיב בנפרד, אך לצד TMF עלה שלב גם גיתם, ולצד יוניברסל עלה גם מקאן
  
 
הפרסומת של קרן קלע /צילום מסך
קרן קלע חייבת 2 מיליון שקל למשרדי הפרסום והמדיה
החוב, למשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי ולחברת המדיה יוניברסל מקאן, הוא נמוך יחסית, היות שמרבית הכספים שולמו מראש מטעמי זהירות ■ בתוך כך, הוקפאה פעילות קרן הפורמטים של קבוצת רוביקון
  
 
אדוויל וצנטרום של ניאופרם / צילומים: יחצ
תקציב המדיה של ניאופרם עשוי לעבור ליוניברסל מקאן
התקציב מטופל כיום בקבוצת זניט מדיה ■ היקף הפרסום השנתי של ניאופרם עומד על כ-6 מיליון שקל, המופנים בעיקר למותגים אדוויל וצנטרום
  
 
וולטרן ואוטריוין / צילום: יחצ
זניט לזכייניות הטלוויזיה: אל תשדרו קמפיין של נוברטיס
חברת התרופות התכוונה להעלות קמפיין באמצעות יוניברסל מקאן, וזאת למרות טענת זניט כי היא קשורה איתה בחוזה עד 2017 ■ תקציב המדיה של נוברטיס: כ-12 מיליון שקל
  
 
גולשת בפייסבוק / צילום: שאטרסטוק
30% מהישראלים גולשים באינטרנט יותר מ-5 שעות ביום
מחקר עולמי שנערך עבור יוניברסל מקאן: 70% מהישראלים נכנסים לפייסבוק לפחות פעם ביום ■ רק 6% מהישראלים לא השתמשו בפייסבוק ■ מי שמוביל בחשיפה שלו לקהל הישראלי הוא אתר יו-טיוב
  
 
אמיר וייס / צילום:איל יצהר
"במשרדי הפרסום כאן לא מבינים שהם לא מבינים בדיגיטל"
אמיר וייס חזר ב-2007 לקבוצת מקאן עם מטרה ברורה: לפתח את זרוע המדיה בדיגיטל ולצאת לשוק הבינלאומי ■ הדרך לשם עברה ברכישת חברת סקינדו ■ כתבה ראשונה בסדרה על אנשי פרסום בולטים בתחום הדיגיטלי
  
 
עמינח / צילום: יחצ
לאחר מכרז: תקציב המדיה של עמינח נשאר ביוניברסל מקאן
קבוצת עמינח פרסמה ב-2014 בהיקף של 22 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 

   1234567    >

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988