לוריאל תומכת פרסומית ב-14 מותגים, והיקף תקציב המדיה שלה עומד על כ-10 מיליון שקל
בנימוקי הממונה על ההגבלים העסקיים לפסילת מיזוג חברות המדיה יוניון ו-TMF נקבע כי אם המיזוג יאושר, שתי החברות הגדולות בשוק יחזיקו כשני שליש מהפרסום בטלוויזיה • עוד נקבע כי התנאים המשופרים של יוניברסל מקאן לא נובעים מיתרונות משמעותיים לגודל בהשוואה לחברת רכש מדיה אחרת
אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, יוניברסל מקאן צפויה להפסיד את תקציב המדיה של נספרסו, שהיקפו למעלה מ-20 מיליון שקל בשנה
התקציב מנוהל כיום בידי יוניברסל מקאן ■ ההיקף המוערך של התקציב: 8-10 מיליון שקל
שנה וחצי לאחר פתיחת המשרד בניו-יורק, קבוצת מקאן עשויה למכור מניות בחברת הפרפורמנס סקינדו
יחליף את ענת ארדיטי, מנכ"לית שפ"א ב-14 השנים האחרונות, שהודיעה לאחרונה על פרישתה
בנובמבר הסתיים הפטור שהגביל את חברת המדיה לנתח שוק של 25% בפריים-טיים ■ יוניברסל לא ביקשה פטור חדש, מאחר שהשת"פ עם גליקמן-שמיר-סמסונוב, שעבורו הוא ניתן בעבר, כבר לא קיים ■ האם לאחר שנים של מגבלה רגולטורית יחסי הכוחות התשנו?
במחצית הראשונה של 2017 עומד הנתח של מקאן ברייטינג המשוקלל של הפריים-טיים על 28.4%, אף שהממונה על ההגבלים קבע תקרה שנתית של 25%, כך שבמחצית השנייה יהיה עליה לעשות תיקון מטה
בימים האחרונים ירדה ההשקעה של יוניברסל מקאן בערוץ 10 ב-50% לעומת השבועות הקודמים ולעומת ההשקעה בערוץ 2 ■ שני הצדדים מכחישים אי-הבנות, אך גורמים בתעשייה מעריכים כי השינוי קשור ליוזמה של ערוץ 10 ולקו יזום שמוביל המשנה למנכ"ל ציון פרץ
למועצת הרשות השנייה יוגש בקרוב דוח על יישום ההחלטות של ועדת שחם, שמגבילות נתח שוק של חברת מדיה ל-25% מהכנסות הזכיין ■ מקאן: מחכים שמצב השוק יתבהר
פרוטוקולים מהדיונים שקיים הממונה על ההגבלים, שהגיעו לידי "גלובס", חושפים עד כמה יש השפעה לגודל של חברת המדיה על המיקומים, העמלות, זמני השידור והכוח מול הזכייניות
מקאן זכה גם בתקציב המדיה וגם בתקציב הקריאייטיב של לוריאל, מול TMF וגיתם שהתמודדו מולו בשלב הגמר
לחברת הפרופרמנס סקינדו למעלה מ-6 מיליארד חשיפות פרסום בחודש בפלטפורמות דיגיטליות ומחזור של יותר מ-200 מיליון שקל בשנה
בן יהודה פרש מיוניברסל מקאן דיגיטל לאחר 5 שנים, שם ניהל לקוחות אסטרטגיים ואת תחום המובייל
במכרז אדידס מתמודדים על מדיה וקריאייטיב בנפרד, אך לצד TMF עלה שלב גם גיתם, ולצד יוניברסל עלה גם מקאן
החוב, למשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי ולחברת המדיה יוניברסל מקאן, הוא נמוך יחסית, היות שמרבית הכספים שולמו מראש מטעמי זהירות ■ בתוך כך, הוקפאה פעילות קרן הפורמטים של קבוצת רוביקון
אמיר וייסזיו קורןמיזוגים ורכישותמקאן תל-אביבמשה ראובנימשרדי פרסוםניב חורשפרסום בטלוויזיהראובני פרידןתקציב פרסום