יופלה

כתבות אחרונות

 
מעדן יופליי של תנובה הקשית מחכה במכסה / צילום: שני מוזס, גלובס

מאבק בחד-פעמי המזהם? בתנובה דווקא משיקים מוצר בכוס פלסטיק עם קשית

בזמן שרשתות הסעדה ובתי קפה מצמצמים את השימוש בקשיות הפלסטיק, בחברת המזון הגדולה בישראל משיקים יוגורט לדרך שמכיל בתוכו קשית שעומדת במרכז הקמפיין הפרסומי • תנובה: "ניתן להשליך את האריזה כולה, כולל הקשית, לפח הכתום המיועד לפסולת אריזות למיחזור"

שני מוזס 25.11.2019
אייל מליס / צלם: אוריה תדמור

כשר, אבל מסריח: למה תנובה ממשיכה לפרסם לחרדים מוצר שהפסיקה לפרסם למגזר הכללי?

לאחר שהסירה את הקמפיין ל"יופלה טיוב" בעקבות ביקורת על כך שהיא מעודדת העדפת מזון שמכיל כמות משמעותית של סוכר על פני מזון בריא, תנובה ממשיכה לפרסם את המוצר במגזר החרדי בקמפיין שפונה ישירות לילדים

ענת ביין-לובוביץ' ושני מוזס 27.12.2018
יופלה / צילום: ברוך נאה
יופלה | לפני כולם

אחרי עשור: תנובה נפרדת מהשטוזים של יופלה

תנובה תפסיק להשתמש במותג "יופלה שטוזים", ואת מקומו יתפוס המותג "יופלה smooth" • המותג "תאומים", שאתו פעלה תנובה במגזר החרדי עם מעדני גבינה לפעוטות, ימשיך לפעול

מיכל רז-חיימוביץ' 27.09.2018
אייל מליס / יחצ רמי זרנגר
יופלה | לפני כולם

המכירות ירדו - ותנובה חוזרת להשקיע בפרסום

ברבעון הבא תנובה תעלה עם כמה קמפיינים במקביל, בהיקף שלא נראה מצדה בעשור האחרון, לאחר שבעבר הייתה המפרסמת הגדולה במשק ■ צפויה גם לחזור לתמוך בקוטג', שהסלוגן שלו הפך לחרב פיפיות אחרי המכירה לסינים

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2017
ויוגורט דנונה PRO בתוספת גרנולה/ צילום: יחצ

תנובה ושטראוס נאבקות על שוק המוצרים המועשרים בחלבון

בין החברות קיימת מחלוקת לגבי המוצרים העונים להגדרה זו: לפי שטראוס, תוספת של לפחות 25% חלבון לעומת המוצר הרגיל הופכת אותו למועשר, ואילו בתפיסה של תנובה המינימום הוא 20 גרם למנה ■ המוצרים יקרים יותר, לדברי שטראוס, כי נדרש יותר חלב לייצור תוספת החלבון

שני מוזס 31.10.2017
הפרסומת ביו טיוב של קוקה קולה

מדד הפרסומות של יו-טיוב לחודש יוני: קוקה-קולה בראש

השימוש שעשתה חברת המשקאות בטרנד העלאת תמונות האוכל לרשתות החברתיות הציב אותה בראש מדד הפרסומות של יו-טיוב ו"גלובס" בחודש יוני

רועי גולדנברג 13.07.2015
חצי חינם | לפני כולם

סכסוך מסחרי: חצי חינם הורידה מוצרים של תנובה

הסכסוך החל לפני כחודש וחצי עקב חיובים חד-צדדיים של חצי חינם, והחריף לאחרונה כשתנובה הודיעה לחצי חינם על ביטול ההנחות על מוצרי החלב

אילנית חיות 20.01.2014
טרה | לפני כולם

אפקט השביתה: מכירות קוטג' תנובה צנחו ב-55%

מכירות שוקו תנובה צנחו במארס ב-21% ■ עצירת אספקת היופלה פגעה במכירות המעדנים לפעוטות, שצנחו ב-36% ■ שוק החלב ירד ברבעון הראשון ב-0.4%

אילנית חיות 16.04.2012

נתק בין הנהלת תנובה לעובדים; שיבושים ב-100 נקודות מכירה

הנהלת תנובה הודיעה ל-10 עובדים במרכז הפצה דרום ול-3 עובדים במרכז הפצה צפון לא להגיע לעבודה ■ העובדים: "מניעת שכר היא צעד כוחני"

אילנית חיות 26.03.2012

עובדי תנובה יקיימו שביתות אזהרה וישבשו אספקת מוצרים בצפון

(עדכון) - הוועד החליט הערב על שביתות אזהרה של 24 שעות במרכזי ההפצה של תנובה ■ מוקדם יותר היום הפסיק הוועד לשווק את מוצרי יופלה, בנוסף להפסקת שיווק הקוטג' והשוקו בשבוע שעבר ■ הנזק לתנובה: 1.5-2 מיליון שקל ביום

אילנית חיות ושי ניב 25.03.2012

עובדי תנובה ממשיכים בעיצומים: לא יספקו מוצרי יופלה

זאת בשל הסכסוך המתמשך בין ועד העובדים של תנובה להנהלה על רקע דרישת העובדים לתוספות שכר ■ ביום ראשון יתכנס הוועד כדי להחליט לגבי המשך המאבק

נדב נוימן 23.03.2012
יופלה | לפני כולם

הסתיים הסכסוך המסחרי בין תנובה לרבוע כחול

מאז ההשקה, במשך 5 חודשים, נעדרו נשנושי קוטג' ומעדן יופלה שטוזים מוקצף ממדפי רבוע כחול ■ בשל "משבר הקוטג'" דוחה תנובה חלק מההשקות המתוכננות למוצרים חדשים

אילנית חיות 27.07.2011

בדיקת "גלובס": מעדני החלב התייקרו ב-40% תוך 3 שנים

"גלובס" ממשיך בבדיקת יוקר המחיה בישראל ■ מינואר 2008 עד היום התייקר מעדן יופלה ב-40%, המילקי ב-35%, והחמאה כמעט ב-30% ■ תוך חצי שנה התייקרו רבים ממוצרי החלב ב-8.5% ■ החרם הצרכני הורחב אתמול גם למעדני חלב - עד להורדת המחיר ל-2.9 שקלים לגביע

מיכל רז-חיימוביץ' 29.06.2011

המאבק מחריף: חרם גם על מעדני החלב של תנובה, שטראוס וטרה

(עדכון) - המארגנים: "2.9 שקלים למעדן זה מחיר הוגן" ■ "מצידנו שכל המילקי והיופלה ילכו לפח" ■ קוראים לציבור לא לקנות גבינות צהובות הנמכרות על המדף אלא רק גבינות צהובות בפיקוח

אילנית חיות 28.06.2011

וד"ש לאפרסק המאוהב: ג'נרל מילס במו"מ לרכישת יופלה

ענקית המזון האמריקנית החלה במגעים אקסלוסיביים עם יצרנית היוגורטים הצרפתית במטרה לרכוש את השליטה בחברה

שירות גלובס 18.03.2011

שוק החלב 2010: טרה התחזקה, תנובה נחלשה ושטראוס יציבה

בטרה ושטראוס טוענים כי המיתוג מחדש של תנובה נכשל, בתנובה אומרים כי טרה לא עמדה ביעדים, ובשטראוס מאמינים כי המיתוג מחדש של דנונה הצליח למרות הירידה במכירות

אילנית חיות 03.02.2011

   123   

   נמצאו 48 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988