יורם דמבינסקי בחדשות

סוכן חדשות
 
מנכ``ל JWT, יורם דמבינסקי  /צלם: איל יצהר
דמבינסקי עושה סדר ב-y&r: נפרד מלקוחות לא רווחיים
במסגרת ההתייעלות שחרר המשרד בימים האחרונים שני לקוחות - אוויס והמכללה האקדמית ת"א-יפו - שהמשרד זכה בתקציביהם ב-2015-2014
  
 
מנכ``ל JWT, יורם דמבינסקי  /צלם: איל יצהר
בדרך למיזוג? מנכ"ל JWT ינהל גם את y&r ישראל
לאחרונה הגיע לארץ נציג של y&r העולמית, שערך יחד עם יורם דמבינסקי פגישות עם לקוחות העוגן של y&r ישראל, שטראוס ושסטוביץ ■ דמבינסקי: "קיבלתי את האחריות הניהולית על המשרד, אך אין שום עניין של מיזוג"
  
 
מנכ``ל JWT, יורם דמבינסקי  /צלם: איל יצהר
הברנז'ה על קוצים: האם קקטוס הזהב יחזור לנצנץ?
תחרות הפרסום "קקטוס הזהב" חוזרת במתכונת משופרת, והערב ייערך אירוע ההשקה ■ יו"ר ועדת הקקטוס, יורם דמבינסקי, מספר על המהלכים שנעשו כדי להוציא את התחרות מהאזוטריות שאליה נדחקה בשנים האחרונות
  
 
יהב דרייזן / צילום: תמר מצפי
יהב דרייזן ישמש כמשנה למנכ"ל JWT ישראל
בשנה האחרונה שימש דרייזן כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב
  
 
הדס ליבר / צילום: יחצ
האם אפשר לאלץ משרד פרסום לשלוח נציג לפסטיבל קאן?
‎‎הדס ליבר, סמנכ"לית הקריאייטיב שפוטרה ממשרד הפרסום ‏‏JWT‏, ביקשה לאלץ את המשרד לשלוח אותה לפסטיבל הפרסום בקאן ■ שופט בית הדין לעבודה הבהיר כי לא יחייב את המשרד לעשות זאת, וליבר משכה את עתירתה
  
 
אילו קמפיינים ישראליים הותירו חותם על בכירי ענף הפרסום?
כולם יודעים לזמזם "איזה זיפ שותים היום", גדלו על "עוגת עלית את אפית" וזוכרים את הגרסה הראשונה של "הקרב על המילקי" ■ אבל אילו קמפיינים ישראליים הותירו חותם על הבכירים בענף הפרסום? ■ "גלובס" מציג: בחירת הפרסומאים
  
 
יורם לוי: "הקקטוס איבד רלוונטיות כי הוצאנו החוצה את המפרסמים"
לוי אמר את הדברים במסגרת במפגש מיוחד של ענף הקריאייטיב שנערך אמש
  
 
JWT ישראל וברוקנר-נטע-יער זכו בתקציב פרטנר
יתחלקו בתקציב פרטנר, שעמד ב-2010 כ-65 מיליון שקל, לאחר שגברו במכרז על יהושע, גליקמן וגלר ■ המשרדים החדשים יחליפו את שלמור וראובני שעזבו לאחר טלטלה מתוקשרת ‏
  
 
JWT יטפל בתקציב פרסום פעילות המים של אלקטרה
היקף התקציב צפוי לעמוד על כמה מיליוני שקלים ■ אדלר-חומסקי, המחזיק ברוב תקציב הפרסום של אלקטרה, ימשיך לטפל בתקציב החברה המתחרה תמי 4
  
 
נבחרה הנהלה חדשה לאיגוד חברות הפרסום
חברי האיגוד שנבחרו להנהלה הם אמיר גיא, עמית משיח, נבו כרמי, גיל סמסונוב, יאיר גלר, יורם דמבינסקי, דודי שמעוני, ירון מרחב, פאדול מזאווי ודורון טל
  
 
אסי שביט חזר בו מהמינוי למשנה למנכ"ל ולמנהל הקריאטיב ב-JWT
שביט לא יצטרף למשרד מסיבות אישיות ■ את מקומו בניהול מחלקת הקריאייטיב יתפוס ניר פרח
  
 
בעקבות ההסכם הגלובלי: תקציב הפרסום של נוקיה עובר ל-JWT
היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ בנוסף נבחנת העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום לקראט מדיה וואן ■ השינויים - בעקבות ההסכם הגלובלי של נוקיה עם JWT וקארט
  
 
אסי שביט מונה לסמנכ"ל קריאייטיב ומשנה למנכ"ל ב-JWT ישראל
שביט, אחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בענף, שימש בעבר כסמנכ"ל הקריאייטיב בגיתם BBDO
  
 
אדלר-חומסקי ו-JWT מתמודדים על תקציב הפרסום של מזגני אלקטרה
התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל
  
 
יורם דמבינסקי: "אני ראוי להיות בחמישייה הראשונה של משרדי הפרסום"
אחרי שנותר בעל המניות הישראלי היחיד במשרד הפרסום JWT, מדבר דמבינסקי על הרצון להביא למשרד את אחד מ-5 המפרסמים הגדולים ■ "כמה האחוזים שלי שווים נדע כשאמכור את החלק שלי, ואני לא יודע מתי זה יקרה"
  
 
JWT עולה לאחזקות של 80% במשרד הפרסום JWT ישראל
קבוצת הפרסום WPP, באמצעות זרוע הפרסום JWT, רוכשת את מלוא מניותיהם של דוד טמיר ורוני כהן במשרד ■ השותף הישראלי היחיד שנותר במשרד הוא המנכ"ל יורם דמבינסקי
  
 

   12    >

   נמצאו 18 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988