יפאורה תבורי

כתבות אחרונות

 
משקה שוופס מים בטעמים / צילום: יח"צ

ריקול לשוופס מים בטעמים 1.5 ליטר - בגלל עובש

החברה הודיעה כי אירעה תקלה בייצור של משקה שוופס מים בטעמי אפרסק,פירות יער ותפוח מתאריך ייצור 31.1.16 ותאריך תפוגה 31.10.16 בבקבוקי 1.5 ליטר ■ בחלק מהבקבוקים נוצר עובש שאינו מהווה סכנה בריאותית

שירות גלובס 25.02.2016
רמי לוי  / צילום: יח"צ - גדי סיארה
יפאורה תבורי | לפני כולם

רמי לוי הוריד מוצרים של יפאורה-תבורי מהמדפים

המוצרים שהוסרו: RC קולה ושישיות מים של מי עדן ועין-גדי ■ במקביל הורדו גם מוצרים של יקבי כרמל, אך אלה שבו למדפים בסוף השבוע האחרון ■ לוי: "לפעמים יש חילוקי דעות" ■ יפאורה: "אין סכסוך עם רמי לוי"

אילנית חיות 19.07.2015
יפאורה

יגאל תבורי מוכר את מניותיו ביפאורה-תבורי ב-120 מ' ש'

יפאורה, שבשליטת קרור אחזקות של שלמה רודב ורוני גת, תרכוש מתבורי את מניותיו, בעסקה המשקפת ליפאורה-תבורי שווי של כ-800 מיליון שקל

עומרי כהן 25.03.2015
משקאות / צילום: אלי אטיאס
טמפו | לפני כולם

למרות החום: מכירות המשקאות צנחו באוגוסט ב-9.3%

מכירות מוצרי הצריכה השוטפת ירדו באוגוסט ב-3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכמו ב-3.29 מיליארד שקל

אילנית חיות 02.09.2014

יפאורה-תבורי מותחת את המותג שוופס לקטגוריית הקולה

משיקה משקה קולה מופחת סוכר המבוסס על ממתיק הסטיביה ■ סמנכ"לית השיווק ביפאורה: "ציפינו לירידה במכירות, אבל עומק הירידה מפתיע"

אילנית חיות 29.04.2014

יפאורה-תבורי הרוויחה 84 מ' ש' ב-2013; תפוגן 18 מיליון ש'

שנה משגשגת לעסקי המזון של חברת קרור אחזקות: לפי נילסן, תפוגן אחראית לנתח כמותי של 54% ממכירות הטוגנים בישראל, כשמחצית ממכירותה הן לשוק הקמעונאי

אילנית חיות 23.03.2014
טמפו | לפני כולם

קוקה-קולה ישראל נחלשת עקב צניחה במכירות פריגת

שוק המשקאות בישראל צמח ב-2012 ב-1.8% ל-4.2 מיליארד שקל ■ מכירות פריגת צנחו ריאלית בכ-13.9% ■ יפאורה-תבורי וטמפו התחזקו

אילנית חיות 27.01.2013

יפאורה-תבורי הודיעה על העלאת מחירים של כ-5%

החברה, שמשווקת בין היתר את מותגי המשקאות RC קולה, תפוזינה, קריסטל ושוופס, הודיעה כי העלייה במחירים תיכנס לתוקפה בתחילת נובמבר

אילנית חיות 13.10.2012
אסם | לפני כולם

רבעון 1: תנובה וקוקה-קולה ירדו, שטראוס ונטו עלו

ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%

אילנית חיות 16.04.2012
טמפו | לפני כולם

משקאות 2011: קוקה-קולה מתחזקת, יפאורה-תבורי נחלשת

המכר הסתכם ב-4.39 מיליארד שקל ■ טמפו שומרת על כוחה ■ המותגים ספרינג וקולה ZERO מתחזקים, פריגת נחלש

אילנית חיות 09.01.2012
אסם | לפני כולם

מכירות תנובה צמחו ב-2.9% עקב העלאות מחירים

סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה

אילנית חיות 08.12.2011

יפאורה תבורי אוספת מהמדפים משקה קריסטל מנטה מוגז

החברה החליטה לאסוף מהמדפים את המשקה קריסטל מנטה מוגז 2 ליטר מתאריך ייצור 3.10.11, "עקב מספר מצומצם של תלונות על טעם וריח לא אופייניים"

שירות גלובס 01.12.2011

יפאורה מותחת את המותג שוופס: משיקה משקאות בטעמי קוקטיילים

הסדרה כוללת משקאות מוגזים ללא אלכוהול בטעמי מרגריטה, קוסמופוליטן ופינה קולדה

שירות גלובס 09.08.2011
טמפו | לפני כולם

שוק המשקאות מתכווץ: ירידה של 5.7% במכירות

זאת ב-4 החודשים הראשונים של 2011 - כך עפ"י נילסן ■ חברות המים המינרליים הן הנפגעות העיקריות ■ בחברות המשקאות מייחסים את הירידה הריאלית בצריכה למזג-האוויר החורפי

אילנית חיות 16.05.2011

שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק

שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר

אילנית חיות 13.02.2011

תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו

כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל

אילנית חיות 20.01.2011

   12345   

   נמצאו 66 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988