מילקי בחדשות

סוכן חדשות
 
רועי כפרי / צילום: יח"צ
שיתוף-הפעולה בין כפרי למילקי של שטראוס מגיע לסיומו
שטראוס מסיימת את ההתקשרות אחרי שלוש שנים, שבמהלכן יצר כפרי 11 סרטונים, בהם הוא היה הכותב והשחקן ואפילו הפיץ אותם בעמוד הפייסבוק שלו • ייחודם של הסרטונים היה שהמותג עצמו הופיע בהם באופן שולי יחסית
  
 
יולו קצפת / צילום: יחצ
ראש בראש עם מילקי: תנובה תשווק מעדן שוקולד עם קצפת
המוצר החדש יימכר במחיר נמוך יותר מזה של היולו הקיים, אך הוא יהיה יקר יותר ובמשקל נמוך יותר מזה של מילקי של שטראוס
  
 
קמפיין טורנדו / צילום: מסך
עקבי זה טוב: טורנדו - הפרסומת הזכורה השבוע, yes - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה של קמפיין טורנדו ושיעורי האהדה של קמפיין yes גבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי
  
 
מילקי שמינייה / צילום: יחצ
שטראוס מודיעה על ריקול למאות יחידות מילקי שמינייה
מעדכנת על ריקול של מאות יחידות של מילקי שמינייה עם תאריך 23.6 בשל טעם לוואי ■ לדברי החברה, במוצרים המדוברים אין סכנה בריאותית ■ משרד הבריאות עודכן בנושא
  
 
הוט שכונה בהפתעה/ צילום: יוטיוב
מדד יוטיוב - "גלובס": הפער בין צפייה בפרסומת לתגובה אליה
ההבדלים בין שני הקמפיינים הממוקמים בראש - יותר צפיות להוט, יותר שיתופים ותגובות למילקי - ממחישים את החשיבות של שימוש ביוצרי רשת ותכנים מותאמים בדיגיטל
  
 
קמפיין מילקי / מתוך יוטיוב
מדד הפרסומות של יו-טיוב בספטמבר: מילקי ורועי כפרי בראש
הקמפיין של מילקי אמנם נתמך בטלוויזיה, אך זכה לנתוני צפייה אורגניים גבוהים - 28% לסרטון הראשון ■ כך גם המהלך של עלית, שהשיקה תוכנית ראיונות ברשת
  
 
רויאלטי/ צילום:youtube
מדד הפרסומות המדוברות בספטמבר: קמפיין רויאלטי בראש
קמפיין המתיחות של תכשיטי רויאלטי, בכיכובה של ריטה ובאמצעות פרסום חברון-זלצמן, הגיע למקום הראשון במדד ■ קמפיין הגן הדיגיטלי של מזרחי-טפחות עורר אהדה, אך היקף השיח עליו היה נמוך יחסית
  
 
פרסומות מילקי / צילום: יחצ
מדד הפרסומות של יו-טיוב ביוני: התעוזה של שטראוס משתלמת
מדד יו-טיוב לחודש יוני: שטראוס כובשת את שלושת המקומות הראשונים, המהלך של סופר-פארם עם הביוטריות זוכה להצלחה, ומזכירתו של שוקה שוברת גם את האינטרנט
  
 
פרסומות מילקי / צילום: יחצ
מדד הפרסומות המדוברות לחודש יוני: קמפיין מילקי מוס בראש
הפרסומת למילקי מוס של רועי כפרי זכתה בפרגון הן מהברנז'ה והן מהציבור, למרות השקעה כספית נמוכה יחסית
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - עדיין הפרסומת האהובה ביותר; ביטוח ישיר - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הוויראלית של רועי כפרי למילקי מוס הגיעה למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות
  
 
מילקי גולד מתוך יו טיוב
אות הקלון: הפרסומת הסקסיסטית ל-2015 - מילקי גולד
האות של ויצו ניתן על היות הקמפיין "מקבע ומחזק סטראוטיפים מגדריים הפוגעים בנשים" ■ אות הקלון המתמיד - לפרסומות של קסטרו ■ גילה אושרת, יו"ר ויצו ישראל: "קוראות לחברות המסחריות לאמץ עקרונות של פרסום מכבד והוגן כלפי נשים"
  
 
יובל סמו בקמפיין ישראכרט / צילום: יחצ
מדד הפרסומות ביו-טיוב - סיכום 2015: ישראכרט ויובל סמו בראש
זו הייתה השנה שבה הקמפיינים התבססו סופית ברשת כיכבו: פרזנטורים חזקים, פרסומות דוקו ואינטראקציה עם הקהל הצעיר
  
 
מריאנו בקמפיין AIG / צילום: יחצ
מדד הפרסומות ביו-טיוב לנובמבר: מריאנו מזניק את AIG לפסגה
הפרסומת של חברת הביטוח זכתה ל-1.5 מיליון צפיות בנובמבר ■ פרסומת כוכבי הרשת של מילקי במקום השני
  
 
קמפיין AIG / אורן דאי
AIG - הפרסומת האהובה השבוע; מילקי גולד - הזכורה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: למרות שאינה טלוויזיונית, הפרסומת הגזענית של חברת הנדל"ן באמונה נכנסה למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות
  
 
קמפיין יס / מתוך יו טיוב
מדד הפרסומות ביו-טיוב לאוקטובר: שתי פרסומות של yes במדד
הפריים-טיים של yes השתלט על מדד הפרסומות החודשי של "גלובס" ויו-טיוב, עם הפרסומת האחרונה לממיר המקליט החדש של החברה, שהגיעה למקומות הראשון והשלישי במדד אוקטובר
  
 
קמפיין מילקי / צילום: יחצ
הפרסומת למילקי גולד הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון צועדת בראש דירוג האהובות זו הפעם ה-11 ברציפות
  
 

   12345    >

   נמצאו 78 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988