סיקור תקשורתי בחדשות - עמוד 13

סוכן חדשות
 
נועם שרביט, הכתב המשפטי של גלובס
נועם שרביט
עדיף חסוי מבזוי
החלטת שופטיו של משה קצב שלא לפרסם הפרוטוקולים של העדויות - מוצדקת
החלטת הרכב השופטים במשפטו של משה קצב שלא לפרסם את הפרוטוקולים של עדויות המתלוננות והעדות התומכות בגירסתן, היא מוצדקת וראויה. מעולם...המשך
  
 
נירית גורביץ'
‎‎נירית גורביץ'‏
פורנוגרפיה תקשורתית
הסיקור התקשורתי סביב פרשת הקלטת של גלעד שליט שבר את כל השיאים
לרגעים זה נראה סוריאליסטי, לרגעים כמו ריאליטי מביך במיוחד בערוץ קהילתי, וכל הזמן זה היה מופת של טעם רע. הסיקור התקשורתי סביב פרשת ...המשך
  
 
אנשי העסקים שעשו את תשס"ט: מי קיבל כמה כותרות ולמה
ארקדי גאידמק, יצחק תשובה, לב לבייב, אלי רייפמן, אילן בן-דב, שרי אריסון ועוד רבים ברשימת סיכום השנה
  
 
נתי יעקובי
נתי יעקובי
שרי, שירה וכל השאר
כך עקפה שרי אריסון בסיבוב את כל הלבייבים, הפישמנים, הדנקנרים והגאידמקים
לא קל היה לי למפות את התדמית התקשורתית של בכירות המשק הישראלי - ולא משום שתדמית היא לעתים דבר חמקמק להגדרה, אלא קודם כל בגלל העובד...המשך
  
 
דורון אביגד,  עורך אתר
דורון אביגד
כולנו ה-SMS של אורנג'
בואו נודה שכולנו צבועים ומכורים לפסטיבלי הסיקור המיוחד שרוקחת התקשורת
רדו לנו מהצוואר, עלוקות. כל המדינה הזו, העוויית הפנים של יונית לוי אחרי סיומו של עוד אייטם עצוב, מקומם, מבחיל, אלים, כל התשובות נכ...המשך
  
 
ניר קיפניס, מבקר הטלוויזיה של גלובס ועורך מנטוק
ניר קיפניס
בין דם לדם
זווית שונה על סיקור הטרגדיה של משפחת רמון
אלון בן-דוד, הפרשן הצבאי של ערוץ 10, עשה אמש (ב') מעשה ראוי להערכה כשהיה היחיד שהעז להצביע גם על הבעייתיות שבאירועים סביב מותו של ...המשך
  
 
"כוכב נולד" - התוכנית הכי מדוברת ביולי עם חשיפה בשווי 810 אלף שקל
מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה, נתי יעקובי: "אין ספק כי 'כוכב נולד' היא מכונת תקשורת משומנת" ■ "מחוברות" של HOT במקום השני בדירוג, חזרה מפתיעה של "אבודים" במקום השלישי
  
 
חשיפה תקשורתית של כ-1.18 מיליון שקל ל"שיטת השקשוקה"
יפעת מחקרי מדיה: האחים עופר קיבלו סיקור מאוזן למדי בשבועיים שנבדקו: 42% מסך הסיקור בעניינם היה חיובי, 42% היה בעל אופי שלילי ו-16% היה נייטרלי ■ חשיפה חיובית של כ-422 אלף שקל לערוץ 1 ששידר את הסרט
  
 
שווי הסיקור של חגיגות ה-100 לתל-אביב: 12 מיליון שקל
יפעת מחקרי מדיה: החגיגות סוקרו בעשרות אייטמים בעיתונות ובכ-4.5 שעות זמן אוויר ברדיו ובטלוויזיה
  
 
טוויטר קיבלה סיקור בשווי של כ-3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2009
לפי מדד יפעת מחקרי מדיה, חברת טבע זכתה בתקופה זו לסיקור הרחב ביותר בעיתונות מבין החברות (בשווי כ-3.25 מיליון שקל), ונוחי דנקנר זכה לסיקור הרחב ביותר מבין האישים (בשווי כ-2.35 מיליון שקל)
  
 
אובמה: "העיתונות מעוותת את מדיניותי כלפי ישראל"
נשיא ארה"ב: "זה אולי לא בא לידי ביטוי בדיווחים בעיתונות, אבל אי אפשר לומר שאני לוחץ יותר על ישראל"
  
 
שווי החשיפה התקשורתית של נאום נתניהו בבר-אילן: 4 מיליון שקל
יפעת מחקרי מדיה: נאומו של ברק אובמה בקהיר השיג שווי חשיפה של 3.1 מיליון שקל
  
 
יפעת מחקרי מדיה: חשיפה תקשורתית בשווי מיליון שקל לתוכנית "הישרדות"
"הישרדות" הקדימה את "כוכב נולד 7" ו"מסודרים" ■ 22% מהחשיפה התקשורתית של התוכנית היתה שלילית עקב פרסום הרייטינג הממוצע של הסדרה והרייטינג הנמוך יחסית של פרק הגמר לעומת גמר העונה הראשונה
  
 
דודו טופז שווה מיליונים: שווי הסיקור התקשורתי של הפרשה בעיתונות - 6.4 מיליון שקל
יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור התרכז במעצר עצמו ■ העיתון שהקדיש את מירב שטח הסיקור לכתבות על פרשת טופז הוא "ידיעות אחרונות" ■ היומונים הדתיים לא סיקרו את הפרשה כלל, למעט "מקור ראשון"
  
 
שווי החשיפה התקשורתית של טקס קקטוס הזהב: 300 אלף שקל
17% מהחשיפה התקשורתית של התחרות היתה חיובית מובהקת, 26% היתה שלילית מובהקת, והשאר ניטרלית ■ יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור היה סביב נושא השיפוט בתחרות והפקטור שניתן לעבודות
  
 
ביקור האפיפיור: 24% מהחשיפה בתקשורת היתה שלילית
יפעת מחקרי מדיה: שווי החשיפה התקשורתית של ביקור האפיפיור נאמד ב-3.3 מיליון שקל במשך 6 ימים בלבד ■ על אף הרעש התקשורתי סביב הביקור, רק 33% מהחשיפה התקשורתית היתה חיובית
  
 

<    1234567891011121314    >

   נמצאו 214 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 14

צרו איתנו קשר *5988