סל קניות

כתבות אחרונות

 

בדיקת "גלובס": פערי מחיר של עד 100% באותה רשת בערים שונות

לקוחות מגה בול בתלפיות משלמים 150 שקל יותר מלקוחות רמי לוי באשדוד ■ מגה בול יקרה מהמתחרות ■ בירושלים ובפתח-תקווה יקר עד 45% מאשר באשדוד

מיכל רז-חיימוביץ' 14/03/2012

המחאה לא הביאה להוזלות: מוצרי המזון התייקרו 2% ממאי

בדיקת "גלובס": סל מוצרי המזון בסופר התייקר ב-23% ב-3 שנים - ונבלם בעקבות המחאה ■ התייקרויות בולטות ממאי האחרון: החלב, שוקולית, נס קפה עלית, שוקולד השחר, במבה ופתי בר ■ 45% מהישראלים: שינינו את הרגלי הצריכה

מיכל רז-חיימוביץ' 18/01/2012

15 שקל - זה כל ההבדל בין סלי הקניות לחג ברשתות

מבדיקת "גלובס" לקראת ראש השנה עולה כי התחרות בין הרשתות והמחאה נגד יוקר המחיה דרסו את המחיר הכולל של הסלים וטשטשו את ההבדלים ■ מגה בול הכי הזולה לפי הבדיקה האחרונה

מיכל רז-חיימוביץ' 22/09/2011

בדיקת גלובס TV: שלוש רשתות, 40 מוצרי יסוד - מי הרשת הכי יקרה?

צוות גלובס TV התלווה לדודי מחפוד, מיוזמי מחאת המחירים, למסע בעקבות סל הקניות הזול בישראל ■ הסניפים שנבדקו: אושר עד, רמי לוי ושופרסל דיל ■ צפו בסרטון ובטבלת המחירים

אוריאל הרמן 01/09/2011

טירוף ההתייקרויות: סל הקניות זינק ב-11% מאז 2009

בדיקת "גלובס" מגלה כי בתוך שנתיים חלה התייקרות של יותר מ-10% כמעט בכל המוצרים בסל הצריכה ■ מוצרי המזון הבסיסיים עלו ב-60% ■ עיקר העלייה - בשנה האחרונה

מיכל רז-חיימוביץ' 10/02/2011

צפו בווידיאו: רמי לוי מתגאה ב"סל הקניות הכי זול בישראל"

גלובס tv לוי בראיון לגלובס TV: "הפרסום הכי טוב זה מפה לאוזן. בסופו של דבר אתה תלוי בצרכן, ואם אתה לא מרצה את הצרכן - תעשה מה שלא תעשה, זה לא יעזור"

לירן כגן 22/09/2010

יריית פתיחה לחגים: שופרסל משיקה - "סל הקניות הזול ביותר"

בין המבצעים שחשף מנהל העסקים הראשי ברשת, ריצ'י הנטר, לראש השנה: מבצעי 1+1 ומוצרים ב-10 שקל, ב-20 שקל וב-30 שקל ■ "ניתחנו את הרגלי הקנייה בשנים עברו, על מנת להבין מה הלקוחות רוכשים בתקופת החג"

אפרת אהרוני 18/08/2010

בדיקת "גלובס": סל הקניות השנה זול ב-8% מאשר בשנה שעברה

מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל

מיכל רז-חיימוביץ' 11/11/2009

למרות ההכרזות על הוזלות: סל הקניות ברשתות המזון התייקר ב-10% בשנה האחרונה

השוואת סלי צריכה שביצע אתר "פרייסל" עבור "גלובס" מגלה התייקרות בכל 4 הרשתות שנבדקו - מגה, שופרסל דיל, רמי לוי וחצי חינם ; העלייה החדה ביותר - 16.5% - נרשמה בשופרסל דיל, והנמוכה ביותר - 7.7% - במגה

מיכל רז-חיימוביץ' 01/12/2008

   12   

   נמצאו 25 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2