סקר שבחן את הלך־הרוח הצרכני במלחמה מעלה כי מהלכים שמובילות החברות זוכים לאהדה בינונית־גבוהה • כ־50% מוכנים לשלם על כך פרמיית מחיר
בזק, פרטנר וסלקום פירטו בדוחות את השפעות המלחמה - בעיקר ירידה בהכנסות משירותי נדידה בחו"ל ומכירת מכשירי סלולר • פרטנר: "הירידה ברווח משירותי נדידה בכל חודש לחימה - כ–10 מיליון שקל" • גורם בשוק: "יש ירידה בנטישת לקוחות, כמו בקורונה"
מתקפת השבת השחורה גבתה מחיר כבד מהעוטף, וחברות רבות מיהרו להתגייס ולעזור • ראשון לאמץ יישוב שלם היה בנק לאומי שבחר בבארי, ומאז נרשמה עוד שורה של מהלכים דומים שבחלקם מחליפים את המדינה • ישראל מתגייסת
שתי חברות הסלולר מנסות למשוך צרכנים בעזרת פרזנטורים אהובים, אבל דווקא זו שמשקיעה פחות מצליחה יותר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה שייכת לביטוח 9 ואודי כגן, שמוכיח שהדור הוותיק הוא כר בלתי נדלה לבדיחות
הפרסומת של שופרסל, קמעונאית המזון הגדולה בישראל, מובילה בפער משמעותי מבחינת אהדת הצופים, בזכות השימוש בדמותה של אירנה מ"ארץ נהדרת" - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת לויזה כאל, אך היא אינה מתברגת במדד
מניות בזק, סלקום ופרטנר צללו ב-23%-43% מתחילת 2023, בין היתר על רקע חשש מעליית מדרגה בתחרות בשוק הטלוויזיה • בפסגות מציינים: "בעולם, בניגוד לישראל, מגזר הטלקום מוכר כמגזר עם תשואת דיבידנד, אז אצלנו, כשהחברות מאכזבות בתזרים, משקיעים שמים את הכסף במקומות אחרים"
ערוץ 14 יצא היום בהודעה חריגה: בעוד יומיים שידורי הערוץ לא יהיו זמינים יותר למנויי פרטנר, לאחר שהערוץ הגיש דרישת תשלום על שידורים בפלטפורמה • מפרטנר נמסר: "ערוץ 14 העלה דרישות שלא עומדות בקנה אחד עם הוראות החוק"
שופרסל ובנק הפועלים עלו בקמפיינים חברתיים, ולמרות הציניות שמעוררים מהלכים מסוג זה, נראה כי המסרים חלחלו - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של טורנדו היא המושקעת ביותר השבוע, והבחירה בנעמי לבוב מתגלה כמשתלמת
ההפחתה, שמבוצעת תחת בעלי השליטה החדשים בחברת התקשורת, נובעת לטענת החברה מעלייה בשיעור ההיוון ומירידה בתזרים החזוי של המגזר
פרטנר מדיחה את דיסקונט מהמקום הראשון בזכירות אחרי 12 שבועות רצופים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המתחרה סלקום מתברגת במקום השני בזכירות, הפרסומת של שופרסל ואירנה היא האהובה ביותר
בחברת התקשורת המציאו מילים חדשות לשיר "I got life" מהסרט שעסק ברצון לחופש נטול מלחמות ומסחריות. בזכות ההשקעה בפרסום ורן דנקר, זה עובד - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין הנוסטלגיה של מקדונלד'ס מייצר אהדה
חברת התקשורת, בהובלת המנכ"ל אבי גבאי, נמחקת מוול סטריט לאחר יותר מ-20 שנה - בדומה למתחרה סלקום שעשתה זאת תחת ניהולו לפני שנתיים • ההרפתקה של המניה מעבר לים מסתיימת עם תשואה שלילית של 5%
חברות התקשורת חתמו על הסכם ארוך טווח, במסגרתו תספק בזק תשתיות סיבים אופטיים לפרטנר לתקופה של 15 שנה • בזק תשלשל לכיסה סכום שיכול להגיע עד מיליארד שקל, ופרטנר תרחיב את טווח הלקוחות הפוטנציאליים
הדוחות של סלקום, פרטנר ופלאפון מלמדים על זינוק של יותר מפי 2 ברווח הרבעוני, לאחר התאוששות משמעותית בהכנסות משירותי נדידה • גידול של עד 6% גם בהכנסה החודשית מלקוח - מעל 50 שקל בממוצע ברבעון השלישי
בעל השליטה לשעבר בסקיילקס ונושאי משרה נוספים התמודדו עם תביעת ענק בשל דיבידנד בגובה 250 מיליון שקל שחילקה החברה לפני יותר מעשור • ביהמ"ש העליון הודיע כי לא יתערב בהחלטת ביהמ"ש המחוזי שקבע כי אין מקום להתערב בשיקול-הדעת של הדירקטורים
הפרסומות האהודות ביותר השבוע שייכות לקופ"ח מאוחדת ולקופ"ח מכבי - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר עם סטטיק וג'ורדי היא היחידה מבין כל חברות התקשורת שמתברגת השבוע לדירוג, והיא גם הזכורה ביותר
yesאבי גבאיבזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותטלוויזיהסלקוםפרטנר TVפרסומות