בחברת התקשורת המציאו מילים חדשות לשיר "I got life" מהסרט שעסק ברצון לחופש נטול מלחמות ומסחריות. בזכות ההשקעה בפרסום ורן דנקר, זה עובד - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין הנוסטלגיה של מקדונלד'ס מייצר אהדה
חברת התקשורת, בהובלת המנכ"ל אבי גבאי, נמחקת מוול סטריט לאחר יותר מ-20 שנה - בדומה למתחרה סלקום שעשתה זאת תחת ניהולו לפני שנתיים • ההרפתקה של המניה מעבר לים מסתיימת עם תשואה שלילית של 5%
חברות התקשורת חתמו על הסכם ארוך טווח, במסגרתו תספק בזק תשתיות סיבים אופטיים לפרטנר לתקופה של 15 שנה • בזק תשלשל לכיסה סכום שיכול להגיע עד מיליארד שקל, ופרטנר תרחיב את טווח הלקוחות הפוטנציאליים
הדוחות של סלקום, פרטנר ופלאפון מלמדים על זינוק של יותר מפי 2 ברווח הרבעוני, לאחר התאוששות משמעותית בהכנסות משירותי נדידה • גידול של עד 6% גם בהכנסה החודשית מלקוח - מעל 50 שקל בממוצע ברבעון השלישי
בעל השליטה לשעבר בסקיילקס ונושאי משרה נוספים התמודדו עם תביעת ענק בשל דיבידנד בגובה 250 מיליון שקל שחילקה החברה לפני יותר מעשור • ביהמ"ש העליון הודיע כי לא יתערב בהחלטת ביהמ"ש המחוזי שקבע כי אין מקום להתערב בשיקול-הדעת של הדירקטורים
הפרסומות האהודות ביותר השבוע שייכות לקופ"ח מאוחדת ולקופ"ח מכבי - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר עם סטטיק וג'ורדי היא היחידה מבין כל חברות התקשורת שמתברגת השבוע לדירוג, והיא גם הזכורה ביותר
המסר בפרסומת החדשה של פרטנר אינו ברור, אך בזכות היותה מהוקצעת, צבעונית ושמחה היא מתברגת בראש מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של המתחרה פלאפון מדשדשת בתחתית הטבלה, ואילו פז מנסה למשוך תשומת-לב עם בובת פרווה צהובה
הסטארט-אפ הישראלי Cyabra מצא כי 12% מהפעילות ברשתות החברתיות סביב נטפליקס הם של פרופילים מזויפים • וולפסון ואיכילוב משתפים פעולה • וגם: אסף אביב, המשנה למנכ"ל חברת הסלולר wecom, מונה לסמנכ"ל השיווק של פרטנר • אירועים ומינויים
לפי חברת המחקר הבינלאומית אופן סיגנל, הוט מובייל ופרטנר הן מבין 35 חברות התקשורת עם מהירות הגלישה הגבוהה ביותר בעולם • הוט מובייל הגיעה למקום ה-21, ופרטנר למקום ה-23
חברת הסלולר סלקום ורן דנקר עדיין לא מתברגים בתודעת הצופים, בעוד קמפיין הבדידות שמוביל סטטיק עבור המתחרה פרטנר נכנס היישר למקום הראשון - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לבנק הפועלים
בפני שתי חברות התקשורת הגדולות עומדות שתי אפשרויות: סגירה חד־צדדית של הפעילות הטלוויזיונית, שעלולה להסב להן נזק כבד כלכלית ותדמיתית - או חיפוש אחר שותף חיצוני • מהלך כזה יאפשר להן להתמקד במה שהן באמת טובות בו: סלולר וסיבים
קרמר, המשנה למנכ"ל פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes בשנים האחרונות, שהודיעה לאחרונה על פרישה לאחר שלא מונתה למנכ"לית החברות-הבנות של בזק, מונתה למשנה למנכ"ל פרטנר אבי גבאי
טרוזמן היה עד לאחרונה אחד המועמדים לתפקיד מנכ"ל החברה, ופרישתו מגיעה בעקבות שינויי ההנהלה והעברת הבעלות • הערכות הן שהעזיבות בהנהלה לא הסתיימו
פרטנר פרסמה את דוחות הרבעון השני והציגה צמיחה בהכנסות משירותים בסלולר, אך מכירות ציוד הקצה ירדו, והשוק הקווי בקיפאון - למרות הגידול במנויים באינטרנט • בדומה לפלאפון וסלקום, שירותי הנדידה סיפקו רוח גבית לתוצאות החזקות
הפעילות הטלוויזיונית של חברות הסלולר מסבה להם הפסדים, אך גם מסייעת בגיוס לקוחות אינטרנט • האם בשלו התנאים לכך שהמגעים ביניהן יתחדשו?
לאורך השנים פרטנר העלתה והורידה את מחירי חבילת הטלוויזיה, כשלפני שלושה חודשים הוזילה אותם בחדות • המנכ"ל החדש אבי גבאי הודיע השבוע על חזרה למחיר הקודם, ככל הנראה לאחר שההוזלה לא הביאה להגדלת מכירות • ברקע: חוסר יציבות בענף עקב כניסת גופי תוכן חדשים
yesאבי גבאיבזקבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותסלקוםפרסום בטלוויזיהפרסומות