צפייה דחויה הוספה למעקב

צפייה בטלוויזיה באמצעות ממיר מקליט או באמצעות שירות ה-VOD

כתבות אחרונות

 
לוגו נילסן nielsen / צלם: יחצ

נילסן משיקה שיטת מדידה שתכלול צפייה באמצעים דיגיטליים

השיטה תגדיל את אחוזי הצפייה ב-10% בממוצע ועד 50% ■ בניסיון לשקף את הרגלי הצפייה הנוכחיים, יימדדו צפיות גם 35 יום אחרי מועד השידור המקורי, במקום שבוע כיום

פייננשל טיימס 04.07.2016
כוכבי הסדרה "כפולים"/ צילום: יחצ

צפייה נדחית: למעלה ממיליון צופים בסדרת הדרמה "כפולים"

מדובר בכ-200 אלף צופים שהתווספו באמצעות צפייה נדחית, כלומר צופים שהקליטו את התוכנית של קשת בזמן שידורה וצפו בה מאוחר יותר ■ שיאי צפייה לתוכנית גם באתר mako

לי-אור אברבך 04.11.2015
אילן טוביהו / צילום: דני כהן
אילן טוביהו | לפני כולם

רשת תחייב מפרסמים על הרייטינג המצטבר של תוכניות דרמה

זכיינית ערוץ 2 תאריך את טווח הזמן שהיא כוללת בחישוב נקודות הרייטינג - ל-3 ימים מרגע השידור (בצפייה נדחית), במקום יום אחד כנהוג היום

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2015

שנות האלפיים? NBC תעביר שידורים דחויים גם מסוצ'י 2014

אחרי ההחלטה מעוררת המחלוקת בלונדון 2012, גם את אולימפיאדת החורף יוכלו האמריקאים לראות רק באיחור של שעות ארוכות

מערכת גלובספורט 07.10.2013
הישרדות | לפני כולם

"הישרדות" מגדילה את הפער מ"רוקדים" בצפייה הדחויה

כשבוע לאחר שידור התוכניות, נתוני הצפייה הנדחית מראים כי "הישרדות" צברה עוד 5% צפייה והגדילה את הפער מ"רוקדים עם כוכבים", שצברה עוד פחות מ-3%

לי-אור אברבך 14.05.2012

סקר: רבע מהישראלים מורידים סדרות ברשת באופן לא חוקי

כך עולה מסקר שנערך עבור פסטיבל "שובר מסך" שיתקיים בשבוע הבא ■ אחד מכל 10 ישראלים צופה בתוכן טלוויזיוני דרך סמארטפונים וטאבלטים - בשירותים

רועי ברק 07.05.2012

סקר TIM: עלייה של 19.6% בשיעור החשיפה של "גלובס" בספטמבר

עפ"י סקר TIM לחודש ספטמבר, 44% מהגולשים בישראל צופים בתוכניות טלוויזיה בצפייה נדחית באמצעות האינטרנט ■ גוגל, פייסבוק ויו-טיוב רשמו ירידה בשיעורי החשיפה

רועי גולדנברג 10.10.2011

מיוחד: 10 התופעות הבולטות של השנה שהשפיעו על המסך הישראלי

"הדור הבא" של ערוץ 10, טאבלטים, שינוי שיטת הרייטינג ופרשות מרגול ושלדון אדלסון - אלה מקצת האירועים בתשע"א שהשפיעו על המסך ועל הצופים וגם על המתרחש מאחורי הקלעים

לי-אור אברבך 27.09.2011

העתיד הורוד של TIVO

חברת הממירים הדיגיטליים TIVO חודרת לנתחי שוק חדשים ונכנסת חזק לתחום ה-HD

שמחה סיגן 31.05.2011
הוועדה למדרוג | לפני כולם

הישראלים צופים בטלוויזיה 225 דקות בממוצע ביום

על-פי מחקר חברת מדיה מיטרי, הממוצע העולמי עומד על 229 דקות ■ הריאליטי והבידור השתלטו על טבלאות הרייטינג בעולם ■ שיאני הצפיה בעולם: הסעודים עם 6 שעות ביום

לי-אור אברבך 06.05.2011
מקאן אריקסון | לפני כולם

קמפיין סלקום עם שחר פאר עבר התאמה לאחר שכבר צולם

הקמפיין יועד במקור לקדם את שירות "סלקום דיירקט", אך בעקבות הסכסוך המסחרי בין סלקום לזכייניות נדחתה עלייתו לאוויר

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2011

98% מהצפייה בטלוויזיה נעשית בזמן אמת

כך עולה מנתונים לרבעון הראשון של 2011 שהגיעו ל"גלובס"■ הצפייה הדחויה מהווה אחוזים בודדים ■ ממוצע הרייטינג בפריים-טיים של קשת: 28.8% ■ התוכנית הכי נצפית: "האח הגדול"

לי-אור אברבך 31.03.2011

סלקום שבה לפרסם בטלוויזיה: תעלה קמפיין בקשת

חברת הסלולר הסכימה לשלם גם עבור נקודות הרייטינג של הצפייה הנדחית ■ מקיימת מגעים גם עם ערוץ 10 ורשת לסיום הסכסוך המסחרי

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2011

סלקום יוצאת למכרז על תקציב רכש המדיה שלה

סמנכ"ל השיווק עדי כהן קבע כי התנאי במכרז הוא שסלקום אינה מוכנה לשלם על נקודות הרייטינג של צפייה נדחית ■ סלקום פנתה גם לחברות מדיה שאינן נמנות עם מערך הפרסום שלה

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2011

איגוד חברות הפרסום יקבל חוות-דעת על הצפייה הנדחית

האיגוד יקבל חוות-דעת משפטית מקצועית בשאלה האם נושא הצפייה הנדחית הוא עניין מסחרי או מקצועי ‎‎■ הצפייה הנדחית מעסיקה את ענף הפרסום כיוון שהיא מייקרת את מחיר הקמפיינים‏

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2011

סלקום גנזה קמפיין טלוויזיה בשל השינוי במדידת הרייטינג

זאת בשל סירובה לשלם לערוצים 2 ו-10 על נקודות רייטינג שכוללות מדידת צפייה נדחית ■ ערוץ 10: "כנראה רווח של 1.3 מיליארד שקל לא מספיק לסלקום, ושוב היא פועלת בכוחנות"

ענת ביין-לובוביץ' ולי-אור אברבך 18.01.2011

   12   

   נמצאו 21 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988