צרכנות בחדשות

סוכן חדשות
 
אחריות תאגידית / צילום: Shutterstockאופיר גוטמן / איור: גיל ג'יבלי
אופיר גוטמן
הצרכנים החדשים רוצים לראות גם שינוי חברתי
פונקציונליות או חוייה טובה ממוצר כבר לא מספיקים. צריך לספק גם משמעות חברתית
משווקים - דמיינו לרגע את הלקוח שלכם מסתובב בסופר. בעצם, עצרו ודמיינו את עצמכם עם עגלת הסופר. לפניכם שני מותגים לטיפוח שיער: האחד ט...המשך
  
 
מיכאל אטלן. מבין 60 מועמדים / צילום: דוברות משרד הכלכלה
האותיות הקטנות באתרי הסחר: 100% מתקנוני הקנייה שנבדקו הכילו תנאים אחידים המקפחים את הצרכן
בדיקה שערכה הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן באתרי הסחר המקוון העלתה כי כל 50 תקנוני הקנייה שנבדקו הכילו תנאים אחידים שפועלים לרעת הצרכן ו"מקיימים את חזקת הקיפוח כלפי הצרכנים"
  
 
השקעות מסוכנות / צילום: Shutterstockגלי אינגבר / איור: גיל ג'יבלי
ד"ר גלי אינגבר
סימנים לעסקאות שמסתירות סכנה
כיצד קורה שלמרות כל ההזהרות, אנשים עדיין משקיעים את מיטב כספים בהשקעות מסוכנות
השקעות הן חשובות לכל מי שמעוניין להשקיע את כספו ולקבל רווחים נאים. הבעיה היא, שאתרי האינטרנט מוצפים בעשרות מודעות שמבטיחות לציבור ...המשך
  
 
Shhh / איור:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
"השוק קטן": הפחד של חברות בישראל מנקיטת עמדה פוליטית
בארה"ב, חברות עסקיות לא חוששות לצאת נגד הנשיא טראמפ - ומתבטאות בסוגיות כמו החזקת נשק או מהגרים ■ אצלנו בארץ, הפחד מדבר: "השוק בישראל קטן מדי, צריך למכור לכולם"
  
 
 רייצל ויינטראוב / צילום: פיליפ נובל
"טראמפ לא חושב על הצרכנים. לפניו החוקים נאכפו יותר"
היועצת המשפטית של איגוד הצרכנים האמריקאים מספרת על חוק דוד פרנק מתקופת אובמה שנועד להגדיל את נזילות הבנקים, וטראמפ ביטל, ועל מאגר לתלונות על בטיחות שהקים הארגון ■ טוענת: "השקיפות היא הכלי החשוב ביותר לאיזון ביו הצרכנים ליצרנים ולמשווקים"
  
 
אושר בוועדת הכלכלה: יידרש פירוט למרכיבי "תשלום קבוע"
חברה שלא תפרט את רכיבי התשלום הקבוע לא תוכל לגבות אותו, ותהיה חשופה לקנס של 22 אלף שקל ■ כבל: "התשלום הקבוע הוא לא סוד צבאי או הנוסחה של קוקה קולה (...) לא יכול להיות שצרכן לא ידע על מה הוא משלם"
  
 
דירוגים
סומכים על דירוגי צרכנות ברשת? תחשבו שוב
מתיירות וקניות, דרך בעלי מקצוע ועד לתרבות - אין היום שום תחום שבו לא מסתמכים על דירוג הגולשים ■ עד כמה המדדים האלה אמינים? איך נלחמים במניפולציות? ומתי לביקורות שליליות יש דווקא השפעה חיובית?
  
 
מלחמת התשה / צילום: רויטרס - Yuriko Nakao
כל השיטות שנועדו לגרום לכם לוותר על זכויות שמגיעות לכם
טפסים לא ברורים, ממשקים מיושנים, הסתרת מידע וזמני המתנה ארוכים ■ העיצוב ההתנהגותי הפך לסמל של יעילות, אבל יש מקומות שמשתמשים בו כדי לעשות בדיוק את ההפך
  
 
חדווה בר  / צלם: יחצ באדיבות בנק ישראל
הצעת חוק: בנק ישראל יתייעץ עם הכנסת לפני החלטות צרכניות
ההצעה משקפת את מערכת היחסים הטעונה בין הכנסת לרגולטורים הפיננסיים, כשלאחרונה יצאו נציגי בנק ישראל מדיונים במחאה על התבטאויות ח"כים
  
 
כל כיס קובע / איור: יזהר כהן
כל כיס קובע: הצרכנות כאמצעי להבעת עמדה פוליטית
מוצר איכותי? מחיר משתלם? מיקום אטרקטיבי? אל האלמנטים שמרכיבים את תמהיל השיווק הקלאסי אפשר להוסיף מ' חדש: למי אתם מצביעים?
  
 
מודל של פרויקט המיקרו־דירות בניו יורק / צילום: AFP
הכול אישי: כלכלת האון-דימנד משנה את תרבות הצריכה
VOD במקום טלוויזיה רב-ערוצית ■ השכרת מכונית לטווח קצר במקום בעלות על רכב ■ ואפילו מגורים במיקרו-דירות עם חללים ציבוריים משותפים במקום לקנות בית ■ ניתוח G
  
 
מכירות, אנשי מכירות, מכירות דרך הטלפון, גלובס מכרזים / צילום: וידאו
נציגי המכירות מציקים בטלפון? כך תתמודדו איתם
מה עושים עם נציגי המכירות המטרידים, ובאילו מקרים אפשר לקבל בחזרה את הכסף על עסקה טלפונית? ■ המועצה הישראלית לצרכנות מציגה: המדריך המלא להתמודדות מול נציגי המכירות הטלפוניים
  
 
המוח הצרכני החדש / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
המוח הצרכני החדש: כש-300 טון חבילות נוחתים כאן בשבוע
אמזון גו היא רק סמן קיצוני באוסף טכנולוגיות מהפכניות שישנו גם את החיווטים הנוירולוגיים במוח שלנו ■ שיחה עם הפסיכולוגית החוקרת פרופ' קיט יארו, מחברת הספר "הצרכן החדש"
  
 
רייטינג מידרוג טלויזיה הייטק / צלם: פוטוס טו גו
התנהגות צרכנית על פני 5 דורות: למה כולם רוצים טלוויזיה?
מחקר חדש של נילסן העולמית מאפיין את ההתנהגות הצרכנית של דור ה-Z ׁ(גילאי 15-20), דור המילניום (21-34), דור ה-X (גילאי 35-49), הבייבי בומרס (50-64) והדור השקט (65 ומעלה) ■ הממצאים מרתקים
  
 
קניות, קניון / צילום: שאטרסטוק
אמנות הפיתוי: שיטות השיווק שגורמות לנו להוציא יותר כסף
יותר משני שלישים מהמוצרים שאנחנו קונים הם רכישות לא מתוכננות, שההחלטה עליהן התקבלה בנקודת המכירה ■ מעגלת קניות ענקית ועד אווירת מסיבה בחנות - אלה הן שיטות השיווק שגורמות לנו לבזבז עוד ועוד
  
 
רמי לוי / צילום: איל יצהריואל חשין
יואל חשין
מה רוצים מרמי לוי?
לוי מעולם לא היה באמת גיבור חברתי. התקשורת נתנה לו את התואר הזה - ללא הצדקה
בשבועות האחרונים הולכת ומתגברת הביקורת נגד איש העסקים ובעלי רשת המרכולים, רמי לוי. לצד מעמדו כספק של סל מוצרי המזון הזולים בישראל,...המשך
  
 

   123456    >

   נמצאו 89 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 6