ש' רכשה אייפון 6, שהוחלף מספר פעמים בשל תקלות חוזרות ונשנות ■ לטענתה, חברת איידיגיטל סירבה לתת לה החזר בפעם הרביעית שהמכשיר התקלקל, ולכן היא פנתה לביהמ"ש
לטענת התובע, החברה חייבה אותו משך 20 חודשים עבור שני מנויים סלולריים בעסקה שלטענתו בוצעה ללא אישורו
השופט גם מתח ביקורת על טענת הנתבעת כי התובע מנסה להתעשר על גבה משום שלא ניסה להסיר את עצמו מהרשימה
צרכנים שרוכשים ביטוח למוצרי חשמל בתום תקופת האחריות נתקלים בבעיות בבואם לקבל את השירות המובטח ונותרים חסרי אונים מול "האותיות הקטנות" ■ השבוע יצא ביהמ"ש לתביעות קטנות נגד התופעה
לטענת התובעים, חברת קנדילידה, המשווקת את מוצרי גלידות פלדמן, שלחה לכל אחד מהם כ-13 מסרים פרסומיים, מבלי שביקשו או הסכימו שיישלחו אליהם הודעות כאלה
ביהמ"ש לתביעות קטנות פסק פיצוי של 6,400 שקל לאדם שרכש מהרשת טלוויזיה שלטענתו סופקה לו שבורה ■ טרקלין חשמל: במעמד המכירה המוכר ביקש מהקונים לפתוח את הקרטון, אלא שהם מיהרו
הנוסעים טענו כי למרות שהיה מדובר בהמתנה בשעות הלילה, לא הוצע להם מלון, והם נותרו בהמתנה בשדה התעופה, בתנאים לא נוחים, כשהם מצויים בחוסר ודאות בנוגע למועד ההמראה
כך קבע ביהמ"ש לתביעות קטנות ■ הטאבלט לא הגיע כלל לנמען והוחזר ארצה אחרי שניזוק ■ דואר ישראל: פעלנו לפי הנהלים, ואין פיצוי בעבור נזקים עקיפים
יניב מדמוני היה לקוח "טריפל" של הוט עד 2013, החליט להתנתק וגם הצליח ■ אבל אז החל הסיוט ■ "לא מעניין שהתקשרו אליך 40 פעם. לא מעניין אם תתקשר למשטרה. אתה תחזור להיות לקוח" ■ בחברת הוט בחרו שלא להגיב לידיעה
3,650 שקל - זהו הסכום הממוצע שבו פוצו 700 צרכנים שתבעו בתי עסק שפעלו בניגוד לחוק בתביעות קטנות ב-2015 ■ החדשות הרעות: מדובר בעלייה של 20% לעומת 2014 ■ החדשות הרעות יותר: 98% מהתביעות נמצאו מוצדקות
בית המשפט לתביעות קטנות הורה לחברת "התעשייה פרסום וטלוויזיה בע"מ" להחזיר כסף להורים המתוסכלים, לאחר שבתם נותרה חצי שנה ללא הצעת עבודה
לקוחת פלאפון, שטוענת כי הובטח לה טאבלט במתנה, תובעת את החברה ב-30,000 שקל ■ "פלאפון מרמה את לקוחותיה, גוזלת את כספם שלא כדין ומזייפת את חתימותיהם"
אוזלת-ידם של ארגוני הצרכנים והרשות להגנת הצרכן מאפשרת לחברות רבות להמשיך ולפגוע בצרכנים, ולא פעם רק בתי המשפט באים לעזרתם ופוסקים להם פיצוי ■ "גלובס" מביא כמה דוגמאות מן העת האחרונה
לקוח בסניף רמי לוי בפרדס-חנה תבע את הנהלת הרשת, לאחר שהחליק על שלולית של נוזל כביסה שנשפך על הרצפה ■ השופטת החליטה לזכות את הרשת מאשמה וחייבה בפיצויים את חברת הניקיון שהופעלה במקום
שלושה פסקי דין בשבועidigitaliPhone (אייפון)בית המשפט לענייני משפחהדיני משפחהחברות תעופהטיסותירושהנדל"ן: מיסוי ומשפטפיצויים