תביעות קטנות

כתבות אחרונות

 
אייפון 6. “הענף והצרכנים מקווים למשהו חדש לגמרי” (צילום: רויטרס)

רכשה אייפון תקול ב-4,200 ש' וקיבלה החזר אחרי מסע טרטורים

ש' רכשה אייפון 6, שהוחלף מספר פעמים בשל תקלות חוזרות ונשנות ■ לטענתה, חברת איידיגיטל סירבה לתת לה החזר בפעם הרביעית שהמכשיר התקלקל, ולכן היא פנתה לביהמ"ש

מיכל רז-חיימוביץ' 20.09.2016
לוגו פרטנר

פרטנר חייבה לקוח לשווא במשך 20 חודשים - ותשלם לו פיצוי

לטענת התובע, החברה חייבה אותו משך 20 חודשים עבור שני מנויים סלולריים בעסקה שלטענתו בוצעה ללא אישורו

מיכל רז-חיימוביץ' 12.09.2016
אינטרנט עם ערך מוסף / קרדיט: שאטרסטוק

בית המשפט: 1,750 שקל לאדם שקיבל שתי הודעות פרסומיות

השופט גם מתח ביקורת על טענת הנתבעת כי התובע מנסה להתעשר על גבה משום שלא ניסה להסיר את עצמו מהרשימה

מיכל רז-חיימוביץ' 11.09.2016
מכונות כביסה. איך מורידים מחירים באלף שקל? / צילום: תמר מצפי

בטיפול ביהמ"ש: מוכרים ביטוח למוצרי חשמל - אך לא נותנים שירות

צרכנים שרוכשים ביטוח למוצרי חשמל בתום תקופת האחריות נתקלים בבעיות בבואם לקבל את השירות המובטח ונותרים חסרי אונים מול "האותיות הקטנות" ■ השבוע יצא ביהמ"ש לתביעות קטנות נגד התופעה

מיכל רז-חיימוביץ' 06.09.2016
דואר זבל spam / צלם: thinkstock

חוק הספאם: קיבלו 13 מסרים פרסומיים - ויפוצו ב-20 אלף שקל

לטענת התובעים, חברת קנדילידה, המשווקת את מוצרי גלידות פלדמן, שלחה לכל אחד מהם כ-13 מסרים פרסומיים, מבלי שביקשו או הסכימו שיישלחו אליהם הודעות כאלה

מיכל רז-חיימוביץ' 05.09.2016

טרקלין חשמל תפצה לקוח שקיבל מסך טלוויזיה שבור

ביהמ"ש לתביעות קטנות פסק פיצוי של 6,400 שקל לאדם שרכש מהרשת טלוויזיה שלטענתו סופקה לו שבורה ■ טרקלין חשמל: במעמד המכירה המוכר ביקש מהקונים לפתוח את הקרטון, אלא שהם מיהרו

מיכל רז-חיימוביץ' 05.09.2016
אנשים ומזוודות בנתבג / צלם: רויטרס

קרואטיה איירליינס תפצה ב-10,560 ש' על עיכוב של 10 שעות בטיסה

הנוסעים טענו כי למרות שהיה מדובר בהמתנה בשעות הלילה, לא הוצע להם מלון, והם נותרו בהמתנה בשדה התעופה, בתנאים לא נוחים, כשהם מצויים בחוסר ודאות בנוגע למועד ההמראה

מיכל רז-חיימוביץ' 04.09.2016

דואר ישראל תפצה לקוח על נזק שנגרם לטאבלט ששלח לארה"ב

כך קבע ביהמ"ש לתביעות קטנות ■ הטאבלט לא הגיע כלל לנמען והוחזר ארצה אחרי שניזוק ■ דואר ישראל: פעלנו לפי הנהלים, ואין פיצוי בעבור נזקים עקיפים

מיכל רז-חיימוביץ' 24.05.2016
שירות לקוחות הוט / צילום: shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

הסיפור שלא ייאמן על האיש שהתנתק מהוט - ואז החל הסיוט

יניב מדמוני היה לקוח "טריפל" של הוט עד 2013, החליט להתנתק וגם הצליח ■ אבל אז החל הסיוט ■ "לא מעניין שהתקשרו אליך 40 פעם. לא מעניין אם תתקשר למשטרה. אתה תחזור להיות לקוח" ■ בחברת הוט בחרו שלא להגיב לידיעה

יוסי ניסן 10.03.2016
בית משפט / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

תביעות קטנות דרך המועצה לצרכנות: פיצויים ב-1.15 מ' ש'

3,650 שקל - זהו הסכום הממוצע שבו פוצו 700 צרכנים שתבעו בתי עסק שפעלו בניגוד לחוק בתביעות קטנות ב-2015 ■ החדשות הרעות: מדובר בעלייה של 20% לעומת 2014 ■ החדשות הרעות יותר: 98% מהתביעות נמצאו מוצדקות

מיכל רז-חיימוביץ' 10.02.2016

בת 8 עשתה "בוק", נותרה מובטלת - הוריה תבעו וקיבלו החזר

בית המשפט לתביעות קטנות הורה לחברת "התעשייה פרסום וטלוויזיה בע"מ" להחזיר כסף להורים המתוסכלים, לאחר שבתם נותרה חצי שנה ללא הצעת עבודה

ספיר כלפון 23.11.2015

פרשת הטאבלטים "במתנה" של פלאפון מגיעה לביהמ"ש

לקוחת פלאפון, שטוענת כי הובטח לה טאבלט במתנה, תובעת את החברה ב-30,000 שקל ■ "פלאפון מרמה את לקוחותיה, גוזלת את כספם שלא כדין ומזייפת את חתימותיהם"

אפרת אהרוני ומיכל רז-חיימוביץ' 04.11.2015
לקוח סלולר לקוחות נייד / צלם: .Luis Santos/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב

עשו לכם עוול צרכני? כדאי לפנות לביהמ"ש לתביעות קטנות

אוזלת-ידם של ארגוני הצרכנים והרשות להגנת הצרכן מאפשרת לחברות רבות להמשיך ולפגוע בצרכנים, ולא פעם רק בתי המשפט באים לעזרתם ופוסקים להם פיצוי ■ "גלובס" מביא כמה דוגמאות מן העת האחרונה

מיכל רז-חיימוביץ' 26.10.2015
קניות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

החליק על נוזל כביסה בסופרמרקט - ויפוצה ב-3,000 שקל

לקוח בסניף רמי לוי בפרדס-חנה תבע את הנהלת הרשת, לאחר שהחליק על שלולית של נוזל כביסה שנשפך על הרצפה ■ השופטת החליטה לזכות את הרשת מאשמה וחייבה בפיצויים את חברת הניקיון שהופעלה במקום

אתר חדשות ערוץ 2 17.09.2015

   123456789   

   נמצאו 143 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 9