תלמה בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
אפליקציה של תלמה תנסה לזהות פרסומות טלוויזיה של החברה
כדי להפעיל את האפליקציה יש להניף את האייפון מול הטלוויזיה בזמן הקרנת הפרסומת ו"ללכוד" את השחקן הראשי בה ■ האפליקציה בשם "כריות" זמינה להורדה ב-App Store חינם
  
 
פסק זמן - הפרסומת האהובה השבוע; דני של שטראוס - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפסק זמן של עלית מבוססת על קמפיין עבר שקיבל טוויסט עדכני
  
 
הערכות: עמרי כספי יקבל 200 אלף דולר על קמפיין תלמה
כספי, המשחק בסקרמנטו קינגס מה-‏NBA‏, ישמש כפרזנטור של תלמה בסדרת קמפיינים חדשה
  
 
מסתמן: עמרי כספי ישמש כפרזנטור של דגני הבוקר של תלמה
אם המהלך ייצא לפועל, כספי יחליף את אורנה בנאי שהובילה את הקמפיינים של המותג בשנים האחרונות ■ הכדורסלן הישראלי שמשחק ב-NBA חתום על חוזה גם עם אל-על
  
 
מחסור בקורנפלקס? עובדי יוניליוור פתחו בשביתה
עובדים התבצרו אתמול בשטח המפעל בערד, ולטענת ההנהלה מנעו יציאה של אנשי הנהלה והשתלטו על רכבים ■ בית הדין הוציא צו מניעה נגד הוצאת סחורה מהמפעל
  
 
סקר הפרסומות: מרקו שומר את HOT בראש הטבלה
גיאוקרטוגרפיה: מרקו והפסטיגל מזניקים את קמפיין HOT לשיעורי זכירה גבוהים מהממוצע
  
 
מה מסתיר האייקון "צור קשר"? תשובה לתלונה ל-yes - "ככה זה"
האם האייקון "צור קשר" באתרי האינטרנט של החברות נועד ליצירת קשר אמיתית בין הלקוחות לחברות - או שהגופים רואים בו המלצה בלבד? ■ בדיקת "גלובס"
  
 
עמותת צלול: על תלמה לחדול מהזרמת שפכים לחופי חיפה
מפעל תלמה מזרים שפכים תעשייתיים שספיקתם השנתית היא כ-5 מיליון מ"ק ■ יוניליוור שבבעלותה המפעל לא תעמוד ביעד צמצום השפכים לו התחייבה
  
 
גראויטי חתמה הסכם להפקת פרסומות קולנוע בתלת-מימד
ההסכם נחתם מול חברת אורמאק הבינלאומית ■ את ניצני שיתוף-הפעולה ניתן יהיה לראות בפרסומת תלת-המימד של מילקי 3 שתוקרן בקולנוע החל מהשבוע הקרוב
  
 
קמפיין "כחול-לבן": סומנו מוצרי תלמה, יוניליוור, ויסוצקי, סנו וכיתן
למעלה מ-70 יצרנים כבר סימנו את מוצריהם בלוגו "מיוצר בישראל", בעקבות הקמפיין של התאחדות התעשיינים ומשרד התמ"ת שנועד לעודד רכש מקומי
  
 
תלמה משקיעה 4 מיליון שקל באירוע חנוכה בשם "שוגי על הגובה"
האירוע יתקיים בהאנגר 11 בנמל תל-אביב ויכלול מתחם פעילויות חוויתי לילדים ■ המהלך כולל גם קמפיין טלוויזיה, פעילות אינטרנט ושיתוף-פעולה עם ערוץ הילדים
  
 
מותגי דגני הבוקר הנמכרים ביותר בארץ: כריות וקורנפלקס תלמה
מתחילת השנה נרשמה שחיקת מחיר ממוצעת של 2.5% בקטגוריה ■ אחרי שנים ללא תמיכה, א.ד.א שיווק תשקיע מיליון דולר בשיווק מותג הדגנים האמריקני POST
  
 
פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-753 אלף דולר
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-143 אלף דולר
  
 
הפעילות של הראל ביטוח ב"המרוץ למיליון" - התוכן השיווקי האפקטיבי בחודש אפריל
Effect-TV: המותג הראל חברה לביטוח זכה לנראות במספר נקודות לאורך 3 פרקים בתוכנית, כשהאינטגרציה וההתאמה לסיפור של התוכן בוצעו ברמה גבוהה ■ במקום השני: מעטפת החסויות של תלמה ב"הישרדות"
  
 
התוכן השיווקי האפקטיבי במארס: דגני הבוקר של תלמה ב"הישרדות"
Effect-tv: ערכי המותג של תלמה הועברו בצורה אמוציונלית במסגרת מספר משימות שבוצעו ב"הישרדות" ; הפספוס של החודש: הכנסת הכלב "לאקי", כוכב הקמפיין של מפעל הפיס, אל בית "האח הגדול VIP"
  
 
דירוג המותגים השנתי - מזון יבש: אסם ממשיך את מגמת ההתחזקות
המותג אסם פותח פער על המתחרים בקטגוריות החטיפים והממתקים, כשתחום הקפה אינו נלקח בחשבון ; המעבר של עלית ותלמה ממותגי חברה למותגי מוצר מחליש אותם, אם כי הם עדיין שומרים על עוצמה מסוימת
  
 

<    123456    >

   נמצאו 84 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988