תלמה

כתבות אחרונות

 

התוכן השיווקי האפקטיבי במארס: דגני הבוקר של תלמה ב"הישרדות"

Effect-tv: ערכי המותג של תלמה הועברו בצורה אמוציונלית במסגרת מספר משימות שבוצעו ב"הישרדות" ; הפספוס של החודש: הכנסת הכלב "לאקי", כוכב הקמפיין של מפעל הפיס, אל בית "האח הגדול VIP"

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2009

דירוג המותגים השנתי - מזון יבש: אסם ממשיך את מגמת ההתחזקות

המותג אסם פותח פער על המתחרים בקטגוריות החטיפים והממתקים, כשתחום הקפה אינו נלקח בחשבון ; המעבר של עלית ותלמה ממותגי חברה למותגי מוצר מחליש אותם, אם כי הם עדיין שומרים על עוצמה מסוימת

אילנית חיות 24.03.2009

מותגי התקשורת בזק וסלקום - המושקעים ביותר בפרסום בשבוע החולף

סלקום השקיעה בשבוע שעבר כ-333 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-56 אלף דולר בפרסום באינטרנט, ואילו בזק השקיעה כ-304 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-95 אלף דולר בפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 01.03.2009

בדיקת "גלובס": שירות הלקוחות של חברות המזון אדיב, מקצועי ומהיר - וגם הפיצוי נדיב

בדיקה בשירות הלקוחות של 10 מחברות המזון הגדולות מפתיעה לטובה: הנציגים אדיבים, הבירור מהיר ומקצועי והפיצוי נדיב ; חבל רק שלא כולן מאפשרות פנייה לשירות הלקוחות דרך אתר האינטרנט שלהן

אפרת אהרוני 28.01.2009

הלמ"ס - המותג המושקע ביותר השבוע: השקיע 492 אלף דולר בפרסום מפקד האוכלוסין

במקום השני בפרסום OFFLINE - משרד התיירות עם קמפיין לעידוד תיירות מקומית ; כלל פיננסים ובנק מזרחי-טפחות מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 11.12.2008

"חברות מזון הן האחרונות שנכנסות למשבר - אבל גם האחרונות שיוצאות ממנו"

השפעת המשבר הפיננסי עוד לא מורגשת ביוניליוור ישראל, אך למנכ"ל מוטי קרן יש איומים עכשוויים - כמו המלחמה בשופרסל על שטחי המדף והתחזקות המותג הפרטי ; האם עד שקרבות אלה יסתיימו, קרן עדיין יישאר בתפקידו?

אילנית חיות 30.10.2008

   123456   

   נמצאו 86 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 6