תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
אוניברסיטת בר אילן / צילום: איל יצהר

ברוקנר-יער זכה תקציב הפרסום של אוניברסיטת בר-אילן

המשרד יעבוד לצד משרד המיתוג "פירמה", שנבחר גם הוא בהליך מכרזי וכבר החל בעבודתו • היקף התקציב: כ-4 מיליון שקל לשנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.11.2019
האוניברסיטה העברית / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
ניתוח

אגוזי אקדמיה: 11 מיליון שקל לפרסום ההשכלה הגבוהה מחפשים בית

לפחות בשלוש אוניברסיטאות (בר-אילן, הפתוחה והעברית) מתנהלים בימים אלה מכרזים לבחירת משרד פרסום • הדרישות שהציבו חושפת את השינוי העצום שעובר שוק ההשכלה הגבוהה באופן ההתנהלות התקשורתית ובקהלי היעד החדשים, וגם בבעיות המותגיות שלהן

ענת ביין-לובוביץ' 06.11.2019
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

רק אדלר-חומסקי מתמודד על תקציב הפרסום של חברת החשמל

משרדי הפרסום הגדולים האחרים - ביניהם מקאן ת"א, גיתם, באומן-בר-ריבנאי, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגליקמן-שמיר-סמסונוב - בחרו שלא להתמודד • היקף התקציב: כ-15 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2019
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

מסתמן: רוב משרדי הפרסום הגדולים לא יתמודדו על תקציב חברת החשמל

תקציב הפרסום של חברת החשמל עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל המשרדים הגדולים לרצות להתמודד עליו, אולם במשרדים חשים כי בחברה יש העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2019

לאחר ההשתלטות: תקציב הפרסום של קבוצת זאפה יוצא למכרז

לאחר השינוי במבנה הבעלות, קבוצת זאפה מחפשת משרד פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2019
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

שקע ותקע על המדף: תקציב הפרסום של חברת החשמל יוצא למכרז

התקציב, שטופל ב-6 השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, יוצא למכרז מתוקף חוק חובת מכרזים, לאחר שההתקשרות עם המשרד הוארכה למספר השנים המקסימלי המותר • היקף התקציב: 15 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2019
צ'יטוס/   צילומים:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מתחזקים בשטראוס: ליאו ברנט יטפל בתקציבי צ'יטוס ודוריטוס

היקף התקציבים - כ-10 מיליון שקל • במקביל, ההתמודדות על תקציב המדיה של שטראוס עולה שלב: מצגות להנהלה ייערכו מחר

ענת ביין-לובוביץ' 24.07.2019

קפה גרג מעבירה את תקציב הפרסום שלה לשמעוני פינקלשטיין

המהלך קורה לאחר עשור שבו עבדה החברה עם משרד הפרסום True • תקצוב הפרסום השנתי עומד על 4 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 11.07.2019
אליקה מרחבי / צילום: יוסי צווקר
ישראייר | בלעדי

ישראייר יעבדו עם זרמון גרופ

ההתקשרות מתייחסת לשירותי סטודיו וחלק מהקריאייטיב באוף-ליין ובדיגיטל • תקציב הפרסום של ישראייר נאמד במיליוני שקלים בודדים

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2019
אופטיקנה / צילום: איל יצהר

יש חיים אחרי קסטרו: תקציב אופטיקנה עובר מגיתם לראובני-פרידן

הקירבה היחסית של גיוס התקציב החדש הפועל בדיוק באותה זירה שיווקית מלמד כי בראובני-פרידן התכוננו לפרידה מקרולינה למקה והכינו חלופה • בקרולינה למקה נערכים כעת למכרז בהשתתפות שלושה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2019
מימין: ניב חורש, משה ראובני, אודי פרידן, זיו קורן / צילום: איל יצהר
קסטרו | בלעדי

אחרי קסטרו: ראובני-פרידן נפרד מקרולינה למקה

זאת לאחר שלאחרונה הוחלט בקבוצת קסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן ולהעביר את התקציב לאדלר-חומסקי • מנכ"ל משרד הפרסום זיו קורן במייל לעובדים: "הלכתי לחברים והודעתי להם על רצוננו לסיים את הקשר. בשיא. בפיק. פרידה ממרומי פסגת האוורסט של המותגים בישראל"

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2019
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של נתיבי ישראל

המשרד זכה במכרז בו התמודד גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בו בארבע השנים האחרונות ושגם חתום על מהלך שינוי השם שלה ממע"צ לנתיבי ישראל • היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2019

אחרי המכירה לג'ורג' חורש: מה יקרה לתקציב הפרסום של סופר-פארם?

סופר-פארם נחשבת לאחד משלושת המפרסמים הגדולים במשק: ב-2018 תקציב הפרסום שלה הסתכם בכ-45.7 מיליון שקל • החברה נחשבת למפרסמת נאמנה, והתקציב שלה מטופל כבר שנים רבות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17.04.2019

גיתם יטפל בתקציב הפרסום של קבוצת התיירות דיזנהאוז

התקציב מוערך בכ-6 מיליון שקל בשנה • עד עתה הפעילות הפרסומית של קבוצת התיירות לא רוכזה במשרד פרסום גדול

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2019
קמפיין yes/ צילום:מסך
yes | בלעדי

אחרי 16 שנה: תקציב הפרסום של yes עובר ממקאן לאדלר-חומסקי

זאת כחלק מההיערכות הכוללת של קבוצת בזק למקסם את פעילותן של החברות-הבנות בקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2019
סער נעים יוסי לובטון, אמיר גיא ואילון זרמון/ צילום: איל יצהר

לומדים מיוניליוור ומשטראוס: בענף הפרסום מתחילים לרכז את התקציבים במקום אחד

אחרי שיוניליוור נפרדה מבאומן-בר-ריבנאי, ושטראוס בחרה בו על פני אדלר-חומסקי, עוד חברות שוקלות לצמצם את מערכי הפרסום שלהן, בדומה למגמה בעולם • "בדילמה שבין התמחות קיצונית וסיוט ניהולי לבין התייעלות וריכוז הכוח במשרד אחד - המפרסמים מעדיפים את ההתייעלות", אומרים לנו מומחים בשוק

ענת ביין-לובוביץ' 14.03.2019

   456789101112131415161718   

   נמצאו 1062 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 67