תקציב פרסום בחדשות - עמוד 11

סוכן חדשות
 
רשות שדות התעופה לוגו / צילום: יחצ
LEAD זכה בתקציב הפרסום של רשות שדות התעופה
למרות שתקציב הפרסום הוגדר על 10 מיליון שקל, רוב המשרדים בחרו שלא להתמודד עליו נוכח התנאים שנדרשו במכרז
  
 
אלפא רומיאו גולייטה / צילום: יחצ
קבוצת סמל"ת נפרדת ממשרד הפרסום דרורי-ארועטי-ברמן
טרם נבחר משרד שיטפל בתקציבי המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט
  
 
מנכ``ל JWT, יורם דמבינסקי  /צלם: איל יצהר
JWT ישראל זכה בתקציב הפרסום של הדיוטי פרי
על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב והביילינים
  
 
סניף טיב טעם / צילום: תמר מצפי
קבוצת טיב טעם מעוניינת במשרד הפרסום של מגה
מקאן ינסה כנראה לנצל את סימן השאלה לגבי עתידה של מגה ולקבל את שני התקציבים ■ ההיקף הכספי המוערך של התקציב, הכולל גם את עדן טבע מרקט: 15 מיליון שקל בשנה
  
 
עדי כהן מנכ"ל טיב טעם / צילום: לם וליץ
תקציב קבוצת טיב טעם עוזב את ליאו ברנט
תקציבי טיב טעם ועדן טבע מרקט, שהצטמקו בשנה האחרונה כמו יתר תקציבי הרשתות הקמעונאיות, ייצאו למכרז בשבועות הקרובים
  
 
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נתב"ג / צילום:  תמר מצפי
גליקמן ו"הביילינים" מתמודדים על תקציב הדיוטי פרי
הפרסומאי גדעון עמיחי, שטיפל בתקציב הדיוטי פרי בשנה האחרונה, הודע למנכ"ל הנכנס כי לא ייקח חלק בהתמודדות
  
 
שטראוס
תקציב חטיבת המאפים של שטראוס עובר ל-y&r
התקציב, בהיקף מוערך של כ-10 מיליון שקל, טופל עד עתה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
  
 
אוטובוס דן / צילום: תמר מצפי
השילוט חוזר לאוטובוסים של דן: חברת כנען זכתה במכרז
תהיה אחראית לשיווק פני הפרסום של הקואופרטיב למשך 6 שנים ■ במכרז התמודדו גם החברות ברעם פרסום מקורי ולביא
  
 
בירה גולדסטאר  / צלם: אריאל ירוזלימסקי
טמפו: תקציב גולדסטאר למנצ'; יינות ברקן לגדעון עמיחי
כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הופסקה ההתקשרות בין מקאן ת"א לטמפו אחרי 13 שנה ■ היקף הפרסום של טמפו עמד ב-2015 על כ-15 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
אוטובוס דן / צילום: תמר מצפי
מה מעכב את תוצאות המכרז על הפרסום בקואופרטיב דן?
מאז ש-3 המועמדות התבקשו להגיש הצעות משופרות כדי שההכרעה תתקבל תוך ימים ספורים - עבר כבר חודש, ותשובה טרם ניתנה ■ לדן אין פרסום באוטובוסים כבר שנתיים - אובדן הכנסות שמוערך ב-6 מיליון שקל בשנה
  
 
שירותי בריאות כללית לוגו מעודכן
טוויסטד זכתה מחדש במכרז הדיגיטל של קופ"ח כללית
אף שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק
  
 
סקרלט ג'והנסן בקמפיין סודה סטרים  / צילום: יחצ
y&r ישראל זכה בתקציב הפרסום של סודהסטרים
יקדם בין היתר מכשירים וטעמים חדשים המבוססים על חומרים וממתיקים טבעיים וויטמינים
  
 
עדו הר טוב / צילום: יחצ
גיתם BBDO יטפל בתקציב הפרסום של דלתות רשפים
היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל 
  
 
אינטל קרית גת / צילום: איל יצהר
תקציב הפרסום של אינטל ישראל יוצא למכרז
התקציב מטופל כיום במשרד אדלר-חומסקי ■ החברה מכוונת בעיקר להתקשרות עם משרד פרסום גדול 
  
 
מטוס ארקיע /צלם: יחצ
מסתמן: תקציב הפרסום של ארקיע עובר לליאו ברנט
התקציב, בהיקף 10 מיליון שקל, נוהל בשנים האחרונות בדרורי-ארועטי-ברמן
  
 
מתחם ויקטורי בלוד / צילום: תמר מצפי
רשת ויקטורי מתקשרת לראשונה עם משרד פרסום

הרשת, שנערכת לשינויים בשוק, הפקידה את מערך הפרסום בידי זרמון DDB ■ תנסה לבדל את עצמה בזכות היבוא המקביל ■ המנכ"ל אייל רביד: "אני רוצה להיות במגרש של הגדולים"

  
 

<    456789101112131415161718    >

   נמצאו 924 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 58

צרו איתנו קשר *5988