למרות שתקציב הפרסום הוגדר על 10 מיליון שקל, רוב המשרדים בחרו שלא להתמודד עליו נוכח התנאים שנדרשו במכרז
טרם נבחר משרד שיטפל בתקציבי המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט
על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב והביילינים
מקאן ינסה כנראה לנצל את סימן השאלה לגבי עתידה של מגה ולקבל את שני התקציבים ■ ההיקף הכספי המוערך של התקציב, הכולל גם את עדן טבע מרקט: 15 מיליון שקל בשנה
תקציבי טיב טעם ועדן טבע מרקט, שהצטמקו בשנה האחרונה כמו יתר תקציבי הרשתות הקמעונאיות, ייצאו למכרז בשבועות הקרובים
הפרסומאי גדעון עמיחי, שטיפל בתקציב הדיוטי פרי בשנה האחרונה, הודע למנכ"ל הנכנס כי לא ייקח חלק בהתמודדות
התקציב, בהיקף מוערך של כ-10 מיליון שקל, טופל עד עתה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
תהיה אחראית לשיווק פני הפרסום של הקואופרטיב למשך 6 שנים ■ במכרז התמודדו גם החברות ברעם פרסום מקורי ולביא
כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הופסקה ההתקשרות בין מקאן ת"א לטמפו אחרי 13 שנה ■ היקף הפרסום של טמפו עמד ב-2015 על כ-15 מיליון שקל במחירים ריאליים
מאז ש-3 המועמדות התבקשו להגיש הצעות משופרות כדי שההכרעה תתקבל תוך ימים ספורים - עבר כבר חודש, ותשובה טרם ניתנה ■ לדן אין פרסום באוטובוסים כבר שנתיים - אובדן הכנסות שמוערך ב-6 מיליון שקל בשנה
אף שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק
יקדם בין היתר מכשירים וטעמים חדשים המבוססים על חומרים וממתיקים טבעיים וויטמינים
היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל
התקציב מטופל כיום במשרד אדלר-חומסקי ■ החברה מכוונת בעיקר להתקשרות עם משרד פרסום גדול
התקציב, בהיקף 10 מיליון שקל, נוהל בשנים האחרונות בדרורי-ארועטי-ברמן
הרשת, שנערכת לשינויים בשוק, הפקידה את מערך הפרסום בידי זרמון DDB ■ תנסה לבדל את עצמה בזכות היבוא המקביל ■ המנכ"ל אייל רביד: "אני רוצה להיות במגרש של הגדולים"
LEADאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסום