גליקמן-שמיר-סמסונוב הוא המשרד היחיד שמתמודד כרגע על תקציב טיב טעם ■ LEAD, מנצ' ומקאן הבהירו: מוכנים לטפל בתקציב - אך לא נתמודד במכרז
המשרד יטפל בתקציבי הפרסום של המותגים פיאט , אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט
משטראוס, דרך נסטלה ותנובה ועד יוניליוור - המפרסמות הגדולות במשק צמצמו את תקציבי הפרסום שלהם, לעתים ב-20% ואף יותר
אף שאינה מוכנה להתחייב להיקף התקציב, הרשות דורשת שתי פרזנטציות, לרבות אסטרטגיה ופתרון קריאטיבי לשני בריפים
לפני מעט יותר משנה איבד המשרד את תקציב צ'מפיון מוטורוס ■ יטפל בתקציבי הפרסום של פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-20 מיליון שקל בשנה
עד כה נוהל תקציב הפרסום של הרשת ע"י משרדי פרסום קטנים, האחרון שבהם הוא אקספרט ■ היקף התקציב נאמד ב-3 מיליון שקל
תשקיע כ-5 מיליון שקל בפלטפורמות פרסומיות ■ סכום זה כולל את דמי הזיכיון
בעלי קבוצת טורנדו: באומן משרד מצוין, אך אחרי 5 שנים הגיע הזמן להתרענן
תקציב הפרסום של עזריאלי, שהיקפו מעל 10 מיליון שקל, נחשב לתקציב עוגן בפובליסיס ■ לדברי בכירים, הדבר מבשר על צמצום עתידי של משרדי פובליסיס מארבעה לשלושה
תקציב הפרסום של עיריית ת"א מטופל במקאן, ותקציב נת"ע מטופל במקאן וואלי
במכרז יהווה מרכיב האיכות 60% מהניקוד המשוקלל, וההצעה המסחרית תקבל 40%
חברת הפרסום יוצאת נגד העובדה שתנאי המכרז אינם שוללים מראש השתתפות של מפרסם, דבר העשוי ליצור ניגוד עניינים, ותבקש צו מניעה נגד קיומו במתכונת הנוכחית
למרות שמשרדי הפרסום LEAD ומנצ' הודיעו רשמית על פרישה ממכרז הפרסום של טיב טעם, אומר עדי כהן: המכרז פתוח בפני כולם, מי שמעוניין יכול להשתתף
גם אדלר-חומסקי, השותף בבורודה-קפלן, מתמודד במכרז, ומולם מתמודד y&r ישראל
במכרז נותרו מקאן ת"א וגליקמן-שמיר-סמסונוב, שיידרשו להציג מצגות קריאייטיב, אסטרטגיה ומיתוג
המתמודדים: מקאן ת"א, LEAD וגליקמן-שמיר-סמסונוב ■ מקאן ת"א, שטיפל בתקציב קבוצת מגה, נחשב למשרד המועדף בשלב זה
אדלר חומסקיגיתםאירועים ומינוייםחברת החשמליהושע TBWAישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםענף הפרסום