תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
בוש לוגו
בוש | לפני כולם

משרד לעומק התודעה זכה בתקציב מוצרי החשמל של בוש

על התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, התמודדו גם משרדי הפרסום ראובני-פרידן, מקאן וואלי וגיתם

ענת ביין-לובוביץ' 07.11.2016
קוקה-קולה סאמר לאב 2016 / צילום סטודיו דחף
מקאן תל-אביב | לפני כולם

בחברה המרכזית בוחנים שילוב מקאן במערך הפרסום

מקאן עשויים לקבל את תקציבי הדיגיטל של חלק ממותגי החברה המרכזית למשקאות, שתקציביה אסטרטגיים ונחשקים

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2016
 אדם פולצ'ק/ צילום:איל יצהר
ברגר קינג | לפני כולם

הישג לפולצ'ק: תקציב ברגר קינג עובר לליאו ברנט

עמי אלוש, כיום מספר 2 במשרד, עמד מאחורי השקת המותג בישראל בעת שטופל במקאן

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2016

תקציב הפרסום של פלסאון עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב

התקציב, בהיקף 2 מיליון שקל, נוהל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום y&r ישראל ■ לאחרונה התפטרו אנשי הניהול המובילים של y&r, שהיו אלה שגייסו את תקציב פלסאון

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2016
lg g4 / צילום: רויטרס
LG | לפני כולם

תקציב הפרסום של LG בישראל יוצא למכרז

התקציב מטופל מזה כ-5 שנים במשרד הפרסום יהושע TBWA ■ בשנה האחרונה הושקעו במותג כ-20 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2016
עיריית תל אביב / צילום: שלומי יוסף

הדחייה השתלמה: משרדי פרסום גדולים יתמודדו על תקציב עיריית ת"א

בין המתמודדים בשלב הראשון: מקאן, אדלר-חומסקי, גיתם, יהושע וראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2016
בנק ירושלים / צילום: איל יצהר
בנק ירושלים | לפני כולם

תקציב בנק ירושלים בהיקף 8 מיליון שקל יוצא למכרז

על התקציב מתמודדים משרדי הפרסום אברהם ומנצ'

ענת ביין-לובוביץ' 05.10.2016
אופל | לפני כולם

תקציב הפרסום של אופל עובר לדרורי-ארועטי-ברמן

המשרד, שמטפל בתקציב שלמה SIXT שאף הוא בעלות קבוצת שמלצר, איבד לאחרונה את תקציב סמל"ת ונשאר פתוח לטיפול במותג רכב אחר 

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2016
עיריית תל אביב / צילום: שלומי יוסף
מקאן תל-אביב | לפני כולם

עיריית ת"א דחתה את מועד הסגירה של מכרז הפרסום שלה

זאת לאחר שהתעוררו שאלות רבות מצד משרדי הפרסום המעוניינים להשתתף במכרז

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2016

יינות ביתן תשקיע 15-20 מיליון שקל בפרסום רשת מגה

אף עפ"י שתקציבי המותגים יינות ביתן ומגה ינוהלו באותם משרדי פרסום - יהושע TBWA ובלאנקו - הכוונה היא להשאיר אותם כמותגים נפרדים-מתחרים גם בהתנהלות וגם בפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2016

תקציב הפרסום של מותג הרכב קאדילק עובר לראובני-פרידן

המותג טופל עד לאחרונה באדלר-חומסקי, אך ההתקשרות עם המשרד הופסקה לאחר שזכה בתקציב הרכב של סמל"ת, שהוא תקציב מנוגד אינטרסים לקאדילק 

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2016
דירה לדוגמא / צילום: משרד השיכון

סקירת היקפי הפרסום מלמדת שענף המגורים מדשדש במקום

המהומה סביב קבוצות הרכישה וחברות המשווקות קרקע חקלאית, לצד שיווק מכרזים במחיר למשתכן בלבד, גרמו לכך שההשקעה בפרסום הסתכמה במחצית הראשונה של 2016 ב-66 מיליון שקל

אורי חודי 16.08.2016
סניף טיב טעם / צילום: לם וליץ סטודיו
טיב טעם | לפני כולם

תקציב קבוצת טיב טעם בהיקף 15 מיליון שקל יטופל במקאן

טיב טעם התעניינה במקאן ת"א, בין היתר לאור העובדה שמנכ"ל מקאן דיגיטל מאור חן זכה להערכה מקצועית גבוהה בקבוצה עוד מהתקופה ששימש כמנכ"ל חברת הדיגיטל אקליפטוס

ענת ביין-לובוביץ' 15.08.2016

כלמוביל בדרך לשינוי מערך הפרסום: תקציב מיצובישי ייצא למכרז

התקציב מטופל כיום במשרד פובליסיס ישראל, שצפוי להיסגר ■ יתר תקציבי כלמוביל מטופלים בגליקמן-שמיר-סמסונוב, אך מערכת היחסים בין הצדדים לא מתנהלת על מי מנוחות

ענת ביין-לובוביץ' 10.08.2016
רשת אורט לוגו

ראובני-פרידן זכה בתקציב הפרסום של אורט בהיקף 5 מיליון שקל

התקציב טופל ב-10 השנים האחרונות במשרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי ■ כמקובל בענף הפרסום, הרקע לשינוי הוא חילופי מנהלים ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 10.08.2016

רגב קיבלה "ממתק" מנתניהו - תקציב לשכת הפרסום הממשלתי

התקציב, בהיקף של כ-300 מיליון שקל בשנה, נוהל עד כה על ידי ראש הממשלה ■  המהלך עצמו היווה הפתעה עבור חברי הממשלה, משום שעד כה הוא לא עלה על הפרק

יונתן כיתאין 31.07.2016

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 1057 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 67