תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
גיתם | לפני כולם

תקציב הפרסום של סונול עובר מפרסום אברהם לגיתם

היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2017
גיתם | לפני כולם

קימברלי מאחדת את תקציבי הפרסום במקאן ת"א

קימברלי מסיימת את השותפות ארוכת-השנים עם גיתם ■ המותגים העיקריים שעוברים למקאן: ניקול, לילי וקלינקס

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2017
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
TMF | לפני כולם

5 משרדים במכרז הדיגיטל של לפמ בהיקף 70 מיליון שקל

התקציב של לשכת הפרסום הממשלתית לפעילות בחו"ל בגוגל ובפייסבוק זכה לביקורות קשות בענף בגלל העמלה הנמוכה הדורשת השקעה גבוהה ■ בין המתמודדות: TMF ו-GO אינטראקטיב, שעובדת עם לפמ כיום ונחשבת למועדפת

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2017
משרדי פרסום | לפני כולם

למרות מכרז עם 6 משרדים: תקציב רנו נשאר ב-four

על תקציב הפרסום של רנו, בהיקף 15 מיליון שקל, התמודדו בין היתר זרמון, לעומק התודעה, בריקמן, בורודה-קפלן ודחף

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2017
mako (מאקו) | לפני כולם

גיתם BBDO יטפל בתקציב אתר מאקו מקבוצת קשת

בימים הקרובים גיתם יעלו קמפיין טלוויזיה לאתר מאקו לרגל השקת אפשרות ה-follow, שתציע לגולשים לקבל עדכונים ממוקדים לפי תחומי העניין שלהם

ענת ביין-לובוביץ' 24.09.2017
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

גיתם ואדלר-חומסקי זכו מחדש בתקציב מפעל הפיס

על התקציב, בהיקף 75 מיליון שקל, התמודדו גם ראובני-פרידן ובאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2017
H&O | לפני כולם

עקב התחרות: H&O תעביר את תקציב הפרסום שלה

בפגישות עם משרדי פרסום דובר על הבעיה התדמיתית של הרשת ■ כרגע המועמדים הבולטים הם לעומק התודעה וסאצ'י

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2017
משרדי פרסום | לפני כולם

שמעוני-פינקלשטיין יטפל בתקציב הפרסום של דקטלון

חברת הספורט הצרפתית נערכת תקשורתית לקראת השקת הסניף הראשון בישראל שצפויה בעוד ימים ספורים

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2017
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

הפיס דוחה את ההכרעה במכרז הפרסום עד אחרי החגים

ההסכם עם משרדי הפרסום של מפעל הפיס, גיתם ואדלר-חומסקי, יוארך עד קבלת הכרעה

ענת ביין-לובוביץ' 21.08.2017
אלון ברנר
OPEN | לפני כולם

open ו-K Logic זכו במכרז המדיה והדיגיטל של ביג פלוס

התקציבים של אתר הסחר של קבוצת ביג גדולים יחסית: תקציב הדיגיטל צפוי להיות כ-15 מיליון שקל, והטלוויזיה 7 מיליון שקל - עבור פחות משנה

ענת ביין-לובוביץ' 20.07.2017
לעומק התודעה | לפני כולם

לעומק התודעה, זרמון ו-four מתמודדים על תקציב רנו

בתקציב הפרסום, בהיקף 15 מיליון שקל, מטפל כיום four ■ תקציבי רכב נחשבים לאסטרטגיים מאוד במשרדי הפרסום בארץ ובעולם

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2017

משרד הפרסום בורודה-קפלן זכה בתקציב מכון התקנים

בורודה-קפלן, מקבוצת אדלר-חומסקי, מטפל בין השאר בתקציבי אמקור, אסוס, אופיר טורס ואפריקה מגורים

שירות גלובס 13.07.2017
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של מותג הרכב רנו יוצא למכרז

על התקציב, בהיקף של כ-10 מיליון שקל, יתמודד בין היתר פרסום זרמון

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2017
מחסני תאורה / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב הפרסום של מחסני תאורה עובר לפרסום אברהם

אדלר-חומסקי, שטיפל בתקציב במשך כ-7 שנים, ייפרד מהמותג ■ בשונה מהמקובל, העברת התקציב נעשתה ללא מכרז ■ היקף התקציב:  כ-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2017
פרוייקט של אזורים / צילום: תמר מצפי
אזורים | לפני כולם

תקציב הפרסום של חברת הבנייה אזורים עובר לפרסום בלאנקו

החברה מדווחת על תקציב פרסום הצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2017
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
מפעל הפיס | לפני כולם

4 משרדים מתמודדים במכרז הפרסום של מפעל הפיס

המשרדים הם אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי וראובני-פרידן ■ תקציב הפרסום הכולל של מפעל הפיס עמד עפ"י מסמכי המכרז על כ-75 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2017

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 1063 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 67