תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
mako (מאקו) | לפני כולם

גיתם BBDO יטפל בתקציב אתר מאקו מקבוצת קשת

בימים הקרובים גיתם יעלו קמפיין טלוויזיה לאתר מאקו לרגל השקת אפשרות ה-follow, שתציע לגולשים לקבל עדכונים ממוקדים לפי תחומי העניין שלהם

ענת ביין-לובוביץ' 24.09.2017
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

גיתם ואדלר-חומסקי זכו מחדש בתקציב מפעל הפיס

על התקציב, בהיקף 75 מיליון שקל, התמודדו גם ראובני-פרידן ובאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2017
H&O | לפני כולם

עקב התחרות: H&O תעביר את תקציב הפרסום שלה

בפגישות עם משרדי פרסום דובר על הבעיה התדמיתית של הרשת ■ כרגע המועמדים הבולטים הם לעומק התודעה וסאצ'י

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2017
משרדי פרסום | לפני כולם

שמעוני-פינקלשטיין יטפל בתקציב הפרסום של דקטלון

חברת הספורט הצרפתית נערכת תקשורתית לקראת השקת הסניף הראשון בישראל שצפויה בעוד ימים ספורים

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2017
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

הפיס דוחה את ההכרעה במכרז הפרסום עד אחרי החגים

ההסכם עם משרדי הפרסום של מפעל הפיס, גיתם ואדלר-חומסקי, יוארך עד קבלת הכרעה

ענת ביין-לובוביץ' 21.08.2017
אלון ברנר
OPEN | לפני כולם

open ו-K Logic זכו במכרז המדיה והדיגיטל של ביג פלוס

התקציבים של אתר הסחר של קבוצת ביג גדולים יחסית: תקציב הדיגיטל צפוי להיות כ-15 מיליון שקל, והטלוויזיה 7 מיליון שקל - עבור פחות משנה

ענת ביין-לובוביץ' 20.07.2017
לעומק התודעה | לפני כולם

לעומק התודעה, זרמון ו-four מתמודדים על תקציב רנו

בתקציב הפרסום, בהיקף 15 מיליון שקל, מטפל כיום four ■ תקציבי רכב נחשבים לאסטרטגיים מאוד במשרדי הפרסום בארץ ובעולם

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2017

משרד הפרסום בורודה-קפלן זכה בתקציב מכון התקנים

בורודה-קפלן, מקבוצת אדלר-חומסקי, מטפל בין השאר בתקציבי אמקור, אסוס, אופיר טורס ואפריקה מגורים

שירות גלובס 13.07.2017
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של מותג הרכב רנו יוצא למכרז

על התקציב, בהיקף של כ-10 מיליון שקל, יתמודד בין היתר פרסום זרמון

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2017
מחסני תאורה / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב הפרסום של מחסני תאורה עובר לפרסום אברהם

אדלר-חומסקי, שטיפל בתקציב במשך כ-7 שנים, ייפרד מהמותג ■ בשונה מהמקובל, העברת התקציב נעשתה ללא מכרז ■ היקף התקציב:  כ-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2017
פרוייקט של אזורים / צילום: תמר מצפי
אזורים | לפני כולם

תקציב הפרסום של חברת הבנייה אזורים עובר לפרסום בלאנקו

החברה מדווחת על תקציב פרסום הצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2017
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
מפעל הפיס | לפני כולם

4 משרדים מתמודדים במכרז הפרסום של מפעל הפיס

המשרדים הם אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי וראובני-פרידן ■ תקציב הפרסום הכולל של מפעל הפיס עמד עפ"י מסמכי המכרז על כ-75 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2017
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

באומן-בר-ריבנאי יטפל בהשקה המחודשת של נוקיה

יוסי לובטון: "אין ספק שהתגובות הנלהבות בהן התקבל המותג בהשקה המחודשת בכנס המובייל בברצלונה הן התחלה של חזרת המותג לקדמת הבמה בעולם ובשוק הסמארטפונים הישראלי"

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2017

משרד הפרסום M&C SAATCHI יטפל בתקציב מותג הרכב יגואר

המשרד מטפל בתקציב הפרסום של חברת המזרח, ששיווקה עד עתה בישראל רק את המותג לנדרובר

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2017

גליקמן-שמיר-סמסונוב יטפל בתקציב מותג הרכב פיג'ו

זאת חודשים ספורים לאחר שאיבד את תקציב כלמוביל לטובת משרד הפרסום של גדעון עמיחי

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2017
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר

תקציב מפעל הפיס בהיקף 75 מיליון שקל בשנה יוצא למכרז

התקציב יתחלק בין שני משרדים, וכל משרד יקבל 125 אלף שקל בחודש ואף יוכל לגזור בנוסף 10% עמלה ■ צפויים להתמודד: גיתם BBDO, אדלר-חומסקי וראובני-פרידן ■ בבאומן-בר-ריבנאי עדיין לא התקבלה החלטה

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2017

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 1059 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 67