בימים הקרובים גיתם יעלו קמפיין טלוויזיה לאתר מאקו לרגל השקת אפשרות ה-follow, שתציע לגולשים לקבל עדכונים ממוקדים לפי תחומי העניין שלהם
על התקציב, בהיקף 75 מיליון שקל, התמודדו גם ראובני-פרידן ובאומן-בר-ריבנאי
בפגישות עם משרדי פרסום דובר על הבעיה התדמיתית של הרשת ■ כרגע המועמדים הבולטים הם לעומק התודעה וסאצ'י
חברת הספורט הצרפתית נערכת תקשורתית לקראת השקת הסניף הראשון בישראל שצפויה בעוד ימים ספורים
ההסכם עם משרדי הפרסום של מפעל הפיס, גיתם ואדלר-חומסקי, יוארך עד קבלת הכרעה
התקציבים של אתר הסחר של קבוצת ביג גדולים יחסית: תקציב הדיגיטל צפוי להיות כ-15 מיליון שקל, והטלוויזיה 7 מיליון שקל - עבור פחות משנה
בתקציב הפרסום, בהיקף 15 מיליון שקל, מטפל כיום four ■ תקציבי רכב נחשבים לאסטרטגיים מאוד במשרדי הפרסום בארץ ובעולם
על התקציב, בהיקף של כ-10 מיליון שקל, יתמודד בין היתר פרסום זרמון
אדלר-חומסקי, שטיפל בתקציב במשך כ-7 שנים, ייפרד מהמותג ■ בשונה מהמקובל, העברת התקציב נעשתה ללא מכרז ■ היקף התקציב: כ-10 מיליון שקל
החברה מדווחת על תקציב פרסום הצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל
המשרדים הם אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי וראובני-פרידן ■ תקציב הפרסום הכולל של מפעל הפיס עמד עפ"י מסמכי המכרז על כ-75 מיליון שקל בשנה
יוסי לובטון: "אין ספק שהתגובות הנלהבות בהן התקבל המותג בהשקה המחודשת בכנס המובייל בברצלונה הן התחלה של חזרת המותג לקדמת הבמה בעולם ובשוק הסמארטפונים הישראלי"
המשרד מטפל בתקציב הפרסום של חברת המזרח, ששיווקה עד עתה בישראל רק את המותג לנדרובר
זאת חודשים ספורים לאחר שאיבד את תקציב כלמוביל לטובת משרד הפרסום של גדעון עמיחי
התקציב יתחלק בין שני משרדים, וכל משרד יקבל 125 אלף שקל בחודש ואף יוכל לגזור בנוסף 10% עמלה ■ צפויים להתמודד: גיתם BBDO, אדלר-חומסקי וראובני-פרידן ■ בבאומן-בר-ריבנאי עדיין לא התקבלה החלטה
אדלר חומסקיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםפרסוםראובני פרידן