IDC: ענן המחשוב הוא "הכוח המשמעותי ביותר בשוק טכנולוגיית המידע (IT)", שנת 2010 תהיה מהותית בהמשך "הבנייה וההתבגרות של מודל השירות והצריכה של הענן"
ברבעון השלישי נמכרו 54.3 אלף מיני-נטבוקים - גידול של 90% מהרבעון השני ■ בסך-הכל נמכרו בישראל ברבעון השלישי 155 אלף מחשבים ניידים - עלייה של 40% לעומת הרבעון השני
זאת לעומת הרבעון השני השנה ■ ברבעון השלישי נמכרו 287.1 מיליון טלפונים - ירידה של 6% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ■ נוקיה ממשיכה להוביל את השוק, סמסונג שומרת על המקום השני ו-LG במקום השלישי
חברות המחקר גרטנר ו-IDC פרסמו את סיכומי הרבעון השלישי, לפיהם הביקושים למחשבים האישיים חוזרים לטפס
מציאות דומה השתקפה גם בנתונים של שוק הפרסום העולמי: היקף הפרסום המקוון הצטמצם ברבעון ב-5.4% ל-13.9 מיליארד דולר, בהשוואה ל-14.7 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד
גרטנר: כ-68 מיליון יחידות מחשוב נמכרו ברבעון השני - ירידה של כ-5% לעומת הרבעון המקביל, אך טוב מהצפי לירידה של כ-10% ■ IDC: הירידה ברבעון השני היתה של כ-3%, לעומת צפי מוקדם לירידה של כ-6%
להערכת חברת המחקר, שוק התוכן הסלולרי צפוי לגדול במידה משמעותית מ-20.2 מיליארד דולר בשנת 2008 לכ-25 מיליארד דולר השנה - ועד ל-35.8 מיליארד דולר בשנת 2012
סך הכל מכרו יצרניות הסלולר בעולם 1.18 מיליארד מכשירים ב-2008, עלייה של 3.5% לעומת 2007 IDC ישראל: "שילוב של ביקוש נמוך ואי יציבות כלכלית השפיעו על מכירות המכשירים ברחבי העולם ברבעון האחרון"
בתחילת המיתון היו ליצרניות המחשוב הגדולות ציפיות אחרות, והן העריכו כי המיתון יכה בעוצמה פחותה בשווקים המתפתחים שימשיכו לשמור על צמיחה גבוהה - אך ככל שנוקף הזמן, הערכה זו מתבררת כלא נכונה
זאת בהשוואה ל-79% מהמשתמשים שמקליקים על פרסומות באינטרנט 54% מגולשי האינטרנט בארה"ב משתמשים ברשתות חברתיות
אורן רביב, אנליסט הטלקום והניו-מדיה בחברת המחקר: "שוק הטלפונים הסלולריים זכה לכמה נקודות אור ברבעון השלישי, למרות המצב הכלכלי העגום"
iPhone (אייפון)אפלבלוקצ'ייןבן ברננקיטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהטלפונים חכמים (סמארטפונים)כינוס נכסיםמטבעות דיגיטליים (קריפטו)משה חוגגסמסונג