אלרן קיבלה הערכת שווי של נכסיה לקראת ההנפקה בלונדון של חברת בת חדשה

הערכת השווי לנכסי אלרן נדל"ן במרכז ובמזרח אירופה שיועברו ל-Atlas Estates בתמורה למניות מסתכמת בכ-62.3 מיליון אירו

תאגיד חדש להשקעות בנדל"ן, Limited Atlas Estates, בו תהיה שותפה אלרן נדל"ן מקבוצת אלרן השקעות , מתקדם צעד נוסף לקראת הנפקה בלונדון. אלרן הודיעה היום כי הערכת שווי לנכסי אלרן נדל"ן במרכז ובמזרח אירופה אשר יועברו ל- Atlas Estates בתמורה למניות מסתכמת בכ-62.3 מליון אירו.

הערכת השווי נעשתה ע"י חברת שמאי המקרקעין הבינלאומית Cushman & Wakefield Healey & Baker.

באלרן ציינו כי עלות השקעתה של החברה בנכסים אלה (המורכבים מחלקה של אלרן נדל"ן בפרויקט הילטון-ורשה ובפרוייקט המגורים הצמוד לו ובקרקע בברטיסלבה שבסלובקיה) הסתכמה לסך של כ-26.9 מיליון אירו.

השקעה זו אינה כוללת את המשך ההשקעה הצפויה, בסך 8.7 מיליון אירו, להשלמת הקמתו של מלון הילטון ורשה (הערכת השווי מעריכה את מלון הילטון ורשה ככזה שבנייתו הושלמה).

על פי הסיכום המתגבש, אלרן נדל"ן תעביר ל-Atlas Estates את מניותיה בחברת בת, המחזיקה, בעקיפין, בנכסי הנדל"ן המועברים, ולא את זכויות הנדל"ן בנכסים עצמם.

בנוסף, אלרן מדווחת לראשונה על שותפיה, קבוצת יצחקי וקרן השקעות אנגלית בשם RP Capital, אשר גם הם ימכרו נכסי נדל"ן במרכז ובמזרח אירופה ל-Atlas Estates בתמורה למניות בחברה.

נזכיר כי חברת אלרן הודיעה בספטמבר שאלרן נדל"ן חתמה על הסכם עקרונות עם קרן השקעות זרה (RP Capital) על הקמת חברת השקעות באירופה (Atlas Estates) אשר תשקיע בתחום הנדל"ן היזמי והמניב במרכז ובמזרח אירופה. אלרן ציינה כי בעלי החברה החדשה מתכננים להנפיקה באחת מהבורסות באירופה על מנת לגייס הון לביצוע השקעות בנדל"ן לפיתוח ובנכסים מניבים. הבנקים שישמשו כיועצים פיננסיים להנפקה הם מריל לינץ ו-UBS.

גדי דנקנר, יו"ר אלרן נדל"ן, אמר היום: "Atlas Estates שאלרן נמנית ממקימיו מאגד בתוכו שותפים בעלי ידע נרחב וניסיון ניהולי רב בתחום הנדל"ן וההשקעות במרכז ומזרח אירופה".