החולשה בשווקים לא מרתיעה את לבייב: ינפיק את פעילות הנדל"ן באירופה במהלך יוני

החברה הנכדה AFI תציע למשקיעים מוסדיים כ-25%-30% מהון המניות שלה לפי שווי של 250-400 מיליון אירו * רווח ההון הצפוי לאפריקה - 260-450 מ' ש'

החולשה בשווקי העולם בימים האחרונים לא עוצרת את קבוצת אפריקה ישראל שבשליטת לב לבייב, מכוונתה להנפיק את החברה הנכדה AFI אירופה בבורסת ה-AIM בלונדון. שווי הפעילות לצורך הגיוס מוערך בכ-250-400 מיליון אירו.

היום הודיעה אפריקה נכסים , כי AFI, המרכזת את פעילותה במרכז אירופה ובמזרחה, מקדמת הליכי הצעה של מניותיה למשקיעים מוסדיים באירופה ובארה"ב ורישומן למסחר בלונדון.

היקף ההנפקה מוערך ב-25%-30% מהון המניות המונפק של החברה והיא צפויה לצאת לדרך במהלך יוני הקרוב. בעקבות ההנפקה צפויה אפריקה ישראל לרשום רווח הון של 260-450 מיליון שקל.

ההנפקה הצפויה של אפריקה ישראל באירופה תכלול את כל פעילות הנדל"ן של החברה באירופה, למעט רוסיה, המנוהלת על ידי אבי נוטה, סמנכ"ל אפריקה ישראל. שם החברה המיועדת להנפקה הוא AFI EUROPE.

נכון להיום כוללת פעילות החברה באירופה פרויקטים בצ'כיה (11 פרויקטים), סרביה (פארק עסקים), רומניה (קניון ובנייני משרדים) ובולגריה (מגורים). החברה הודיעה כי בכוונתה להרחיב את הפעילות במדינות אלה וכן למדינות נוספות באירופה.

את ההנפקה בלונדון מוביל בנק ההשקעות HSBC.