איתי בן-ניסים ימונה לעורך אתר nrg של "מעריב" במקום חיליק שריר

שימש בשנה וחצי האחרונות כעורך הראשי של התוכנית "העולם הבוקר" ברשת * ישמש גם כסמנכ"ל התוכן של האתר

איתי בן-ניסים, המשמש בשנה וחצי האחרונות כעורך הראשי של התוכנית "העולם הבוקר" בהנחיית עינב גלילי ואברי גלעד בזכיינית ערוץ 2 רשת, ימונה לעורך אתר NRG של קבוצת "מעריב ".

בן-ניסים ייכנס לתפקידו בתחילת אוקטובר ויחליף את חיליק שריר, שיחל בקרוב בתפקידו כסמנכ"ל חדשות 2. עוד נודע, כי בן-ניסים ישמש גם כסמנכ"ל התוכן של NRG, בנוסף לתפקידו כעורך הראשי.

בן-ניסים החל את דרכו בתחום התקשורת לפני 9 שנים במסגרת שידורי "קול ישראל", שם שימש ככתב במחלקת החדשות וכמגיש. לאחרונה עזב את הרשת. במקביל לתפקידיו ב"קול ישראל" מילא בן-ניסים בשנים האחרונות שורה של תפקידי עריכה בהם "ארץ נהדרת" (קשת), "מה נהיה" (ערוץ 10) ושותף בפיתוח מספר תוכניות חדשות. בשנה וחצי האחרונות משמש כאמור בן-ניסים כעורך הראשי של "העולם הבוקר" ברשת ומשמש כעורך משנה של "גלגל החדשות", גם היא של רשת.

מינויו של בן-ניסים מצטרף למינויים נוספים שנערכו ב-NRG במהלך החודשיים האחרונים ובהם גם מינויים של מרק טולצ'ינסקי, גיא סבר ורון הנטמן, זאת בנוסף למינויים פנימיים שבוצעו במהלך החודש האחרון. בן-ניסים אמר היום (א') בתגובה, כי "אני מודה לעופר נמרודי על ההזדמנות ומאמין בכוחה של קבוצת 'מעריב' ובמערכת 'מעריב' להירתם יחד להגשמת מטרות הקבוצה כולה".

אחיעד שריג, מנכ"ל NRG מעריב, מסר כי "איתי נגע לאורך שנותיו בתעשייה בעולמות תוכן מגוונים - מאקטואליה דרך תוכניות מגזין, פעל במגוון מדיות ומביא איתו ניסיון בהובלת מערכות תוכן מקצועיות. שילוב כזה של יכולות הולם את צורכי NRG מעריב בכיוונים האסטרטגיים שלה".

נערכים לתפקד כקבוצה / פרשנות

מבחינת NRG, מינויו של בן-ניסים חותם את שדרת ההנהלה והסמנכ"לים של NRG. עתה נשאלת השאלה לאן ההנהלה החדשה, שחלקה לא מגיע ישירות מתחום האינטרנט, רוצה לקחת את האתר, כשעל-פי המינויים האחרונים שנעשו בו, נראה כי הכיוון הכללי הוא הניו-מדיה, תוך התמודדות עם מודלים חדשים ולאו דווקא המודלים הקלאסיים של האינטרנט.

לא מן הנמנע, כי בעוד שעיתון "מעריב" מציג נתונים כספיים מאכזבים, תוך עזיבתם של בכירים ואי מציאתם של רוכשים, דווקא ב-NRG מנסים להיערך לתקופה חדשה, לעידן בו האתר יתפקד כקבוצה.

לכן לא יהיה מפתיע אם כבר במהלך החודשים הקרובים יחל NRG לפעול להקמת לוחות דרושים ומכירות, כמו גם אתר קניות, ואם לנבא כמה צעדים קדימה, אזי ייתכן שיום אחד יחליטו ב-NRG לאמץ מודל שיוציא אותם החוצה מהמחשב, לכיוון הפרינט.