תשובה מצרף את מפכ"ל המשטרה הקודם, משה קראדי, לקבוצת דלק: ימונה למנכ"ל דלק פי גלילות

לפני מספר חודשים התפטר קראדי מראשות המשטרה על רקע מסקנות ועדת זיילר * החברה נרכשה על-ידי קבוצת דלק במכרז הממשלתי שנערך באוגוסט * מנכ"ל דלק ישראל, אייל לפידות: "משה קראדי מביא עימו ידע וניסיון מגוון"

המפכ"ל לשעבר, משה קראדי, ימונה לתפקיד מנכ"ל דלק פי גלילות, הנמנית עם קבוצת דלק שבשליטת יצחק תשובה. כך הודיע אייל לפידות, מנכ"ל דלק ישראל .

קראדי, נציין, הודיע על התפטרותו בשל מסקנות ועדת זיילר. כזכור, ועדת זיילר פרסמה מסקנות קשות בנוגע להתנהלות המשטרה בפרשת פריניאן והשוטר צחי בן-אור ז"ל. אין זה המינוי הראשון בקבוצה של תשובה מקרב המשטרה; לסט, בעברו סמפכ"ל המשטרה, החל לכהן כיו"ר דירקטוריון חברת דלק לאחר פרישתו של אבינועם פינקלמן.

קראדי הרבה לדבר על תהליכי התייעלות והגיע לסיכום היסטורי עם האוצר לקיצוץ בכוח אדם בתמורה להקצאת כספים לרכישת מערכות טכנולוגיות למשטרה. כשנכנס לתפקידו קיבל משטרה על סף קריסה כלכלית ובתוך שנה אחת הצליח לאזן את הגרעון. כמו-כן בתקופתו הוא הצליח להוריד את מרכיב השכר ששיתק את תקציב המשטרה משיעור של 86% לשיעור של 75% מסך התקציב והפנה את המשאבים שהתפנו להשקעות ופיתוח.

דלק פי גלילות מרכזת את פעילות מתקני האחסון וניפוק הדלקים באשדוד, ירושלים ובאר שבע, בהם זכתה דלק באוגוסט האחרון, במסגרת מכרז שערכה רשות החברות הממשלתיות בתמורה לסך של כ-806 מיליון שקלים. החברה הרוויחה 480 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2007.

מנכ"ל דלק ישראל, אייל לפידות אמר: "משה קראדי מביא עימו ידע וניסיון מגוון, שיביאו למימוש יעדיה האסטרטגיים של דלק ישראל בתחום התשתית ורכש הדלקים".