סאפיינס זינקה בכ-19% על רקע הודעתה על שיתוף פעולה עם IBM ומילברוק

הפתרון "סאפיינס INSIGHT למודיעין עסקי" מיועד לשימושן של חברות ביטוח קטנות ובינוניות המתמחות בטיפול בתביעות נכסים ופגיעות גוף הנזקקות לפתרונות ניהול המידע העסקי לצורך יעול עבודתן ולצורך תחרות בחברות הגדולות

החברה הבת האמריקנית של סאפיינס , מקבוצת פורמולה , בשיתוף עם חברת IBM הודיעו ביום ו' האחרון כי הן חוברות לחברת מילברוק (Millbrook). החברות יציעו במשותף פתרונות על פי דרישה בתחום המודיעין העסקי שיקרא "סאפיינס INSIGHT למודיעין עסקי".

הפתרון של סאפיינס יהיה מנוהל על ידי IBM ויעשה שימוש במודל המידע של מילברוק, ויעזור באיסוף וניהול מודיעין הדרוש לחברות קטנות ובינוניות בתחום הביטוח להן דרושה אינפורמציה בתחום תביעות הרכוש והפגיעות בגוף, כאשר העלות של המודל אותו מציעות החברות מותאם לגודלן של חברות קטנות, ויאפשר להן לעמוד בתחרות הקשה מול חברות הביטוח הגדולות.

"אנו נרגשים מההצעה ומן היכולת שלנו לספק את הפתרונות שלנו על פי דרישה, ובמחיר אטרקטיבי. חברות ביטוח קטנות ובינוניות מתמודדות מול אותם האתגרים כמו החברות הגדולות, אך יש להן מקורות מידע ממוחשבים מוגבלים בהרבה, ולצורך העמידה שלהם באתגרים אלו הם צריכים את מה שיש ל"סאפיינס INSIGHT למידע עסקי" להציע" אמר רוני אל דור, מנכ"ל ונשיא סאפיינס.

"IBM מכירה בחשיבותן של אפליקציות ווביות להעברת מודיעין עסקי בתחום הביטוח, ושיתוף הפעולה עם סאפיינס ומילברוק, אשר יעשו שימוש בשרותי הארוח המנוהל של IBM Cognos BI, יביא לחברות הביטוח בכל גודל יתרון בלתי ניתן להשוואה לפתרונות הקיימים עד כה" אמר דייב מיטצ'ל מ-IBM.

מודיעין עסקי וכלים אנליטיים לצורך בניית תחזיות ובחינת אלטרנטיבות, הופכות להיות בעלות חשיבות אסטרטגית לאופן מנהלות חברות הביטוח בפרט את עסקיהן, ומשפיעות באופן גורף על תוצאותיהן וביצועיהן השוטפים.

מניית סאפיינס, הנסחרת גם בנאסד"ק, זינקה היום בבורסה בת"א בכ-19%, על רקע הודעתה זו. מניית החססרה נסחרת עדיין ברמות של שפל רב שנתי ומחירה ננעל היום בבורסה בת"א במחיר של 463 אגורות.