טלעד מעלה ב-yes ערוץ נשים חדש בשם SHE

הערוץ החדש, שיעלה בבלעדיות ב-yes באפיק 27, ימוצב כערוץ פרימיום בעלות של 14 עד 29 שקל בחודש

שיתוף-פעולה בין חברת הלווין yes לבין חברת טלעד: לראשונה יעלה לאוויר ערוץ נשים בשם SHE של טלעד. הערוץ יעלה בבלעדיות ב-yes בעוד מספר ימים באפיק 27. הערוץ יפתח לחודש חינם לכל לקוחות yes, לצורך חשיפה ולאחר מכן יימכר כערוץ פרימיום, בעלות חודשית של 14.9 שקל לחודש לבעלי חבילת הסרטים וסכום של 29.8 שקל לחודש למי שאין לו את חבילת הסרטים.

הערוץ החדש, SHE, יפנה לנשים, ויכלול תוכניות מכל הז'אנרים הטלוויזיוניים הפופולאריים. לוח השידורים כולל תוכניות רכש לצד הפקות מקור מיוחדות לערוץ. בין התכנים החדשים שיעלו לשידור גם תוכניות אופנה, רצועת סרטי תעודה הבוחנות את חייהן של נשים ברחבי העולם, סדרות בריאות וקריירה, סיפורי הצלחה נשיים ותוכניות מגזין וריאליטי הבוחנות את סגנון החיים הנשי.

עליית הערוץ תלווה בקמפיין פרסומי שישודר בערוץ 2 ובאמצעות פרומואים בערוצי הבית של yes תחת הסיסמה, "she בשבילך".

כחלק מאסטרטגיית השידור של טלעד, צפוי הערוץ להשיק גם פורטל נשים באינטרנט, שישמש כמאגר של מידע בכל נושא הקשור לנשים.

אילנה גרושקא, מנהלת ערוץ SHE, אמרה היום כי "ערוץ SHE הוא ערוץ הפונה לכל הנשים, החל מגיל 18 ועד לנשים בגילאי 65. לוח המשדרים של הערוץ נבחר על-פי מחקרי שוק בארץ ובחו"ל, במטרה לאתר את התוכן שבאמת מרתק נשים. כמו כן אנו מתעתדים לקיים קשר ישיר עם הצופות באמצעות פורטל האינטרנט החדש של "SHE.

טלעד, שהייתה בעבר אחת מ-3 הזכייניות בערוץ 2, מפעילה את ערוץ ההיסטוריה, ערוץ ביוגרפיה, ערוץ E!, ערוץ MGM, MGM-HD ו-3 ערוצי MGM בינלאומיים.