ג'נרל אלקטריק מזהירה: הרווח ברבעון הרביעי יהיה ברף התחתון של התחזית

התחזית - 50-52 סנט למניה ; סמנכ"ל הכספים: "בשנת 2009 המטרה היא להפחית את רמת המינוף ליחס של 6:1, להפחית את מאזן ני"ע המסחריים ל-50 מיליארד ד' ולהפחית באופן כולל את הצורך שלנו במימון חיצוני"

חברת ההחזקות האמריקנית, ג'נרל אלקטריק , החברה גם במדד היוקרתי, הדאו ג'ונס, פרסמה היום (ג') לפני פתיחת המסחר אזהרת רווח. מהודעת החברה עולה כי היא צופה שרווחי הרבעון הרביעי יהיו בקצה התחתון של התחזית.

החברה צופה כעת כי הרווח הנקי ברבעון הרביעי יהיה בטווח שבין 50 ל-52 סנט למניה. זאת לעומת תחזית קודמת של החברה לרווח בטווח שבין 50 סנט ל-56 סנט למניה. קונצנזוס האנליסטים חזה כי רווחי החברה יסתכמו ב-52 סנט למניה.

GE גם הודיעה כי היא צופה לירידת שווי בספרים בסך שינוע בין 1-1.4 מיליארד דולר על רקע פעולות רה-ארגון ועלויות נוספות, זאת כאשר החברה מבצעת בחינה מחודשת של הפסדיה בתנאי שוק האשראי הנוכחיים.

החברה אישררה את תוכניותיה לתשלום דיבידנד בסך של 1.24 דולר למניה בשנת 2008.

"התוכניות שלנו משקפות תנאי שוק קשים מאד" אמר סמנכ"ל הכספים של GE, קיית' שרין "עם זאת, GE קפיטל צפויה להציג תוצאות יוצאות דופן בשנת 2008. לשנת 2009 מטרתינו היא להפחית את רמת המינוף ליחס של 6:1, להפחית את מאזן ני"ע המסחריים (Commercial Paper) ל-50 מיליארד דולר ולהפחית באופן כולל את הצורך שלנו במימון חיצוני".

במסחר המוקדם בוול סטריט מגיבה לידיעה המניה בעליות של כ-2%.