עוד צעד להתייעלות: עיתון "מעריב" יפנה את משרדיו בירושלים וישכיר אותם לגורם אחר

עובדי המערכת הירושלמית יעברו לקומה אחרת בבניין, בה פועל המקומון "כל הזמן" ; הסניף הירושלמי של "מעריב" יושב במשרדים בשטח 240 מ"ר בבית הכשרת היישוב ברחוב הלל 14 בירושלים

עיתון "מעריב " ממשיך בצעדי ההתייעלות. מערכת העיתון החליטה לפנות את שטח המשרדים בירושלים ולהשכירם לגורם אחר. עובדי המערכת הירושלמית יעברו לקומה אחרת בבניין, בה פועל המקומון "כל הזמן".

הסניף הירושלמי של "מעריב", שבשליטת עופר נמרודי, יושב במשרדים בשטח 240 מ"ר בבית הכשרת היישוב ברחוב הלל 14 בירושלים. הבניין בן 4 הקומות נמצא בבעלות חברת הכשרת היישוב, החברה האם של "מעריב" שאף היא בשליטת נמרודי.

בקומה עליונה בבניין פועל המקומון "כל הזמן", בשטח של 200 מ"ר. את השטח שיתפנה מ"מעריב" תשכיר הכשרת היישוב לגורם אחר ולדברי מתווכים שעובדים באזור ניתן יהיה לקבל על השטח דמי שכירות של 15 דולר למ"ר לחודש.

במשרדי "מעריב" בירושלים עובדים בין היתר הכתב המוניציפאלי של העיתון, הכתב שמכסה את משרד האוצר, כתב החינוך, כתבי הכנסת והכתבים המסקרים את משרדי הממשלה ואת מוסדות השלטון.

רחוב הלל הוא רחוב מרכזי בירושלים והוא מהווה חלק חשוב ממרכז העסקים הראשי של העיר. כן הוא משמש ציר תנועה המקשר בין רחוב המלך ג'ורג' החמישי לרחוב בן-סירא ולממילא במקביל למדרחוב בן-יהודה.

בחודש שעבר נפתח מכרז למכירת בית מעריב בצומת הרחובות דרך מנחם בגין, קרליבך והחשמונאים בתל-אביב. הנכס מוערך בכ-70 מיליון שקל. באוגוסט הודיעה הכשרת היישוב כי במקרה שיועמד הבניין למכירה היא מתחייבת להציע הצעה לרכוש אותו במחיר למימוש מהיר שייקבע על ידי שמאי בלתי תלוי. עם זאת הבהירה אז הכשרת היישוב כי במקרה שתתקבל הצעה מצד שלישי לרכישת הבניין במחיר גבוה ממחיר השמאי תהיה "מעריב" רשאית למכור לו את הבניין ללא מחוייבות כלפי הכשרת היישוב.