DGRE תימחק מהמסחר בלונדון: דלק נדל"ן פירסמה הצעת רכש רשמית למניות החברה

הצעת הרכש - במחיר של 50 פני למניה, המשקף פרמיה של 86.9% למחיר הסגירה הממוצע של מניית DGRE ב-3 החודשים שלפני ה-29 בינואר - התאריך בו פורסמה ההודעה על האפשרות של הצעת הרכש

חברת דלק נדל"ן , שבניהולו של איליק רוז'נסקי, מעוניינת למחוק את DGRE , החברה הנכדה שלה (85.03% במישרין ובעיקר בעקיפין - על-ידי החברה הפרטית בבעלותה המלאה, דלק בלרון בינלאומי - DBI) מהמסחר בבורסת ה-AIM בלונדון.

דלק נדל"ן פירסמה היום (ב') בלונדון, באמצעות DBI, הצעת רכש רשמית לכל מניות DGRE שלא מוחזקות על-ידיה. הצעת הרכש הוגשה היום לבורסה בלונדון בהמשך להודעה הראשונית על הצעת הרכש שעליה נודע ב-29 בינואר השנה - בהתאם לנדרש בבורסה בלונדון, לאחר שהוסדרו הסעיפים הטכניים של ההצעה.

הצעת הרכש הינה במחיר של 50 פני למניה, המשקף פרמיה של 86.9% למחיר הסגירה הממוצע של מניית DGRE ב-3 החודשים שלפני ה-29 בינואר, שוב - כנהוג בבורסה בלונדון. המחיר משקף גם פרמיה של 11% למחיר הפתיחה של המניה היום בבורסה בלונדון, ודיסקאונט של 73.4% לשווי הנכסים נטו של החברה נכון לסוף 2008.

נזכיר, כי דלק בלרון פנתה בסוף ינואר לדירקטוריון DGRE "בפנייה ראשונית, בלתי מחייבת, שעשויה להוביל לפרסום הצעה לרכישת כלל המניות שאינן מוחזקות בידי החברה", דברי ההודעה. לדלק בלרון אחזקה של 81.5% ואילו דלק נדל"ן מחזיקה מניות בשיעור של 3.5%, ולכן מה שנותר לדלק בלרון לרכוש הוא 15%.

DGRE הונפקה בבורסה המשנית באנגליה (AIM) לפני כשנתיים, וכבר בימיה הראשונים כציבורית דרכה של החברה לא הייתה סוגה בשושנים. למשך ימים ספורים בלבד שהתה המניה מעל מחיר ההנפקה - 200 פני - וכשפרץ משבר האשראי ראתה DGRE רק את הדרך מטה.