רבוע כחול נדל"ן תקים מרכז מסחר ומשרדים בנתניה

לפי הדו"חות השנתיים שהחברה פרסמה בתחילת השבוע, המרכז המסחרי אמור לקום על מגרש בן כ-19 דונם בקרית השרון שבמזרח נתניה

רבוע כחול נדל"ן , שבשליטת דודי ויסמן, מתכננת להקים מרכז מסחרי בהשקעה של 50 מיליון שקל בשכונת קריית השרון בנתניה.

לפי הדו"חות השנתיים שהחברה פרסמה בתחילת השבוע, המרכז המסחרי אמור לקום על מגרש בן כ-19 דונם בקרית השרון שבמזרח נתניה, אותו רכשה תמורת 27 מיליון שקל בסוף 2008 במסגרת הליך כינוס נכסים.

התב"ע (תוכנית בניין עיר) שחלה על המגרש מאפשרת שימושים למסחר ולמשרדים בהיקף של 30 אלף מ"ר שטחים עיקריים. בכוונת החברה להקים בשלב הראשון מרכז מסחרי בשטח של כ-7,500 מ"ר ברוטו בקומת הקרקע. בשלב השני תבחן החברה את כדאיות ניצול זכויות הבנייה הנותרות.

לדברי מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, זאב שטיין, "על קריית השרון נאמר כי היא השכונה הממריאה ביותר בארץ. יש שם אוכלוסיה צעירה ומאוד איכותית ול-80% מהמשפחות יש ילד בגילאי אפס עד ארבע. התכנון נעשה בחיבוק של ועד השכונה וזו דוגמא קלאסית לשילוב של האוכלוסייה בפרויקט יזמי. בכלל התוכנית ייבנו 30 אלף מ"ר כשבקומת הקרקע יהיה מרכז מסחרי ומעליו נבנה שתי קומות עם שירותים ציבוריים כמו קופות חולים, פעילויות לילדים וחדר כושר. שאר השטחים מתוך ה-30 אלף מ"ר מיועדים למשרדים ואנחנו מתעתדים לשנות חלק משטחי המשרדים לדיור מוגן ברמה גבוהה".

בקרבת מקום פועל היום קניון הדרים שבבעלות חברת מהדרין של נוחי דנקנר ובמרכז העיר פועל קניון השרון, שהינו הגדול בעיר, והוא בבעלות חברת בריטיש ישראל. קבוצת ביג מחזיקה בפאואר סנטר בן 48 אלף מ"ר באזור התעשייה ספיר בעיר.