פשרה: שטראוס תשנה את אריזות חטיף הדגנים אנרג'י כך שלא ידמו ל-Nature Valley

ההסכם הושג לאחר שג'נרל מילס ישראל הגישה בקשה לצו מניעה זמני שיאסור על שטראוס לשווק את חטיף אנרג'י באריזה זהה כמעט לחלוטין לזו של המותג האמריקאי

בעקבות הסכם פשרה אליו הגיעו חברת ג'נרל מילס ישראל וחברת שטראוס , תשנה שטראוס את אריזות חטיף Energy דגנים עם שיבולת שועל, אגוזים ודבש, כך שלא ידמו לאריזות חטיף הבריאות Nature Valley של המותג האמריקני ג'נרל מילס.

ההסכם הושג לאחר שג'נרל מילס ישראל הגישה בקשה לצו מניעה זמני שיאסור על שטראוס לשווק את חטיף Energy באריזה זהה כמעט לחלוטין לזו של המותג האמריקאי.

ג'נרל מילס ישראל טענה, באמצעות עוה"ד ניר קהת וירון כהן ממשרד עו"ד פרופ' יובל לוי ושות', כי היא אף רשמה בישראל בשנת 2003 סימן מסחר על המילה קראנצ'י המופיעה על רקע ירוק, כצבע אריזת מוצרי החברה בישראל ובעולם, על מנת לבדל את המוצר ממתחריו בתחום.

בבקשה לצו מניעה זמני שהגישה לפני כשבועיים חברת ג'נרל מילס ישראל לבית המשפט המחוזי בתל-אביב, טענה החברה כי ישנו חשד לגניבת עין במוצר Energy חטיף דגנים עם שיבולת שועל אגוזים ודבש של חברת שטראוס.

על-פי הסכם הפשרה אליו הגיעו שתי החברות, שטראוס תפסיק לאלתר לשווק את חטיף הדגנים עם שיבולת השועל באריזה הדומה לאריזת החטיף Nature Valley. שטראוס תשנה את צבע האריזות לירוק בהיר יותר מזה של אריזות Nature Valley, וכן תסיר מהאריזה החדשה את תמונת כפית הדבש המזוהה עם חטיף הבריאות של Nature Valley.

לגבי חטיפים שכבר יוצרו על-ידי החברה, סוכם כי שטראוס תדביק על העטיפה שלהם מדבקה שתסתיר את כפית הדבש. כמו כן, שטראוס תדאג להדביק מדבקות שכאלה גם על חטיפים שכבר נמצאים בחנויות השונות.

עוד סוכם כי בכל מקרה, החל מסוף יוני שטראוס לא תשווק יותר חטיפים באריזה הדומה לאריזת Nature Valley.