שטאנג מוכרת ל-GES את זכויותיה במתקן ההתפלה בשפד"ן

זאת בתמורה לסילוק ערבות בסך של 2.7 מיליון שקל שהעמידה לבנק לאומי ■ אם פיילוט המתקן יעבור בהצלחה, GES תשלם לשטאנג סכום נוסף של כ-125 אלף שקל

כשבוע לאחר שזכתה במכרז של נתיבי איילון בהיקף של 261 מיליון שקל, ומנייתה קפצה בכ-35%, מודיעה היום חברת הבנייה שטאנג על מכירת מתקן ההתפלה שבבעלותה בתמורה לסילוק ערבות שהעמידה לבנק לאומי, בסכום של 2.7 מיליון שקל.

שטאנג, חברת בנייה והנדסה שבשליטת האחים שמואל ואורי שטאנג, התקשרה בעבר עם 4 חברות נוספות מול שפד"ן בעניין הקמת מתקן לטיפול בחלק מבוצת השפד"ן על ידי הפיכתה לדשן אורגני. המתקן טרם החל לפעול, אולם שטאנג החליטה למכור את זכויותיה במפעל לחברת המים GES מקבוצת גרנית הכרמל .

שטאנג יוצאת מפרויקט ההתפלה על מנת לשחרר ערבות בסך של 2.7 מיליון שקל אותה העמידה לבנק לאומי. בנוסף, אם פיילוט המתקן יעבור בהצלחה, GES תשלם לשטאנג סכום נוסף של כ-125 אלף שקל.

שטאנג נסחרת בבורסה לפי שווי של כ-12 מיליון שקל. את הרבעון הראשון של השנה היא סיימה עם הכנסות של 21 מיליון שקל והפסד של כ-5 מיליון שקל, שאילץ את החברה לאמץ תוכנית הבראה. במסגרת תכנית זו, פוטרו עובדים והוצאות ההנהלה קוצצו. החברה מעסיקה פחות מ-20 עובדים, כשהיתר הם עובדי חברות כוח אדם.