ה-iPhone משגע את אוהדי הספורט

ליגת הבייסבול האמריקנית פתחה את כל שידורי המשחקים לסלולר, והאוהדים יכולים לדלג בין המשחקים שרצים במקביל ולסדר לעצמם הילוכים חוזרים ■ כמה עולה התענוג? הכל תמורת תשלום חד-פעמי של 9.99 דולר

ליגת ה-MLB הפכה אתמול (ג') לליגה הראשונה בעולם שמאפשרת לאוהדים לקבל את כל משחקי הליגה לטלפון הסלולרי. במסגרת ההסכם עם חברת אפל יכולים כל האוהדים שמחוברים לערוץ הטלוויזיה של ליגת הבייסבול האמריקנית (mlb.tv) לקבל ל-iPhone עבור תשלום חד-פעמי של 9.99 דולר את כל המשחקים בשידור ישיר, ולעבור בין המגרשים השונים של המשחקים שנערכים במקביל.

אתמול קיבלו האוהדים הרשומים על מסך ה-iPhone שלהם אפשרות לצפייה בכל 15 המשחקים שנערכו. בשלב מסוים במהלך הערב, 14 מתוך 15 המשחקים רצו במקביל.

בנוסף, נהנים האוהדים מאפשרויות מקבילות לאלה שנמצאות בממירי הטלוויזיה שלהם - הם יכולים באמצעות המקשים של הטלפון לקבוע לעצמם הילוכים חוזרים, לדלג אחורה וקדימה בין שלבי המשחק, ולמעשה לנהל את השידור כאילו הוא חי או מוקלט.

המגבלה היחידה שמעמידה הליגה: היא מונעת מאוהדים לצפות במשחקים מאותו שוק בו הם נמצאים - כלומר, אוהדים מניו-יורק לא יכולים לראות את המשחקים של הקבוצות הניו-יורקיות, זאת במטרה להגן על רשתות הטלוויזיה המקומיות שרוכשות את זכויות השידור של קבוצות הבית. בנוסף, נכון לעכשיו רק מחזיקי ה-iPhone ליהנות מהשידורים.

נכון להיום עומדת כמות המנויים ב-mlb.tv על 350 אלף איש (69 דולר דמי מנוי לעונה). שידורי הבייסבול בסלולר היא האפליקציה הנמכרת ביותר בארה"ב מבין שידורי הספורט.