הרשות השנייה מאשרת: winwin הוא "אתר הלוחות המתקדם בישראל"

דחתה את בקשת אתר יד2 לפסול את הקמפיין של winwin בטענה כי יד2 - ולא winwin - הוא האתר הלוחות המתקדם ביותר ■ בקרוב ייכנס אתר יד2 לתחום ההיכרויות

הרשות השנייה מעניקה לאתר הלוחות winwin גושפנקא; ל"גלובס" נודע כי הרשות החליטה לדחות את הבקשה של אתר יד2, שדרש לפסול את הקמפיין הטלוויזיוני של winwin, שמתבסס על הסלוגן: "אתר הלוחות המתקדם בישראל".

פנייה זו מצידה של יד2 התרחשה לפני מספר ימים, על בסיס הטענה כי הסלוגן של הקמפיין אינו מדויק, ויד2 הוא-הוא האתר המתקדם בתחום. אולם, אתמול (ג') החליטה הרשות השנייה לדחות את הבקשה, לאחר שלדברי גורמים המקורבים לפרשה, הרשות בחנה את הפיצ'רים השונים שיש לכל אתרי הלוחות בישראל - ועל סמך כך החליטה לאשר את סלוגן הקמפיין.

מיד2 נמסר בתגובה: "יש פה ניסיון לגרור אותנו למלחמה שהיא לא רלוונטית. אין לנו מלחמה עם winwin, ולא נגיב על שום דבר שקשור ל-winwin".

ירון אחר, סמנכ"ל ב-ynet המנהל את פעילות winwin, סירב להגיב על הידיעה.

זירת הלוחות המקוונים היא אחת הזירות הסוערות בתחום האינטרנט הישראלי, כאשר המלחמה העיקרית מתנהלת בין אתר הומלס הוותיק, שהוקם ב-2000 ומציע שירות בתשלום; יד2 החינמי, שהוקם ב-2005, כבש די מהר את השוק הישראלי ואף זכה להשקעה מחברת טייגר הולדינגס שהעניקה לו שווי של למעלה מ-80 מיליון שקל; ו-winwin הצעיר באופן יחסי, שעלה לאוויר לפני כשנתיים וחצי בהשקעה מוערכת של כמה מיליוני שקלים, ומאחוריו עומדת קבוצת "ידיעות אחרונות".

בשבועות האחרונים הוחרפה התחרות בענף הלוחות, כאשר 3 השחקנים המרכזיים העלו קמפיינים טלוויזיוניים, במטרה להגביר את המודעות למותג שלהם. יש לציין כי בניגוד ליד2, שעבורו העלאת קמפיינים טלוויזיוניים היא דבר שבשגרה, קבוצת "ידיעות אחרונות" נמנעה באופן מסורתי מפרסום בטלוויזיה, והקמפיין הנוכחי הוא חלק מהסכם שיתוף-הפעולה שנחתם בין ynet וזכיינית ערוץ 2 רשת.

לצד העובדה שכל אחד מהאתרים מציע כמה פיצ'רים שמבדלים אותו מהלוחות האחרים, נזכיר כי ביד2 פוזלים במקביל גם לזירות נוספות בתחום הלוחות, כדוגמת מחירון רכב חינמי שמתחרה במחירון "לוי יצחק" שמוצע באתר winwin תמורת תשלום, לצד אתר היכרויות, שגם הוא עשוי להיות חינמי ולאתגר את המודל הבסיסי של הענף.

על-פי גוגל טרנדס לחודש יולי, באתר יד2 מבקרים מדי יום כ-140 אלף גולשים, בהשוואה לכ-20 אלף גולשים המבקרים ב-winwin או בהומלס.