השאלה הגדולה של רשתות הטלוויזיה כשהן רוכשות זכויות שידור של אירועי ספורט, היא האם בסופו של דבר הן יכסו את ההוצאה. ואם לא, כמה הן יפסידו עבור רכישת הזכויות. ב"ספורטס ביזנס ג'ורנל" מצאו שלמרות שה-NFL נחשבת להשקעה משתלמת עבור רשתות הטלוויזיה, אפילו הן לא הצליחו לכסות באמצעות מכירת פרסומות את עלות הזכויות.
לפי הבדיקה, ארבע רשתות הטלוויזיה שהחזיקו ב-2008 בזכויות על שידורי הליגה - ESPN, FOX, NBC ו-CBS, שילמו ב-2008 סכום כולל של 3.08 מיליארד דולר עבור הזכויות, בעוד שהן הצליחו למכור פרסומות במהלך המשחקים בשווי כולל של 2.61 מיליארד דולר. המשמעות: 400 מיליון דולר הפסד.
המפרסמת הגדולה ביותר היא חברת המשקאות איינהאוזר-בוש, שהוציאה ב-2008 סכום של 134 מיליון דולר על פרסום במשחקי NFL. ממשלת ארה"ב, ששילמה את החשבון גם עבור הפרסום של חברת ג'נרל מוטורס, מימנה חסויות בהיקף של 127 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.