הפרסומת ל
בנק מזרחי-טפחות ("להעביר את דביר") באמצעות משרד הפרסום
ראובני-פרידן IPG היא הזכורה ביותר זה השבוע השני ברציפות, עם שיעורי זכירה גבוהים במיוחד של 14.6%. שיעורי זכירה אלה גבוהים מממוצע הזכירות החצי-שנתי, העומד כעת על 11.7%.
ברשימת הפרסומות האהובות מדורגת הפרסומת במקום השני עם שיעורי אהדה של 16.1%. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות היא גם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע, כאשר סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.5 מיליון דולר.
ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה כי השבוע ניכרת קורלציה מלאה בין שני המקומות הראשונים ברשימת הפרסומות הזכורות לשתי הפרסומות המושקעות ביותר מבחינה תקציבית.
הפרסומת לחברת yes באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון היא הפרסומת האהובה ביותר. הפרסומת, שדורגה בשבוע שעבר במקום השני, מדורגת בפסגת רשימת הפרסומות האהובות עם עלייה קלה בשיעורי האהדה, העומדים כעת על 17.8%.
השבוע, כ-7 פרסומות בדירוג (בנק מזרחי-טפחות, בזק בינלאומי, בנק לאומי, שירותי בריאות כללית, yes, מחסני תאורה ופינוק) נכללות גם ברשימת 10 הפרסומות המושקעות ביותר מבחינה תקציבית.
מנתוני יפעת עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עמד על 219 (לעומת 223 בשבוע שעבר).
כמו כן, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עמד על כ-35 מיליון דולר (לעומת כ-31.1 מיליון בשבוע שעבר).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.