קריימר: "מניות הטכנולוגיה שוב מעניינות; הפיננסיות כבר לא"

הוא מבסס את תחזיתו להתגברות הפעילות בענף המניות הטכנולוגיות לחדשות הטובות המעודדות מהחברות בשוק ■ קריימר: "מספר גדול של קרנות גידור נאבקות היום כדי לכסות את השורטים לאחר הדיווחים על משבר החוב בדובאי"

"המניות הטכנולוגיות שוב מעניינות", כך אמר אתמול (ג') ג'ים קריימר במהלך תוכניתו Mad Money בערוץ CNBC, "הפעילות בענף הזה תחזור להיות גדולה מתמיד", הוסיף.

קריימר מבסס את תחזיתו להתגברות הפעילות בענף המניות הטכנולוגיות לחדשות הטובות המעודדות מהחברות בשוק, ובמיוחד הוא מתייחס להודעת אלטרה על העלאת תחזית הרווח לרבעון הרביעי. לדבריו, כאשר הודעות חיוביות אחרות מ- Xilinx , אינטל ומיקרוסופט לא היו מספיק חזקות בשביל להגביר הפעילות בענף, הודעתה של אלטרה כן עשתה את העבודה.

בסיום המסחר של אתמול, המניות של החברות הטכנולוגיות החל מ-Novellus עד ל-אדוונס מיקרו דיוויס עלו. להערכת קריימר, המניות הפיננסיות לא יפיקו רווחים גדולים בתקופה הזאת, "הן כבר לא מעניינות", אמר.

קריימר טען כי המסחר במניות, במובן מסוים, הוא עונתי. כאשר יולי ודצמבר הם שני החודשים הטובים ביותר ומשקיעים מציפים את השוק כדי לנצל את העליות, קרנות הנאמנות וקרנות גידור מנסים לגוון את מועדי הרכישות בתיקים שלהם כדי להראות הכי טוב שאפשר בסוף השנה. "מספר גדול של קרנות גידור נאבקות היום כדי לכסות את השורטים לאחר הדיווחים על משבר החוב בדובאי", אמר קריימר.

בהתבסס על העליות בבורסה אתמול (ג'), קריימר המליץ לצופים להתמקד במניות הטכנולוגיות כאשר הוא צופה כי ההתגברות בפעילות תעבור ל-Hewlett-Packard , ,IBM , אפל ו-אורקל .