טענות על שיבושים בתפקוד הממירים המקליטים של חברת הלוויין yes: לקוחות רבים התלוננו בתקופה האחרונה כי הם חווים בעיות בשימוש בממירי ה-yesMax שלהם, וכי סדרות או תוכניות שהזמינו להקלטה - לא הוקלטו.
על-פי לקוחות שונים של החברה, התקלה נמשכת מזה שבועיים. על-פי ההערכה, כ-200 אלף מלקוחות yes מחזיקים כיום בממיר מקליט.
על-פי גורמים בחברת yes, מקור התקלה - שלא ברור עדיין מה היקפה - הוא בהתקנת גירסאות תוכנה מעודכנות לממירים. חברת הלוויין השקיעה משמעותית בהטמעת ממירי ה- yesmax, ובימים אלה היא שוקדת על קידום ה-yesMax HD.
מ-yes נמסר כי "ייתכן כי במהלך התקנת גירסאות תוכנה חדשות ל-yesMax היו תקלות נקודתיות שטופלו. מכשירי ה-yesMax פועלים כסדרם ומשרתים את לקוחותינו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.