לקוחות yes מתלוננים על שיבושים בתפקוד ממירי yesMax

על-פי לקוחות שונים של החברה, תוכניות שהזמינו להקלטה לא הוקלטו, והתקלה נמשכת מזה שבועיים ■ yes: "ייתכן כי במהלך התקנת גירסאות תוכנה חדשות ל-yesMax היו תקלות נקודתיות שטופלו"

טענות על שיבושים בתפקוד הממירים המקליטים של חברת הלוויין yes: לקוחות רבים התלוננו בתקופה האחרונה כי הם חווים בעיות בשימוש בממירי ה-yesMax שלהם, וכי סדרות או תוכניות שהזמינו להקלטה - לא הוקלטו.

על-פי לקוחות שונים של החברה, התקלה נמשכת מזה שבועיים. על-פי ההערכה, כ-200 אלף מלקוחות yes מחזיקים כיום בממיר מקליט.

על-פי גורמים בחברת yes, מקור התקלה - שלא ברור עדיין מה היקפה - הוא בהתקנת גירסאות תוכנה מעודכנות לממירים. חברת הלוויין השקיעה משמעותית בהטמעת ממירי ה- yesmax, ובימים אלה היא שוקדת על קידום ה-yesMax HD.

מ-yes נמסר כי "ייתכן כי במהלך התקנת גירסאות תוכנה חדשות ל-yesMax היו תקלות נקודתיות שטופלו. מכשירי ה-yesMax פועלים כסדרם ומשרתים את לקוחותינו".