מי הקבוצה הכי רווחית בעשור החולף בספורט האמריקני?

"פורבס": קבוצת ה-NFL וושינגטון רד-סקינס רשמה רווח תפעולי של 728 מיליון דולר; פורטלנד טריילבלייזרס מה-NBA הפסידה הכי הרבה: 279 מיליון דולר

וושינגטון רד-סקינס לא הצליחה לזכות אפילו פעם אחת בסופרבול בעשור האחרון. היא אפילו לא הצליחה לרשום הופעה בסופרבול. אבל זה לא מונע ממנה להיות הקבוצה הכי רווחית בארה"ב בעשור האחרון. לפי "פורבס", הרד-סקינס רשמו בעשור האחרון רווח תפעולי כולל בסך 728 מיליון דולר.

ה-NFL היא הליגה היחידה מכל הליגות המקצועניות בארה"ב, שכל הקבוצות בה סיימו את העשור ברווח.

ומה קורה ב-NBA? גם כאן מתברר שזכייה בתארים היא לא מתכון להצלחה פיננסית. שיקגו בולס שלא הצליחה לעבור במהלך העשור האחרון את הסיבוב השני בפלייאוף, היא קבוצת הכדורסל הכי רווחית בעשור האחרון - עם רווח תפעולי כולל של 474 מיליון דולר. אחריה נמצאת הלייקרס, עם רווח תפעולי כולל של 375 מיליון דולר. בצד השלילי, ה-NBA שולחת את הנציגה הכי גרועה מבחינה כלכלית בספורט האמריקני: פורטלנד טריילבלייזרס הפסידה בעשור האחרון 279 מיליון דולר, ורשמה הפסדים בכל אחת מ-10 השנים האחרונות.

שיקגו היא גם העיר שרושמת את ההצלחה הכלכלית הגדולה ביותר מבין קבוצות הבייסבול המקצועניות, בזכות שיקגו קאבס. הקאבס היא הקבוצה הכי רווחית ב-MLB בעשור האחרון עם רווח תפעולי כולל של 474 מיליון דולר, וגם היא במקרה הזה לא הצליחה לרשום אפילו העפלה אחת לוורלד-סירייס.

ניו יורק יאנקיז שהצליחה לרשום שתי זכיות בוורלד-סירייס, האחרונה בהם השנה, היא הקבוצה הכי מפסידה ב-MLB, עם הפסד כולל של 114 מיליון דולר.