ערוץ 10 משתרש בירושלים: חתם חוזה מורחב עם JCS

JCS השקיעה באחרונה 2.5 מיליון שקל בשדרוג מבניה בת"א ובירושלים ■ מנכ"ל JCS, גבי רוזנברג, על משרדי חדשות ערוץ 2 בת"א: "אנחנו במגעים להעמיד לרשותם שטח רחב יותר"

ערוץ 10 הרחיב את חוזהו עם אולפני JCS בירושלים. ל"גלובס" נודע כי באחרונה נחתם חוזה מחודש לשנתיים, במסגרתו ערוץ 10 יקבל מהאולפנים שטח נרחב יותר, שיאפשר לו לנהל פעילות רחבה יותר בשלוחה הירושלמית שלו.

בין היתר, חברת JCS תספק לערוץ שטח אולפן גדול יותר, לצד הגדלה של חדרי עריכה, המערכת וההפקה, סיבי גישה לגופי שידור זרים הפועלים במסגרת החברה ויכולות תקשורת מהירות עם מרכז הערוץ בגבעתיים.

באחרונה הגיש הערוץ תוכנית מעבר לירושלים, והוא בוחן דרכים להעתיק את מקום חברת החדשות שלו לבירה. הערוץ נאלץ, בשל הוראת הרשות השנייה, להגדיל מדי שנה את נוכחותו ופעילותו בירושלים. חידוש החוזה הוא חלק מהכרח רגולטורי זה. לא מן הנמנע

כי בסופו של דבר תבחר החברה להתמקם במקום שבו שוכן הסניף הנוכחי של הערוץ בירושלים, ב-JCS.

ערוץ 10 יחלוק את המבנה בירושלים עם הרשתות CNN ו-FOX, אשר גם איתן חודש באחרונה החוזה על שימוש במבנה. באחרונה השקיעה JCS כ-2.5 מיליון שקל בשיפור תשתיות המבנים, ובכלל זה המערכות הדיגיטליות המשמשות את הרשתות הזרות בבנייניה בתל-אביב ובירושלים.

כפי שפורסם אתמול (ב') ב"גלובס", חברת חדשות ערוץ 2, שעושה שימוש במבנה של JCS בתל-אביב, בוחנת מעבר לשטח גדול יותר בבניין אמפא בתל-אביב.

"אנחנו מאוד מקווים שבסופו של דבר הם יישארו", אמר גבי רוזנברג, מנכ"ל JCS, ל"גלובס". "הצענו להם חלופות ושטח רחב יותר, אבל הבניין הוא בתפוסה גדולה, ויש עוד ביקוש לשטח בו. זה בניין שנושם חדשות, וזה המקום הנכון עבורם להיות בו".

בין היתר הוצע לחדשות ערוץ 2 שטח שיפנה ערוץ הספורט, שיעבור בקרוב להרצליה. לדברי רוזנברג, השכירות של חדשות ערוץ 2 בשנה עומדת על 333 אלף שקל.

בבניין בתל-אביב מתקיימת כיום גם פעילות ענפה של רשתות זרות, ובהן ITN הבריטית ו-NBC האמריקנית. לדבר רוזנברג, השנה היתה שנת שיא מבחינת החברה בהתעניינות גופים זרים במבנה.

מחדשות ערוץ 10 נמסר: "אכן חודש החוזה עם JCS, ואנו מודים להם על עבודתם המצוינת".