אל-על משיקה שיתוף-פעולה עם אתר Mako של קשת

במסגרת המהלך יעלה באתר אל-על בלוג של הזמרת רוני דלומי, המדווחת ממסע הפקת "כוכב נולד" לברזיל ■ בנוסף, נוסעי אל-על יזכו להצצה ראשונית לפרק של "כוכב נולד" שצולם בברזיל טרום שידורו על מסך קשת

חברת אל-על העלתה לראשונה בלוג באתר האינטרנט שלה. מדובר במהלך ראשון במסגרת שיתוף-פעולה מערכתי-תוכני ראשון מסוגו בין אתר אל-על לאתר Mako של זכיינית ערוץ 2 קשת.

הבלוג המדובר הוא של הזמרת רוני דלומי, המדווחת ממסע הפקת "כוכב נולד" לברזיל.

אל-על היא אחת מנותנות החסות המרכזיות לעונה השמינית של "כוכב נולד". במסגרת זו יצאה דלומי לברזיל יחד עם צביקה הדר ושופטי התוכנית.

החל מחודש מארס יזכו נוסעי אל-על בטיסות לכל היעדים להצצה ראשונית לפרק של "כוכב נולד" שצולם בברזיל טרום שידורו על מסך קשת.

כמו כן, במסגרת שיתוף-הפעולה יוענק לזוכה בעונה החדשה של "כוכב נולד" פרס מאל-על - טיול לדרום אמריקה.

אתר האינטרנט של אל-על הוא אתר המכירות מקוונות הגדול בארץ, עם כמיליון וחצי גולשים ייחודיים מהארץ ומהעולם. האתר כולל מערכות מכירה של שירותי אל-על השונים.

אתר Mako הוא האתר הישראלי השלישי מבחינת שיעורי החשיפה על-פי סקר TIM. בדירוג לחודש ינואר 2010 שהתפרסם בשבוע שעבר רשם האתר זינוק בשיעור החשיפה השבועית, מ-32.5% בדצמבר ל-40.8% בינואר - עלייה של 25%.

אייל שביט, ראש אגף השיווק באל-על, אמר כי "שיתוף-הפעולה בין אתר אל-על לבין Mako משלב שני מותגי תוכן חזקים בתחומי הבידור והמסחר האלקטרוני. אל-על רואה חשיבות רבה בשיתוף-הפעולה עם 'כוכב נולד' ו-Mako כבר בשלבים הראשוניים של העונה החדשה".